Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت SPORT CHOSUN این رسانه کره‌ای با انتشار مطلبی بلندبالا نسبت به رفتارهای کارلوس کی‌روش توهین بی‌سابقه‌ای را به سرمربی تیم ملی ایران انجام داد.

وی در سرتیتر مطلب خود نوشت: برای سرمربی تیم ملی ایران اسم مستعار روباه را باید انتخاب کرد!

نویسنده این گزارش به اتفاقات چهار سال قبل پرداخت و عنوان کرد: تیم ملی فوتبال ایران بازی سرنوشت‌سازی در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2014 مقابل کره جنوبی داشت و کی‌روش در بدو ورود به خاک کره، جنگ روانی را علیه سرمربی سابق تیم ملی کره و فعلی هیوندای به راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عکس (چوی) را به صورت نفرت‌آمیز در اتاق‌های بازیکنان تیم ملی ایران نصب کرد و در حالی که به پیروزی در آن مسابقه نیاز داشت، سرمربی کره را به مضحکه گرفت و حتی از وی خواست که عذرخواهی کند.

در ادامه این گزارش آمده است؛ کی‌روش جنگ روانی را تا دقایق آخر ادامه داد، به شکلی که نیمکت دو تیم به مسابقه کشتی انفرادی تبدیل شده بود و سرمربی پرتغالی با همین ترفند، ایران را به جام جهانی برد و برنده جنگ روانی شد چون آنها (ایرانی‌ها) می‌خواستند که پیروز شوند. این سایت کره‌ای نوشت؛ پس از چهار سال دوباره کی‌روش به کره جنوبی بازگشته و این‌بار او در بدو ورودش به فرودگاه اینچئون اقدام به ستایش و تعریف و تمجید از فوتبال کره جنوبی پرداخت و حتی در مصاحبه خود اعتراف کرد که فرصت خوبی دارد که از فوتبال کره جنوبی نکاتی را برای ایران بیاموزد، چون کره امکانات خوبی دارد و یکی از قوی‌ترین تیم‌های آسیا است. کی‌روش ادامه داد: که این فرصت خوبی برای ایرانی‌ها است که از کره‌ای یاد بگیرند و فوتبالشان را توسعه دهند و او حتی مدعی شد که برای پارک‌جی‌سونگ ستاره بی‌چون و چرای تیم ملی کره که در منچستر یونایتد که شاگرد کی‌روش بود، احترام خاصی قائل است، اما او در پایان عنوان کرد که می‌خواهد تیم ملی ایران را بی‌شکست به جام جهانی بفرستد.

نویسنده این مطلب در ادامه نوشت؛ این اظهارات کی‌روش در شرایطی کاملاً عادی بیان شد، اما ظاهراً او جنگ روانی‌اش را پشت پرده نگه داشته بود و نکته عجیب در نوشته این خبرنگار کره‌ای توهین علنی به سرمربی تیم ملی ایران است، او نوشت؛ کی‌روش شکلک‌بازی‌اش را آغاز کرده و سرمربی ایران را میمون خطاب کرد، در حالی که در تیتر این مطلب، کی‌روش یک روباه خطاب شده بود.

او در ادامه انتقاداتش از کی‌روش نوشت؛ تیم ملی و سرمربی‌اش در حالی که هتل خوبی را در سئول در اختیار دارند این بار ایراد را از زمین اینچئون آغاز کردند و سرمربی ایران همیشه سعی به آغاز جنگ روانی دارد و معمولاً لیست نهایی 24 نفره‌اش را اعلام نمی‌کند و یا اینکه آن را به تأخیر می‌اندازد. او مرتب به امکانات کره‌ای ایراد می‌گیرد و به همین علت شایعه تغییر محل تمرین را هم به راه انداخته است.

در پایان این گزارش آمده، کی‌روش سعی دارد با مسائل حاشیه‌ای کره‌ جنوبی را پس بزند و ازبکستان را به این شکل به سمت جام جهانی هدایت کند.

