Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین طبرستانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، اظهار کرد: در سال گذشته 35 هزار زائر اربعین حسینی از سوی این ستاد اسکان داده شدند که امسال براساس برنامه‌ریزی انجام شده این تعداد به 50 هزار نفر در شهر کربلا می‌رسد.

وی افزود: از پایان اربعین حسینی سال گذشته تا امروز 22 جلسه در ستاد اربعین راهیان کربلا مازندران برگزار شد و امسال در موکب فاطمه الزهرا(س) و الشباب العلویون برای تغذیه 38 هزار نفر از زائران انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد اربعین حسینی راهیان کربلا با اشاره به خدمات جانبی از سوی این ستاد برای زائران، تصریح کرد: ایجاد یک درمانگاه سیار، خیاطی، پیرایشگاه و لباس شویی صلواتی، نانوایی، سرویس‌های بهداشتی و استحمام زائران از جمله برنامه‌های این ستاد در حوزه خدمات‌رسانی در کنار اسکان و پذیرایی از زائران در شهر کربلا است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید با شناسایی همه ظرفیت‌ها اهتمام ما براساس دستورات مقام معظم رهبری برای باشکوه برگزار شدن اربعین حسینی با محوریت مردم عراق باشد تا این حرکت جهانی در جهت عظمت تشیع و فراگیر شدن گفتمان قیام حسینی در سطح بین‌الملل قرار گیرد.

طبرستانی از اعزام 213 خادم از سوی این ستاد برای اربعین امسال خبر داد و مطرح کرد: همه خادمان با هزینه شخصی و براساس نگاه متعالی دینی و مذهبی به کربلای معلا اعزام می‌شوند و بخشی از خادمان ستاد راهیان کربلا تقریبا به مدت دو ماه در شهر کربلا برای تدارک و آماده‌سازی پذیرایی از زائران حسینی مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو

دریافت 8 MB

به گزارش همشهری آنلاین، درخواست محمدرضا طالقانی از علیرضا دبیر مبنی بر پرهیز از حواشی و دور هم جمع کردن همه خانواده کشتی کشور را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 849571 منبع: مهر برچسب‌ها کشتی فرنگی ویژه ورزشی ورزش علیرضا دبیر

دیگر خبرها

  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • درخواست جالب از علیرضا دبیر درباره رسول خادم
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • ماجرای اختلاف علیرضا دبیر با رسول خادم / فیلم
  • (ویدئو) نظر محمدرضا طالقانی درباره‌ دوقطبی دبیر - خادم: رسول همیشه خویشتن‌داری کرده