Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرعامل استقلال از ماموريتي صحبت کرد که او بايد در آن به دنبال جانشين مناسب براي منصوريان باشد.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، سيد رضا افتخاري باز هم در قامت مدافع منصوريان ظاهر شد و در پايان جلسه با اعضاي هيات مديره اعلام کرد کسي نبايد براي منصوريان خط و نشان بکشد. با اين وجود مديرعامل استقلال از ماموريت جديد خود براي جست و جوي جانشين مناسب منصوريان نيز صحبت به ميان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در اين باره گفت: ما نيم نگاهي به اين موضوع داريم که اگر يک روزي آقاي منصوريان حضور نداشت، يک تيم آماده جانشين ايشان شود. روي اين موضوع بحث شد و مقرر شد من در اين باره تحقيقات خودم را انجام دهم. البته اين موضوع به اين معني نيست که آقاي منصوريان تغيير مي کند. هيچ مربي به ما معرفي نشده و ما با هيچ گزينه اي صحبت نکرديم؛ زيرا اين موضوع لازم نيست. در فرصت هاي آينده بايد تحقيقات خود را انجام دهيم و افرادي را تحت نظر داشته باشيم تا اگر لازم شد، از آنها استفاده کنيم.
مديرعامل استقلال البته تاييد کرد منصوريان همچنان گزينه اصلي آنها است؛ اما با اين صحبتها مطمئنا کار منصوريان در دو هفته آينده سخت تر خواهد شد و سرمربي استقلال بايد زير سايه اسامي جديد براي موفقيت اين تيم تلاش کند.
450

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۳۸۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال برکنار شد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، پس از تساوی استقلال برابر تراکتور، با تصمیم هیات مدیره باشگاه استقلال، علی خطیر از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار و فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه انتخاب شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229211 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد؛ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد