Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،محمد ادیب عصر امروز در آیین افتتاحیه اردوی یاوران ولایت(گرامیداشت شهید زینب کمایی و شهدای مدافع حرم) اظهار کرد: درود می‌فرستیم بر شهدای مدافع حرم که در غربت شربت شهادت را می‌نوشند.

وی افزود: مدرسه محل حضور آینده‌سازان انقلاب اسلامی و خط مقدم مقابله با جنگ نرم دشمن است و رمز موفقیت این جبهه تربیت و رشد دانش‌آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسؤول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: بسیج تشکل امین و متدینی است که در آن افراد متفرق و تنها به یک مجموعه منسجم و به گروهی آگاه متحد می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: اردوی یاوران ولایت، اردوی تشکیلاتی بزرگترین تشکلات دانش‌آموزی است که در آن توانمندی‌های مدیریتی و فرماندهی دانش‌آموزان ارتقاء یافته و مبانی دینی و اعتقادی خود را تقویت می‌کنند تا با شروع سال تحصیلی به عنوان یک جوان مؤمن و انقلابی در خط ولایت حرکت کنند.

ادیب عنوان داشت: 5 هزار نفر از اعضای شورای واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی و هزار نفر از فرماندهان واحدهای پیشگام به صورت متمرکز در اردوی تشکیلاتی یاوران ولایت شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/م

اعزام دانش آموزان بسیجی به اردوی «یاوران ولایت»

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ در این جشنواره ۱۰۰۰ گروه برتر از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ شرکت دارند. پرورش روحیه کارآفرینی و مهارت آموزی دانش آموزان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در سطح خاورمیانه، هر ساله در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود. لکوکاپ با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به دانش آموزان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش آموزان رقابت کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • دبستان شهر تاریخی ماسوله با کمتر از ۱۰ دانش آموز
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم