Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنعانی گفت: خوشبختانه تیم‌‌های واکنش سریع هلال احمر در اسرع وقت در مناطق شربیان و بستان‌‌آباد و روستاهای اطراف حاضر شدند و به کمک زلزله‌‌دیدگان رفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید کنعانی در گفت‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با بیان اینکه تیم‌‌های واکنش سریع هلال احمر آذربایجان‌‌شرقی به‌‌محض وقوع زلزله جهت ارزیابی اولیه و امدادرسانی در شهرستان‌‌های سراب و بستان‌‌آباد حضور یافتند، ابراز داشت: تصاویری که در تاریکی از منازل گرفته شده است بر این ادعا صحه می‌‌گذارد و 30 تن از نیروهای هلال احمر از همان دقایق ابتدایی به کمک مردم رفته‌‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ابراز داشت: خوشبختانه زلزله تلفات جانی درپی نداشت، 7 نفر مصدوم شده بودند که تعدادی از آنان به صورت سرپایی درمان و 2 تن دیگر نیز به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه تا دو ساعت دیگر لیست کامل تخریب و نتایج ارزیابی 19 اکیپ هلال احمر استان آماده می‌‌شود، تصریح کرد: نیروهای امدادی هم‌‌اکنون در مناطق اطراف و روستاها حاضر شده‌‌اند تا وضعیت آنجا را هم بررسی کنند.

وی از احتمال ورود آسیب به 150 منزل مسکونی خبر داد و تاکید داشت: در ادامه‌‌ی خدمت‌‌رسانی بسته‌‌های غذایی در بین اهالی توزیع و به کسانی که منزل‌‌شان دچار آسیب شده است، چادر داده می‌‌شو

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. هیچ هشدار سونامی صادر نشده است.

دریافت 2 MB

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • بهره‌مندی بیش از ۶۰۰ نفر در مانور تیم‌های درمان اضطراری هلال احمر
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد
  • ریزش سقف واحد مسکونی در آباده و حضور امدادگران
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان