Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار آبیک از اجرای طرح انتقال آب سد طالقان با پیش‌بینی اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی رحمانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آبیک که به مناسبت هفته دولت برگزار شداظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر الگوهای ارزشمندی برای مدیران و آینده‌سازان کشور به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد و اقدامات دولت بوده که امسال در شهرستان آبیک 64 پروژه با بیش از 55 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی برای 400 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار آبیک با اشاره به تعدادی از پروژه‌های هفته دولت در آبیک خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت مسئولان امسال 9 روستا از خدمات شرکت آبفار استفاده کرده و تمام روستاهای آبیک از آب شرب بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

رحمانی با بیان این مطلب که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی در برطرف کردنمشکلات بیمارستان آبیک اقدامات ویژه‌ای انجام دادند، ادامه داد: خوشبختانه با مشارکت مسئولان در بخش درمانی شهرستان آبیک پیشرفت خوبی صورت گرفته و امیدواریم به سرعت تمام مشکلات این بخش برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس آمارها در سال 95 بیش از 100 واحد صنعتی نیمه‌تمام و راکد با حمایت مسئولان به چرخه تولید بازگشته و بستر اشتغال جوانان در این واحد فراهم شد.

فرماندار آبیک افزود: بیش از 500 نفر از شهروندان آبیک در شهرک کاسپین 2 مشغول شدند که بهبود اشتغال شهرستان با تقویت بخش صنعت در دستور کار است.

رحمانی گفت: آسفالت راه‌های روستایی، 4باند شدن محور آبیک به محمدیه، تبدیل مناطق زیاران و قشلاق به شهر از جمله مطالبات و دغدغه‌ها در شهرستان آبیک بوده که امیدواریم با همت مسئولان هر چه سریع‌تر محقق شود.

وی با اشاره به طرح انتقال آب سد طالقان گفت: با پیش‌بینی بیش از 700 میلیارد تومان اعتبار طرح انتقال آب سد طالقان به منظور رفع مشکلات آبی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

R1357/P1357/S6,63/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه تکمیل طرحهای نیمه تمام جزو اولویتهاست،گفت: با جذب یکهزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد.

قهرمان رحمانی، با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست، لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و هشت پروژه نیمه تمام می توان گام مؤثری در توسعه فضاهای آموزشی استان برداشت.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هم در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی، با تأکید بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی افزود: ظرفیتهای بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد.

پیام صدقی افزود: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است.

صدقی اضافه کرد: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

در این مراسم پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی و از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

دیگر خبرها

  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • شوراهای اسلامی به‌منظور حکمرانی مردمی شکل گرفتند
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • مهلت یک ماهه فرماندار مشهد به مسئولان بینالود
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است