Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک دی؛قربانی در این دیدار با اشاره به جوان و متخصص بودن همکاران نیروگاه برق دماوند خطاب به هیات مدیره این نیروگاه گفت: محیط کار در نیروگاه برق دماوند به دلیل ماهیت و فضای کاری و ابزار تولید محصول با محیط های کاری دیگر متفاوت است و به منظور تلطیف محیط کاری برای پرسنل، باید به ایجاد شور و نشاط سازمانی و محیطی آرام و امن توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه تاکید کرد: توجه به مقوله ورزش و ایجاد محیط های ورزشی مناسب برای همکاران شاغل در نیروگاه می تواند ضمن افزایش نشاط و شادابی مجموعه، به افزایش بازدهی نیروی کار نیز کمک نماید.

قربانی در ادامه در خصوص لزوم برنامه ریزی برای افزایش فروش محصولات تولیدی نیروگاه و سودآوری آن گفت: باید با مطالعه بازار خارجی نسبت به صادرات نیروی برق تولیدی در کنار فروش داخلی برنامه ریزی داشته باشیم و تلاش کنیم فروش داخلی را به جهت تامین نقدینگی، افزایش دهیم تا برای بانک و نیروگاه سودآوری مناسبی داشته باشد.

در ادامه این دیدار، رضا سهم دینی رئیس هیات مدیره بانک دی، با اشاره به پیشرفت های چشمگیر عملکردی این نیروگاه در سال های اخیر گفت: مدیریت نیروگاه برق دماوند توانسته بر مسائل و مشکلات قبلی فائق آید و نسبت به نظم بخشیدن به فعالیت های این نیروگاه ، برنامه ریزی لازم را به عمل آورد.

وی همچنین با تاکید بر این که برق، نیاز اساسی جامعه و صنایع مختلف است تصریح کرد: باید در نیروگاه برق دماوند تلاش کنیم محصول تولیدی نیروگاه را به صنایع بزرگ تولیدی و اقتصادی کشور عرضه کنیم و از محل فروش آن نقدینگی مجموعه را افزایش داده و برای بانک نیز سودآوری ایجاد نماییم.




منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید صادقی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید علیرضا فخاری، استاندار تهران از ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی «ایران اکسپو ۲۰۲۴» و واحدهای صنعتی و تولیدی مستقر در این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مفتخر شدیم که امروز در خدمت استاندار تهران بودیم و ایشان از غرفه شرکت شهرک های صنعتی استان تهران بازدید کردند.

صادقی حضور شهرک های صنعتی استان تهران در این نمایشگاه را متفاوت از سال های دیگر دانست و گفت: امسال برای حضور تعدادی از واحدهای صنعتی یک پاویون اختصاصی در نظر گرفتیم و با توجه به اینکه نمایشگاه در سالن های مختلف در رشته صنعت های خاص برگزار می شود، ما در سالن ۳۸ و در رشته صنعت ساختمان حضور پیدا کردیم.

وی در ادامه به بازدید استاندار تهران از ۱۰ شرکت فعال در حوزه صادرات و مستقر در نمایشگاه «ایران اکسپو ۲۰۲۴» اشاره و عنوان کرد: ایشان در این بازدید از میزان توانمندی، صادرات و مشکلات این واحدها مطلع شدند، که انشالله با پپگیری های لازم در حوزه رفع موانع شاهد حل معضلات و افزایش میزان صادرات خواهیم بود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان تهران برپایی نمایشگاه توانمندی های صادراتی را فرصت خوبی برای توسعه روابط اقتصادی و سیاسی بین کشورها اعلام کرد و افزود: با وجود تمام محدودیت هایی که در دنیا برای ایران ایجاد کرده اند، خوشبختانه شاهد تلاش همه صنعتگران، کارگران، کارآفرینان، جوانان و دانشمندان هستیم که روز به روز به دانش تولیدی ما افزوده شده و دنیا نمی تواند چشمش را بر تولیدات با کیفیت و بادوام ایرانی ببندد.

صادقی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از ۱۶ هیات تجاری در پاویون شرکت شهرک های صنعتی استان تهران حضور پیدا کردند، گفت: بسیاری از جلسات توسعه بازار برگزار شد و به نظر می رسد که پس از پایان نمایشگاه بتوانیم گزارش خوبی از انعقاد تفاهمنامه و قراردادهای همکاری و فروش محصولات را اعلام و افزایش صادرات محصولات تولیدی کشور با اولویت تهران را داشته باشیم.

کد خبر 6092487

دیگر خبرها

  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • حضور ۱۲ واحد تولیدی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • برات سپامی به تأمین مالی کسب‌و‌کار‌ها کمک می‌کند
  • حضور ۱۰ شرکت تولیدی کشاورزی مازندران در نمایشگاه اکسپو
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • افزایش ۶ درصدی تولید برق در فروردین ۱۴۰۳