Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو ساکی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این جشنواره ، علیرضا حاجی آباد و حسین رضا فلاح از دبیرستان سلطانی ١ با طرح دستگاه تولید و پرورش ورمی کمپوست مدال طلا گرفت.
وی اظهار کرد: علی خراسانی و محمد مهدی دانش کهن از دبیرستان سلطانی ١ با طرح تولید بیودیزل با استفاده از آب مدال طلا را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: یزدان قلاوند و کیان عربی از دبیرستان سلطانی ١ با طرح پنجه متراکم و علی راشدی از دبیرستان سلطانی ١ با طرح
نقش انرژی هوپینگ در ساختار دی الکتریکی گاف انرژی گرافن موفق به کسب مدال طلا شدند.
وی تصریح کرد: پارمیدا سادات قرآنی از دبیرستان سلاله با طرح گچ دست با استفاده از پرینتر سه بعدی و دستگاه محرک الکتریکی عصبی پوست جهت کاهش زمان بهبود شکستگی و دایان ایرانی ، یاسمن غلام حسینی ، آتوسا بهاری ، الینا بهاری و غزل حاج جعفر رزار از دبیرستان سلاله با طرح دستگاه و اپلیکیشن کنترل ph مایعات مبتنی بر اینترنت اشیا نیز در این جشنواره مدال طلا را به خود اختصاص دادند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: هلیا بهاور ، سارا قنبری ،غزال خزایی و فاطمه حسنی زاده از دبیرستان دوره اول فرزانگان ١ با طرح پاک کننده پنجره کناری خودرو و کوثر شورگشتی از دبیرستان فرزانگان ٣ با طرح روشی نوین در تشخیص سلولهای سرطانی با استفاده از لیزر هم مدال طلا کسب کردند.
ساکی اضافه کرد: در این جشنواره بین المللی پارسا فرخی و محمدعلی فرخی از دبیرستان باهنر ٣ با طرح نگهدارنده میلگرد در فواصل ثابت جهت انجام فرایند بتن ریزی سازه های بتنی و بهراد کاظمی و نرگس نریمانی از دبیرستان جامی با طرح طراحی و ساخت آب شیرین کن خورشیدی با استفاده از نانو ذرات گرافن و جمع کننده های مسی مدال طلا را از آن خود کردند.
وی وانیا رشاد از دبیرستان پروین اعتصامی با طرح نگهدارنده شارژی مواد غذایی گرم و صهبا تبرایی، ترانه باقری، ملیکا علایی و مهفام محبتی از دبیرستان مائده با طرح سیستم سرمایش گلخانه را از دیگر دانش آموزان شرکت کننده البرزی در جشنواره کانادا نام برد که موفق به مدال نقره شدند.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز از عادله نوری رسا و عاطفه نوری رسا از دبیرستان شرافت با طرح طراحی و ساخت دستگاه پاک
سازی هوا ، ارشیا علایی از دبیرستان سلطانی ١ با طرح بیمارستان الکترونیکی همراه من و غزل آزادی و مبینا نظری از دبیرستان فرزانگان ٤ دوره اول با طرح طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب با استفاده از نانو ذرات بعنوان دیگر دانش آموزان البرزی در جشنواره بین المللی کانادا نام برد که توانستند مدال نقره را به دست آورند.
ساکی گفت : آتنا ثریایی، زهرا کاظمی، فاطمه کاظمی و مریم کاظمی با طرح تولید نانو ذرات طلا و نقره از گردو و بادام ، مارال اثنی عشری با طرح رفرکتومتر و مهسا حنیفه و زهرا گروسی از دبیرستان جامی با طرح طراحی و چیدمان رسانندگی مایعات نیز مدال نقره را به خود اختصاص دادند.
وی تاکید کرد: استان البرز 440 هزار دانش آموز دارد که هر ساله دانش آموزان عضو پژوهش سرای معلم ناحیه یک کرج با شرکت در مسابقات و جشنواره های پژوهشی و اختراعات داخلی و برون مرزی موفق به کسب مدال های رنگارنگ می شوند.
2819 /1535خبرنگار: مهین مالمیر**انتشار دهنده:داریوش غفاری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۰۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.   امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.   در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.   در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.   فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت)، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سوالات امتحانات نهایی دانش‌آموزان چطور طراحی می‌شود؟
  • سوالات امتحانات نهایی چگونه طراحی می‌شود؟
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • حدود ۳ هزار نفر جذب آموزش و پرورش البرز می شوند
  • معرفی برترین ها در سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم
  • آغاز جشنواره ملی خلاقیت‌های علمی - پژوهشی لکوکاپ ایران
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • برگزاری جشنواره بازی‌های بومی محلی در میبد
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان