Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جاسم جادری یکشنبه شب در نشست هم اندیشی با فعالان اقتصادی استان هرمزگان افزود: درخواست ها باید از حد درخواست های صنفی بالاتر برود.
وی ادامه داد: در این نشست انتظار داشتم درخواست های کلان و اساسی مانند خصوصی سازی شرکت ها و کارخانه های دولتی در راستای اصل 44 قانون اساسی، یا تحویل گرفتن طرح های عمرانی نیمه تمام صحبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار هرمزگان تاکید کرد: دوران سرمایه گذاری و تصدی گری دولت در اقتصاد به پایان رسیده و پیشکسوتان و افراد صاحب تجربه و ایده به صراحت بگویند اگر جای استاندار و مدیریت اجرایی بودند چه می کردند.
نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اضافه کرد: بعد از شکستن تحریم های اقتصادی، نوبت به شکستن بوروکراسی (کاغذبازی و مراحل دست و پاگیر اداری) است.
جادری متذکر شد: حضور انجمن ها، نمایندگان اصناف و تشکل های اقتصادی در کارگروه های اقتصادی ضروری است و از این پس نشستی که فعالان اقتصادی در آن حضور نداشته باشند تشکیل نمی دهیم.
استاندار هرمزگان خاطر نشان کرد: با استفاده از ایده های صاحبنظران اقتصادی بخش خصوصی، شیوه نامه های اجرایی در استان اصلاح خواهد شد و چنانچه ایجاد تغییرات فراتر از اختیارات استانی باشد، برای تصمیم گیری به سطح ملی منعکس خواهد شد.
حدود 100 نفر از فعالان اقتصادی بخش خصوصی و مدیران اتاق های بازرگانی استان شب گذشته در هم اندیشی با استاندار هرمزگان شرکت کرده و نمایندگان آن ها به طرح مشکلات و دغدغه های خود پرداختند.
2094/7408
خبرنگار:هومن محمد کرمی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، در این نشست تعدادی از فعالان اجتماعی و فرهنگی به بیان مهم‌ترین مطالبات و دغدغه‌های خود پرداختند.  

دیگر خبرها

  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران
  • از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • استاندار هرمزگان: از فعالان اقتصادی واقعی حمایت می‌شود
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • چالش تغییر تعرفه های گمرکی برای بازرگانان و فعالان اقتصادی
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین
  • سلطانی: پرسپولیس را به ظاهر واگذار کردند/ از ۱۰۰ میلیارد بدهی به پیشکسوتان می‌دهند!