Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-27@11:29:05 GMT

لزوم خودمراقبتی خانواده‌ها در سفرهای تابستانی

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۲۲۱۶

لزوم خودمراقبتی خانواده‌ها در سفرهای تابستانی

جانشین پلیس آگاهی ناجا گفت: با توجه به اینکه در فصل تعطیلی مدارس و سفرهای تابستانه قرار داریم، توصیه ما این است که خانواده‌ها اصل خودمراقبتی را فراموش نکنند.

سردار مسعود منفرد به پایگاه خبری پلیس گفت: آویختن زیور آلات و حمل آن در سفرهای تابستانه ممکن است عاملی برای سرقت از سوی افراد سودجو باشد به همین خاطر خانم‌هایی که‌اشیای گران بها دارند تا آنجا که می‌توانند از بردن زیورآلات در سفرها پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


منفرد، وجود صندوق امانات در بانک‌ها را بهترین گزینه برای به امانت گذاشتن زیورآلات خانم‌ها دانست و اظهار داشت: خوشبختانه امروزه بکارگیری صندوق‌های امانتداری در بانک‌های کشور باعث شده تا مکان امن و مناسبی برای نگهداری‌اشیای گران قیمت به وجود آید و توصیه ما به خانم‌ها این است که قبل از هرگونه مسافرت، زیور آلات خود را نزد این بانک‌ها به امانت بسپارند.
وی ادامه داد: کسانی که به هر دلیلی قصد سپردن زیورآلات خود را به امانتداری بانک‌ها ندارند آن را حتما به اقوام نزدیکی که به آنها اعتماد دارند بسپارند و اگر قرار است آن را با خود در طول سفر به همراه داشته باشند حتما در نگهداری آن دقت کنند و از قرار‌دادن در صندوق عقب خودرو و رها کردن آن جدا خودداری کنند.
این مقام ارشد پلیس آگاهی به خانواده‌ها توصیه کرد: والدین باید در طول سفر حواسشان به فرزندان کوچک خود که‌اشیای زینتی و گران‌بها دارند، باشد و تا آنجا که امکان دارد از به همراه داشتن و آویزان کردن‌اشیای گران قیمت به فرزندانشان در محل‌های تفرجگاهی شلوغ یا در هنگام بازی در مکان‌های خلوت ممانعت کنند.
سردار منفرد با‌اشاره به «همسایه بانی» و مراقبت بیشتر از منزل در سفرهای تابستانی توسط خانواده‌ها، افزود: «همسایه بانی» و سپردن منزل به همسایه در حفظ و مراقبت بیشتر منزل در هنگامی که افراد یک خانواده قصد سفر دارند از جمله روش‌های پسندیده و معقول است اما خانواده‌ها باید از مطلع ساختن همگان برای شرح سفر خود اجتناب کنند و تنها به همسایگان یا اقوامی که اعتماد و اطمینان دارند، اطلاع دهند.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی

سید تیمور حسینی با اشاره به عملکرد مناسب دستگاه های مسئول در طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ اظهار داشت: اتفاقات خوبی در اجرای طرح نوروزی افتاد و برنامه ریزی دقیقی از طرف همه سازمان‌هایی که سهم ، نقش و مسئولیت داشتند از جمله همکاران در مجموعه سازمان راهداری، هلال احمر، اورژانس، امداد خودروها و پلیس راهور صورت گرفت و ما توانستیم اتفاقات خوبی را در ایام نوروز رقم بزنیم.

وی گفت: یکی از اتفاقات خوب و قابل توجه طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۳ کاهش ۱۴.۳ درصدی جانباختگان در تصادفات جاده‌ای نسبت به سال گذشته بود.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: البته مجموع تصادفات شهری و جاده ای ۹.۴ درصد کاهش دارد ولی در تصادفات جاده ای شرایط نسبتا خوبی را داشتیم که با برنامه‌ریزی و حضور مناسب همه دستگاه‌های اجرایی توانستیم در سال ۱۴۰۳ شاهد شرایط مناسب تری نسبت به سال گذشته باشیم.

سردار حسینی تاکید کرد: شرط اول و آخر موفقیت این است که ما بتوانیم مشارکت مردم را داشته باشیم و در این راستا ما برای اینکه به درستی موضوع نظم و انضباط ترافیکی را مستقر کنیم باید اقدامات خود را در قالب اقدامات سلبی به شکل تنبیه و مجازات متخلف و اقدامات ایجابی از طریق آموزش، فرهنگ‌سازی و ارتباط مستمر و تنگاتنگ با رسانه داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ 
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • سفرهای درمانی رایگان با اسنپ
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • لزوم توجه جدی به بزرگسالان اتیسم / برگزاری سومین رویداد «هم‌مسیر اتیسم»
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • اظهارنظر مجاهد درباره سفرهای مقامات متعدد سیاسی به کابل
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • کاهش ۱۴ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در سفرهای نوروزی