Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پوريا يلي به قول کارشناس و مفسر تلويزيوني «يل» رقابت هاي جهاني واليبال نوجوانان بود، رقابت هايي که با قهرماني ايران به پايان رسيد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، تيم ملي واليبال ايران با برتري سه بر يک مقابل روسيه در ديدار فينال رقابت هاي جهاني عنوان قهرماني جهان را به دست آورد.
بر اساس اطلاعات فدراسيون جهاني واليبال (FIVB) در سايت اين رقابت ها، پوريا يلي در اين مسابقه نيز با کسب 29 امتياز، عنوان امتيازآورترين بازيکن را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما متاسفانه به رغم اينکه پوريا يلي در هشت ديدار ايران برابر حريفان امتيازآورترين بازيکن بود و تيم ايران نيز قهرماني اين رقابت ها شد، اما کميته فني اين بازيکن را به عنوان يکي از بهترين هاي اين رقابت ها انتخاب نکرد، اتفاقي بسيار عجيب و غير قابل توجيه به نظر مي رسد.
اما در حالي که کميته فني رقابت ها اجحاف بزرگي در حق يلي کرد اما سه «اميرحسين» تيم ايران در تيم برترين هاي رقابت هاي جهاني قرار گرفتند. امير حسين اسفنديار از ايران بهترين دريافت کننده قدرتي شد و امير حسين توخته نيز عنوان بهترين مدافع مياني را به دست آورد.اميرحسين اسفنديار هم ارزشمندترين بازيکن رقابت ها شد.
فهرست بازيکنان تيم برتر پانزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني نوجوانان جهان سال 2017 به قرار زير است:
امير حسين اسفنديار از ايران ارزشمندترين بازيکن
شون سوگر ناکامورا از ژاپن بهترين پاسور
امير حسين اسفنديار از ايران بهترين دريافت کننده قدرتي
پاول تتيوخين از روسيه بهترين دريافت کننده قدرتي
امير حسين توخته از ايران بهترين مدافع مياني
آرتم ملنيکوف از روسيه بهترين مدافع مياني
کنتا ايچي کاوا از ژاپن بهترين ليبرو
دانگ هيوک ايم از کره جنوبي بهترين پشت خط زن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، صالح محمدی کشتی گیر وزن ۷۱ کیلوگرم که در رقابت‌های بین المللی جام عبدالله موحد موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره شده بود با نظر کادر فنی تیم‌ملی کشتی آزاد نوجوانان به چهارمین مرحله از اردوی تمرینی این تیم دعوت شد.

تمرینات آماده سازی آزادکاران نوجوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا ۱۹ اردیبهشت به میزبانی شهر کرمان پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • با 11 مدال طلای کشتی، توقع یک طلا از تیم ملی، واقعا بی‌انصافی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی