Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی یزدانی صبح امروز در بازدید از ناحیه صنعتی طارم اظهار داشت: در راستای حمایت از متقاضیان سرمایه‌گذاری به ویژه سرمایه‌گذاران بومی در ناحیه صنعتی طارم مشوق‌های جدید در نظر گرفته شده است که امیدواریم با توجه به فراهم بودن امکانات زیربنایی در این ناحیه صنعتی استقبال خوبی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخش نقدی حق انتفاع در این ناحیه صنعتی از 15 درصد به پنج درصد کاهش و 6 ماه تنفس برای شروع اقساط در نظر گرفته شده است و مابقی اقساط هم به صورت درازمدت از سرمایه‌گذاران اخذ می‌شود تا با این اقدام، صنعتگران برای فعالیت در این مکان‌ها هم راغب شوند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارتبا اشاره به مشوق‌های جدید تصریح کرد: قیمت حق انتفاع در ناحیه صنعتی طارم در صورتی که واحدهای صنعتی در بازه زمانی 6 ماهه پس از عقد قرارداد به 60 درصد پیشرفت فیزیکی طرح صنعتی دست یابد از 350 هزار ریال در هر مترمربع به 200 هزار ریال کاهش پیدا می‌کند.

یزدانی عنوان کرد: در سال جاری حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور انجام داده‌ایم که در طول تاریخ شهرک‌های صنعتی بی‌سابقه بوده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایراناضافه کرد: در 80 درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی ما امسال هیچ‌گونه افزایش قیمتی در حق انتفاع یا حق بهره‌برداری نداده‌ایم زیرا زمین در داخل شهرک‌ها رایگان است.

حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین هم در این بازدید با اشاره به جذب سرمایه‌گذاری در سال جاری گفت: رشد 500 درصدی جذب سرمایه‌گذاری در پنج ماهه نخست سال نسبت به مشابه سال گذشته نشان از تمایل بخش خصوصی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

وی افزود: در حال حاضر 6 قرارداد در ناحیه صنعتی طارم با متقاضیان سرمایه‌گذاری منعقد شده است و تاکنون بیش از 25 میلیارد ریال برای فراهم کردن زیرساخت‌ها و تسهیل‌گری در این ناحیه صنعتی هزینه شده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: مساحت ناحیه صنعتی طارم 30 هکتار بوده که آماده جذب سرمایه‌گذاران بومی منطقه با توجه مشوق‌های جدید در نظر گرفته است.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت کابینه سیزدهم، شامگاه دوشنبه وارد استان مرکزی، پایتخت صنعتی کشور شد و در شهرستان اراک، در پاویون مورد استقبال رسمی استاندار مرکزی، مسؤولان استانی و شهرستانی قرار گرفت.

در این سفر قرار است امروز سه شنبه وزیر در سی و دومین همایش بین‌المللی مهندسی مکانیک در دانشگاه صنعتی اراک حضور پیدا کنند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه سفر خود با فعالین اقتصادی و تشکل‌های حوزه صنعت نشست خواهد داشت و از شرکت دانش بنیان انرژی صنعت خاورمیانه در اراک، بازدید می‌کند.

کد خبر 6098853

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۵۰۰ مگاوات نیروگاه تجدیدپذیر تسریع شود
  • وزیر صنعت معدن و تجارت شامگاه دوشنبه وارد اراک شد
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی استان خراسان‌رضوی
  • لکه‌های صنعتی غرب البرز به شهرک صنعتی تبدیل شود
  • برنامه‌ریزی برای تبدیل شهرک صنعتی سروستان به قطب جدید صنعتی فارس/راه‌اندازی ناحیه صنعتی کوار
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • شهرک انرژی در تهران احداث می‌شود
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک