Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد ایراندوست با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از شهادت "ابراهیم خلیلی" بازیگر اخراجی های یک خبر داد. ابراهیم خلیلی که در یکی از نقش‌های فیلم «اخراجی‌ها 1» حضور داشت و در فیلم نیز از ناحیه پا مجروح می‌شود به درجه رفیع شهادت نایل شد.

به گزارش نامه نیوز،شهید خلیلی از جانبازان دفاع مقدس و بسیجیان لشکر 27 محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ است که طی عملیاتی مستشاری برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) عازم سوریه شده بود در شرق حلب به آرزوی دیرینه اش رسید و به فیض شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او که چندین سال فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مسجد سبحان تهران بود در نشریه «شلمچه» به سردبیری و مدیر مسئولی مسعود ده نمکی و فیلم سینمایی«اخراجی های 1» فعالیت‌های مستمری داشت.
در همین راستا احمد ایراندوست بازیگر فیلم اخراجی‌ها با انتشار تصویری از این شهید در پشت صحنه فیلم «اخراجی‌های 1» یاد و خاطره این شهید را گرامی داشت.
احمد ایراندوست در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
"ابراهیم خلیلی» بازیگر «اخراجی‌های‌یک» به شهدای مدافع حرم پیوست، عجب پسر خاکی و خوبی بود صحنه میدان مین هیچ‌وقت یادم نمیره و لرزشی که به پاش می‌داد که قطع شده بود بچه نمازخون و بامعرفتی بود چه خاطره‌های قشنگی، روحت شاد برادر."

منبع: نامه نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namehnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نامه نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش تولید با تولید قزل آلا در مزارع خاکی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ کوروش خلیلی با اشاره به همت تولید کنندگان برای تامین غذای سالم و جهش اقتصادی گفت: کشاورزان شهرستان‌های رضوانشهر، انزلی، شفت و تالش در مزارع خود پس از برداشت برنج ماهی قزل آلا تولید کردند. وی با اشاره به اینکه امسال ۵۰ تن ماهی قزل آلا در این مزارع تولید شده افزود: تولید ماهی قزل آلا در مزارع تا ۳۰۰ تن افزایش خواهد یافت. مدیرکل شیلات گیلان تصریح کرد: شیلات استان برای افزایش تولید و افزایش بهره وری از آب و خاک استان با معرفی شرکت‌های حمایتی به کشاورزان و با حمایت این شرکت‌های پشتیبان، گامی موثر در افزایش تولید برداشته است. خلیلی توزیع بچه ماهی، ارایه نهاده‌ها و همکاری در فروش محصول را از مهمترین حمایت‌های شرکت‌های پشتیبان گیلان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم مشخص شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی‌ مقدم شد
  • بازیگر شهید طهرانی‌مقدم چه کسی است؟
  • قدردانی پدر شهید مدافع حرم مقداد مهقانی از پاسداران برای عملیات غرور آفرین وعده صادق
  • حمید ابراهیمی بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر شهید طهرانی‌مقدم شد
  • جهش تولید با تولید قزل آلا در مزارع خاکی گیلان