Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد ـ دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد از برپایی تور رسانه ای بازدید از روستاهای بخش مرکزی یزد در هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سجاد کلمبو امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکرد و دستاوردهای دولت برای مردم تبیین شود، اظهار داشت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بازگو کردن خدمات ارائه شده از سوی دولتمردان و بیان انتظارات از سوی مردم است تا فضای همدلی و همزبانی میان دولت و ملت تقویت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان یزد با اشاره به نامگذاری سال ۹۶ به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: در این زمینه دولت تدبیر و امید زیر ساختهای اصلی را در چند سال گذشته فراهم آورده که به طور قطع در دولت دوازدهم این اقدامات به نتیجه خوبی خواهد رسید.

مشاور اطلاع رسانی فرماندار یزد با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در هفته دولت سال جاری افزود: در این هفته برنامه های متنوع با رویکردهای متفاوت در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: همایش دوچرخه سواری به مناسبت هفته دولت، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط بخشداران مرکزی و زارچ، نشست خبری بخشدار زارچ، دیدار با هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز استان، انتشار ویژه نامه از عملکرد دهیاری ها در بخش های تابعه از مهمترین برنامه هایی بوده که طی روزهای ابتدایی هفته دولت در شهرستان یزد برگزار شده است.

مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد همچنین بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، بازدید از اماکن عمومی و حضور در جمع مردم، برگزاری تور رسانه ای و بازدید از روستاهای بخش مرکزی، تولید کلیپ از اقدامات انجام شده در شهرستان، دیدار با اقشار مختلف مردم و اجرای برنامه های ورزشی و فرهنگی از برنامه های دیگری است که طی روزهای آینده در این هفته انجام می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان درس «آشنایی با دفاع مقدس» دانشگاه آزاد اسلامی یزد از باغ موزه دفاع مقدس یزد بازدید کردند.

در این بازدید که به همت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی یزد صورت گرفت، جمعی از دانشجویان این دانشگاه در قالب درس «آشنایی با دفاع مقدس» به همراه استادان خود از باغ موزه دفاع مقدس استان یزد بازدید و کلاس درس خود را در آنجا برگزار کردند.

این بازدید با هدف آشنایی دانشجویان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد با حضور استاد درس «آشنایی با دفاع مقدس» ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالار‌های باغ موزه دفاع مقدس در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند.

در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال برای انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم تلاش شده است.

به گزارش آنا، مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یزد در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع کنار پارک آزادگان صفائیه احداث شد و شامل سه بخش محوطه، دو طبقه گالری نمایشگاهی و مفهومی و ساختمان اداری است.

زیربنای باغ موزه دفاع دفاع مقدس استان یزد با ۱۶ هزار مترمربع زیربنا احداث شد که زیربنای ساختمان اصلی آن سه هزار و ۸۰۰ مترمربع است.

همچنین در گالری این مرکز، اسناد و مدارک و آثار حجمی از دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشته شد.

استان یزد ۳ هزار و ۸۵۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد، ۳۰۰ هزار بسیجی و افزون بر ۳۰ هزار رزمنده دارد که در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب کشور حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجلس، مقدم‌ترین لبه تماس حاکمیت با مردم است/ توجه به تبیین خدمات دولت در مجلس
  • برنامه‌های سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • ۶۰ عنوان برنامه طی هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برپایی کاروان اصفهان قدیم در چهارباغ + فیلم
  • ۶۰ عنوان برنامه در طول هفته معلم در اردبیل اجرا می‌شود
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان