Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای شورای قضایی استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دفتر کار ایشان برگزار شد،گفت: رویکرد تعامل و همدلی مسئولان با یکدیگر قوی ترین سرمایه سازی را می تواند در استان رقم بزند.

به گزارش ایسنا- علی اوسط هاشمی با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین مسئولان استانی وجود دارد، اظهار کرد: این رویکرد همگرایی و همسویی توانسته تعامل اجتماعی را در جامعه زمینه ساز شود بطوریکه امروز از امنیت و توسعه که محصول آن پیشرفت است، سخن می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رویکرد کلان قرآن به حج را امت سازی و ملت سازی برشمرد و تصریح کرد: وحدت رسیدن به اصول مشترکات را باید مبنای رفتار خویش قرار دهیم که تامین کننده منافع مردم و کشور است.

استاندار با بیان اینکه به برکت همین رویکردها، امروز در طریق توسعه ارتباط با مردم قرار گرفتیم، افزود: رضایت نسبی در جامعه حاصل است؛ هر چند عده‌ای همیشه بر طبل مخالفت می زنند و تمایلی به دیدن خدمات انجام شده ندارند که نقش آنان در دایره کار ما، از منتقد بر پایه دانایی جداست.

هاشمی خاطرنشان ساخت: امنیت امروز استان متفاوت از گذشته است ،ضمن اینکه در زمینه های سیاسی،اجتماعی و قضایی به عنوان مکمل تولید امنیت اقدامات خوبی شده است.

استاندار در ادامه گفت: مثلث توسعه استان فارغ از نگاههای حزبی و طایفه ای و مذهبی ضرورت استان در دولت دوازدهم بوده و در دولت دوازدهم فصل برداشت همه با هم در استان است.

وی اضافه کرد: احساس امنیت خوبی در استان وجود دارد که بازتاب بیرونی آن اقبال سرمایه گذاری یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون دلار در بندر چابهار، فولاد ، نیروگاه و انرژی‌های تجدیدپذیر است.

هاشمی افزود: حاشیه نشینی ناشی از بی عدالتی در نوع برنامه ریزی است و رویکرد ما این بوده که مردم را به متن بکشانیم و این عنوان را از نگاهها دور کنیم.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال

دریافت 40 MB کد خبر 6090036

دیگر خبرها

  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است