602

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گام تا بازگشت جام به خانه

به گزارش قدس آنلاین، ایران برای رسیدن به فینال در مرحله گروهی با افغانستان، کویت و بحرین همگروه بود و توانست با کسب حداکثر امتیازبه عنوان صدرنشین راهی دور حذفی شود و در این مرحله با پیروزی قاطع برابر قرقیزستان به نیمه نهایی صعود کند و به  مصاف ازبکستان برود. شاگردان وحید شمسایی جدال سخت با ازبکستان را هم در ضربات پنالتی و با پیروزی پشت سرگذاشتند تا به فینال برسند و برای رسیدن به عنوان قهرمانی رودرروی میزبان قرار گیرند.

در سمت مقابل هم تایلندِ میزبان با ویتنام، میانمار و چین همگروه بود و به عنوان صدرنشین به دور حذفی صعود کرد و بعد از آن عراق را شکست داد و در نهایت در نیمه نهایی به مصاف تاجیکستان رفت و با پیروزی در ضربات پنالتی فینالیست مسابقات شد.

ایران برای پانزدهمین بار به فینال رقابت‌ها راه پیدا کرده که از این حیث دست نیافتنی به شمار می‌رود. همچنین تایلند در حالی برای سومین بار فینال آسیا را تجربه می‌کند، که تاکنون سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را نداشته است. یوزهای ایرانی برای قهرمانی سیزدهم خود، باید میزبان رقابت‌ها یعنی تایلند را شکست بدهند و وحید شمسایی نیز امیدوار است در دومین تجربه حضور در فینال جام ملت‌ها به عنوان سرمربی تیم ملی، نخستین جام را در کارنامه خود ثبت کند و از سوی دیگر جامی را که سامورایی‌ها در دوره گذشته از ایران گرفتند به کشورمان بازگرداند.

تیم‌های ازبکستان و تاجیکستان نیز  از ساعت ۱۰:۳۰ روز یکشنبه هفتم اردیبهشت (به وقت ایران) برگزارکننده دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آسیا خواهند بود.

شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در نشست خبری پیش از دیدار فینال جام ملت‌های آسیا مقابل تایلند، میزبان این دوره از رقابت‌ها اظهار کرد: ما برای رویارویی با تایلند با تمام تمرکز به زمین ‌می‌رویم که با کمترین اشتباه نمایش خوبی از فوتسال ارائه کنیم. یکشنبه در تایلند تعطیل است و حتماً تماشاگران زیادی برای دیدن این بازی می‌آیند که این موضوع ما را خوشحال می‌کند.

شمسایی با بیان اینکه «تایلند تیم بسیار قابل احترامی است،» گفت: هر تیمی که به این مرحله رسیده حتماً شایستگی‌اش را داشته است. من و همکارانم در تمام کنفرانس‌های خبری همیشه با احترام به حریفان به خصوص مربیان کارمان را انجام داده‌ایم. این بخشی از فرهنگ ماست اما باید تأثیر میگل رودریگو سرمربی اسپانیایی تایلند را بر رشد این کشور با دقت دید. ما همکاریم اما یکشنبه روبه‌روی هم قرار می‌گیریم و حق نداریم اشتباهات دو سال پیش در کویت را مرتکب شویم.

میگل رودریگو: ایران پادشاه آسیاست

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند نیز گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیاست اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

میگل رودریگو ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی سرمربی تایلند برای ایران پیش از فینال
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه
  • سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند: هدف ما قهرمانی است
  • کتاب نشانه‌شناسی شکلک‌ها منتشر شد
  • نصری، حقوقدان بین الملل: برای مبارزه با اسرائیل هم که شده از جنجال‌آفرینی بپرهیزید!
  • سرمربی ازبکستان: ایران یکی از بهترینهای جهان
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • آینده مبهم در لندن | سردرگمی در چلسی!
  • بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییردهنده محاسبات