Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی هرسین گفت: دو دوره آموزش پرورش قارچ خوراکی و یک دوره پرورش زنبور عسل در در جهاد کشارزی هرسین برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهندس نوروزی مدیر جهاد کشاورزی هرسین در گفتگو با دیوانگاه از برگزاری دو دوره آموزش پرورش قارچ خوراکی و یک دوره پرورش زنبور عسل در جهاد کشارزی هرسین خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مدیریت در چارچوب دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و بر اساس تقویم زمانی نسبت به برگزاری دوره های آموزشی مختص بهره برداران اقدام می نماید که پس از پایان دوره به فراگیران گواهی آموزشی معتبر اعطاء می گردد.

مدیر جهاد کشاورزی هرسین تصریح کرد: افراد مذکور توانمندی لازم را جهت امور تخصصی کسب نموده و با ارائه گواهی های مذکور می توانند از تسهیلات ارائه شده در این زمینه بهره مند گردند.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۷۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی

 مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: این روز‌ها برداشت گل محمدی از گلستان‌های خراسان جنوبی آغاز شده و قرار است این محصول معطر از سطح بیش از ۴۳۹ هکتار از اراضی استان برداشت شود.

شایسته با اشاره به اینکه امسال پیش بینی می‌شود ۷۸۶ تن گل محمدی در استان برداشت شود افزود: این میزان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است. 

وی گفت: بیشترین سطح زیرکشت گل محمدی در شهرستان سربیشه با ۲۱۵ هکتار، قاین ۵۳ هکتارو زیرکوه ۵۰ هکتار است.

مدیر امورباغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: ۵۰ درصد محصول تولیدی به صورت غنچه، گل‌تر و گل خشک به خارج استان صادر می‌شود.

شایسته گفت: ۳۵۲ بهره بردار گل محمدی از اوایل اردیبهشت آغاز و تا نیمه خرداد ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • پهن شدن فرش صورتی رنگ در باغ‌های خراسان جنوبی
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • دوره توانمندسازی مربیان کودکستان‌ها در ۸ استان برگزار شد
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند
  • مرکز فناوری هسته‌ای کشاورزی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود