Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام ناصر شکریان، مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران یک شنبه شب پنجم شهریور ماه در دیدار جمعی از روحانیان مرکز استان با اشاره به نقش علما و روحانیان در آگاهی بخشی و روشنگری در جامعه گفت: روحانیت عامل رشد و تعالی جامعه برای حرکت در مسیر پیشرفت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این که روحانیت علیرغم همه مشکلات و سختی ها صحنه دفاع از دین و انقلاب ترک نکرده است، افزود: علما و روحانیت همه فشار و سختی ها را برای حفظ دین و انقلاب به جان و دل خریدند.
استاد حوزه علمیه مازندران، رهنمودها و نصایح علما و روحانیت را عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: هر جا که حضور روحانیت در جامعه پررنگ و اثربخش بوده، جامعه در مسیر تعالی حقیقی قرار گرفته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند حضور در صحنه روحانیت است، تصریح کرد: جامعه بدون حضور روحانیت نمی تواند مسیر تعالی و پیشرفت را طی کند.
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که امروز پیشرفت های به وجود آمده در کشورمان را مرهون تلاش ها، نصایح و رهنمودهای علما و بزرگان دینی هستیم، خاطرنشان کرد: علما همواره دلسوزانه نصایح خود را برای جامعه بیان کردند و همین مسئله رشد و پیشرفت جامعه را رقم زده است.
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن برای جلوگیری از پیشرفت و توسعه کشور از هر فرصتی برای عدم نقش آفرینی و حضور روحانیت و علما استفاده کرده است، تصریح کرد: اما پیوند عمیق و ناگسستنی میان مردم و روحانیت مانع تحقق توطئه دشمنان اسلام و انقلاب شده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که پیوند میان مردم و روحانیت با هیچ قدرت و توانی گسستنی نیست، خاطرنشان کرد: ارتباط میان مردم و روحانیت ارتباطی قلبی و بر اساس یک اعتقاد درونی شکل گرفته است.
حجت الاسلام شکریان با بیان این که دشمن برای تخریب جایگاه روحانیت از هر فرصتی استفاده کرده است، بیان داشت: خدشه دار کردن جایگاه علما و روحانیت با بصیرت و انقلابی یکی از توطئه های امروز دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی است که به طور جدی از سوی جبهه کفر و استکبار دنبال می شود.
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که روحانیت در طول تاریخ همواره خود را وقف اسلام کرده است، خاطرنشان کرد: در طول دوران نهضت انقلاب اسلامی نیز روحانیت هر چه در توان داشته برای پیروزی نهضت و همچنین استحکام پایه های انقلاب اسلامی به کار گرفته است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با همراهی روحانیت و پشتوانه عظیم مردمی به پیروزی رسید و امروز به یک الگوی ارزشمند جهانی تبدیل شده است، تصریح کرد: امروز دشمنان برای براندازی این نظام مردمی بر پایه دین نقش ها و توطئه های بسیاری را در دستور کار دارند.
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که روحانیت تنها قشری است که می تواند با اقتدار در برابر توطئه ها و هجمه های بدخواهان انقلاب بیاستد و از این نظام دینی حراست و پشتیبانی کند، افزود: روحانیت در طول تاریخ ثابت کرده که هیچ گاه از مسیر دفاع از انقلاب اسلامی منحرف نخواهد شد.
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از مهم ترین رسالت روحانیت حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: روحانیت باید از ظرفیت های تبلیغی که در اختیار دارد برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی استفاده کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، انقلاب اسلامی را ثمره خون های پاک فرزندان این انقلاب عنوان کرد و با بیان این که این انقلاب عظیم دینی به همین آسانی به دست نیامده است، تصریح کرد: برای پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی خون های پاک بسیاری بر زمین ریخته شده است.
حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز همه ما در برابر این خون های پاک ریخته شده در راه انقلاب اسلامی وظیفه داریم، خاطرنشان کرد: مسؤولان و مدیران کشور امروز همه توان و ظرفیت خود را باید برای حفظ آرمان ها و ارزش های مورد نظر شهدا به کار گیرند.
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز مسئولان بخش های مختلف باید نسبت به انقلاب و آرمان های متعالی آن دغدغه داشته باشند، تصریح کرد: نباید امروز حفظ انقلاب و آرمان های آن که یک رسالت و تکلیف عمومی است که مسؤولان کشور باید نسبت به آن دغدغه داشته باشند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز حفظ انقلاب اوجب واجبات است و هر قشری باید به اندازه توان و ظرفیت خود در این مسیر گام های مثبتی بردارد، افزود: انقلاب اسلامی همواره مهم ترین خط قرمز ما است و در این همه به ویژه علما و روحانیت رسالت سنگینی عهده دار هستند.
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که انقلاب اسلامی محصول چند دهه تلاش و مبارزه بزرگان دینی و علمای با بصیرت و انقلابی نظیر امام خمینی(ره) بوده است، تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی این گونه در جهان نور افشانی می کند در راه اعتلا و پیشرفت آن تلاش ها و از خودگذشتگی های بسیاری صورت گرفته است.
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از مسائلی که دشمنان دنبال می کنند کمرنگ کردن آرمان های انقلاب اسلامی است که مسؤولان باید هوشیار باشند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی بر پایه همین اصول و آرمان‌ها پایه گذاری شده است و اگر این اصول مهم از این نظام جدا شوند، اصل انقلاب دچار انحراف خواهد شد.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با تأکید براین که استکبار ستیزی و زیر ظلم نرفتن یکی از اصول غیر قابل تغییر انقلاب اسلامی است، افزود: متأسفانه برخی ها تلاش می کنند تا این رویکرد و نگاه را در کشورمان کمرنگ کنند.
حجت الاسلام شکریان با بیان این که کمرنگ شدن نگاه و رویکرد انقلابی در کشور بستری را برای نفوذ دشمنان به داخل فراهم خواهد کرد، گفت: یکی از برنامه ها و توطئه های دشمنان نیز فراهم بستر نفوذ به کشور با بهره گیری از ابزارهای مختلف است که یکی از این راه‌ها کمرنگ کردن آرمان‌های انقلابی است.
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه همین آرمان های متعالی استوار است، خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می داند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی باید آرمان و اصول اساسی انقلاب را در کشور بی اثر کند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز روحانیت دو ابزار مهم منبر و خطابه را در اختیار دارد که ظرفیت ارزشمندی برای تبلیغ بسیاری امور و اصول مهم است، تصریح کرد: روحانیت آگاه و با بصیرت باید تلاش کند در سخنرانی های خود در منابر همه توان خود را برای تقویت اصول مورد توجه انقلاب به کار گیرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۳۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دهه هشتادی‌ها نسل پیشران تمدن‌ساز هستند
  • دهه هشتادی ها شهردار محلات رفسنجان شدند
  • تجدید میثاق اعضای دوره ششم شورای شهر اصفهان با آرمان‌های شهدا
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان قزوین
  • قطع درختان و تخریب طبیعت در الیمالات دغدغه مازندرانی‌ها شد + فیلم
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی اسرائیل را از بین برد/ معلم تراز انقلاب اسلامی محور تحول است
  • مسئولان نسبت به ایمنی راه‌ها توجه بیشتری داشته باشند