Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختتامیه دومین جشنواره فیلم سلامت پنجم شهریورماه با حضور مسئولان دولتی، پزشکان و هنرمندان در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش ایسنا، برگزیدگان دومین جشنواره فیلم سلامت به شرح زیر است:

جوایز بخش دانشجویی:

دیپلم افتخار و جایزه نقدی هیات داوران اهدا به فیلم "بلندگو" به کارگردانی بهنام اسدالهی" اهدا شد.

جایزه سوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال به فیلم "بنگ بنگ" به کارگردانی احمد تراب‌پور داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایزه دوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخارو مبلغ 40 میلیون ریال به فیلم "تردمیل" به کارگردانی "بنفشه جاهد" تعلق گرفت.

جایزه اول: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار به مبلغ 50 میلیون ریال به صورت مشترک به فیلم‌های "نسبت خونی" به کارگردانی "حسین و پدرام امیری" و فیلم "طبق عادت همیشگی" به کارگردانی "محمد حمزه‌ای" اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران شامل لوح زرین و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فیلم "آگهی فروش" به کارگردانی "قصیده گلمکانی" تقدیم شد.

جوایز بخش برنامه‌های تلویزیونی:

جایزه سوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار به مبلغ 60 میلیون ریال به صورت مشترک به: "عاطفه میرسیدی" برای گزارش "دیابت محدودیت نیست" و یوسف سلامی برای مجموعه "بدون دخانیات" تعلق گرفت.

جایزه دوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار به مبلغ 80 میلیون ریال به "آزیتا رصافی" برای برنامه تلویزیونی "آسمان مال من است" اهدا شد.

جایزه اول: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار به مبلغ 100 میلیون ریال به هادی امیری و رها فرجی برای برنامه تلویزیونی "عصر واروونه" تعلق گرفت.

جایزه ویژه هیئت داوران: لوح زرین به همراه دیپلم افتخار و جایزه نقدی به صورت مشترک به "داریوش فرضیایی"، "مسلم آقاجانزاده" و "احمد درویشعلی‌پور" برای مجموعه تلویزیونی "محله گل و بلبل" اهدا شد.

جوایز بخش مستند:

جایزه سوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 60 میلیون ریال به "پنجاه سالگی" به کارگردانی "صبا ندایی" تعلق گرفت.

جایزه دوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 80 میلیون ریال به صورت مشترک به فیلم "سحاب" به کارگردانی "آرش لاهوتی" و فیلم "سالسوس" به کارگردانی "آریان عطارپور" تعلق گرفت.

جایزه اول: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 100 میلیون ریال مشترکا به فیلم مستند "آوانتاژ" به کارگردانی "محمد کارت" و فیلم "خوان بی‌خوان" به کارگردانی "هادی معصوم دوست" اهدا شد.

جایزه ویژه هیات داوران: شامل لوح زرین و دیپلم افتخار به فیلم "مادر زمین" به کارگردانی "مهناز افضلی" تعلق گرفت.

جوایز بخش سینمایی:

دیپلم افتخار، لوح زرین و جایزه نقدی به "بیست و یک روز بعد" به کارگردانی محمد رضا خردمندان اهدا شد.

جایزه سوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 80 میلیون ریال به فیلم شماره 17 سهیلا به کارگردانی محمود غفاری و تهیه‌کنندگی امیر سیدزاده تعلق گرفت.

جایزه دوم: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 100 میلیون ریال اهدا شد به "ملی و راه‌های نرفته" به کارگردانی تهمینه میلانی و تهیه‌کنندگی محمد نیک‌بین رسید.

جایزه اول: تندیس جشنواره به همراه دیپلم افتخار و مبلغ 120 میلیون ریال به زیر سقف دودی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پوران درخشنده تعلق گرفت.

جایزه ویژه هیات داوران: شامل لوح زرین، دیپلم افتخار به فیلمنامه "سوفی و دیوانه" به آقای مهدی کرم‌پور و مهدی سجاده‌چی اهدا شد.

خبر در حال تکمیل است...

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • همایش اعطای جوایز شصت و دومین دوره جایزه البرز برگزار می شود
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود