Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی امروز در جمع نخبگان و فرهیختگان جوان شهرستان گنبدکاووس با اشاره به موضوع ریزگردها در مناطق مرزی گنبدکاووس به ویژه روستاهای بخش داشلی‌برون، افزود: ماموران و مدیران محترم مرزبانی در مرز اینچه‌برون و هنگ مرزی اترک در دیدارهای مرزی خود با مقامات ترکمنستان این موضوع را بارها پیگیری کرده‌اند و در حال تدوین یک نتیجه مطلوب در این حوزه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی با تاکید بر اینکه موضوع ریزگردها در مرز ایران و ترکمنستان خیلی شدید نیست، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌های ما در حوزه رایزنی و رسیدن به تفاهم با مسوولان کشور ترکمنستان در حوزه انجام اقداماتی در دشت «قره‌قوم» این کشور برای جلوگیری از افزایش این ریزگردها و ایجاد بحران در منطقه است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه وحدت رویه در میان مسوولان شهرستان در حوزه توجه به نشاط و شادابی مردم وجود دارد، ادامه داد: به لطف خدا امام جمعه شهرستان نیز با ارائه تذکرات لازم برای رعایت موازین و چارچوب‌های دینی و اخلاقی همواره حامی شادی و نشاط مردم بوده‌اند و ما هیچ مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

کریمی با اشاره به طرح برخی انتقادات پیرامون افتتاح پارکینگی در خیابان خیام گنبدکاووس، تاکید کرد: برخی از رسانه‌ها بدون هیچ اطلاعی نسبت به موضوعات این پارکینگ تنها برای نقد کردن و زیرسوال بردن خدمات به مردم اقدام کردند که انتظار ما این است برخی اوقات این رسانه‌ها خود را نیز نقد کنند.

وی با بیان اینکه انجمن حمیات از زندانیان پس از رایزنی‌های فراوان و تلاش‌های بسیار توانست یک زمین خالی و بلااستفاده که در تملک استان بود را به صورت موقت از آنها تحویل بگیرد، تصریح کرد: تصمیم بر این شد که برای کمک به خانواده زندانیان جرائم غیرعمد و یا آزادسازی این زندانیان که گناهی مرتکب نشده و تنها به دلیل عدم تمکن مالی در زندان هستند این زمین به یک پارکینگ روباز تبدیل شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه انجمن حمایت از زندانیان گنبدکاووس یک مرکز غیردولتی و خیریه است، افزود: این انجمن چون هیچ بودجه خاصی نیز ندارد و حق دخل و تصرف و ساخت و ساز نیز در این زمین را اخذ نکرده در یکی از راه‌حل‌های به دست آمده این زمین را به پارکینگ تبدیل کرد تا ضمن کاهش بار ترافیکی شهرستان بتواند از عوائد آن به زندانیان جرائم غیرعمد کمک کند.

کریمی با تاکید براینکه شاید مکان این زمین و نحوه استفاده از آن دچار برخی مشکلات فنی نیز باشد، اضافه کرد: با این وجود که کارشناسان ترافیک، کارشناسان شهرداری و مسوولان ذیربط دیگر این مکان را تائید کرده‌اند اما حتی اگر برخی مشکلات ریز هم وجود داشته باشند به این فکر کنیم که برخی خانواده‌هایی که به تک تک تومان‌های عوائد این فضا نیاز دارند می‌توانند از راه‌اندازی این پارکینگ مرتفع شوند.

وی با تقدیر از حسن نیت رسانه‌ها در بیان انتقادات و ارائه راهکارها، گفت: ما از شنیدن انتقادات هیچ ابایی نداریم اما انتظار داریم در بیان انتقادات روح دلسوزی و کمک دیده شود و افراد و رسانه‌ها با نگاه توسعه شهرستان و کمک به رفع مشکلات همه مردم به انتقاد بپردازند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به اینکه پیرامون ابلاغ رسمی چارت فرمانداری ویژه و اختیارات کامل آن پیگیری‌های روزانه و مجدانه بنده و همکاران ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این حوزه از ظرفیت نماینده محترم مردم گنبدکاووس در مجلس و سایر نمایندگان شهرستان‌های دارای فرمانداری ویژه استفاده کرده‌ایم.

کریمی از مکاتبات رسمی با وزیر کشور و معاونین وی در این راستا خبر داد و اظهار کرد: بخشی از مشکلات مرتبط با ساختار نادرست فرمانداری ویژه در آئین نامه‌های قبلی است و در حال حاضر وزارت کشور در حال تدوین ساختار جدید فرمانداری‌های ویژه است و تاکنون افزودن یک معاون به دو معاون فعلی این فرمانداری‌ها تائید شده است.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان

بیست‌وهشتمین سفر شهرستانی استاندار اصفهان و شورای اداری استان به شرق شهرستان اصفهان از ساعات ابتدایی صبح امروز پنجشنبه کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، حضور در گلزار شهدای براآن جنوبی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بازدید از محور ورودی اشکاوند و محور دشتی، حضور در کبوترآباد، کاروانسرای شهر زیار و محل احداث کلانتری، کوره‌های گچ، مزرعه گورت، رینگ چهارم ترافیکی شهر اصفهان، مسکن مهر و اقدام ملی قهجاورستان، دیدار با منتخبان و مؤثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان، دیدار مردمی و برگزاری شورای اداری استان و شهرستان (ویژه شرق شهرستان اصفهان) از جمله برنامه‌های استاندار اصفهان در این سفر شهرستانی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز در این بازدیدها استاندار اصفهان را همراهی خواهد کرد، همچنین معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان نیز در نشست با منتخبان و موثران فرهنگی و اجتماعی شرق شهرستان اصفهان حضور خواهد داشت.

کد خبر 747762

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • انتقاد معاون استاندار از آپارتمان‌سازی در قم
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است