Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@00:40:56 GMT

آی فیلم «مروارید سرخ» را روی آنتن می‌برد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۳۷۰۴

آی فیلم «مروارید سرخ» را روی آنتن می‌برد

سریال «مروارید سرخ» به کارگردانی زنده یاد مسعود رسام از شبکه آی فیلم پخش می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجموعه تلویزیونی «مروارید سرخ» به نویسندگی و کارگردانی زنده یاد مسعود رسام، محصول سال ۱۳۸۴ است که از پنجشنبه ۹ شهریور هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن می رود.

«مروارید سرخ» داستان زندگی آرام و لذت بخش زن و شوهر جوانی است که در کلبه ای رویایی و زیبا در منطقه ای ییلاقی زندگی می کنند و مرد که مهندس کشاورزی است، تصمیم می گیرد با استفاده از وام بانک به پرورش ماهی بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برادر و خواهر کوچک او همراه با شوهرش که مربی تیم فوتبال بانک کشاورزی است، به آنجا می آیند و قصه ادامه پیدا می کند. همه چیز به خوبی و خوشی پیش می رود و آنها در کنار هم زندگی خوب و خوشی دارند تا این که...

از جمله بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخته اند، می توان به سحر ذکریا، پوپک گلدره، مهدی پاکدل، یوسف تیموری، سام ملایم وند، بهروز میرلو، حسن موذنی، فریبا نادری، خشایار راد، بهرام علیان، هایده حائری، فریده دریامج، فرهاد مشایخی، بهزاد مشایخی، میترا تبریزی، تارا سلیمانی، رامین راستاد، نونا یوسفیان، سوگل طهماسبی، محمود تالانی، بهنام تشکر و.... اشاره کرد.

اولین قسمت از «مروارید سرخ» که مسعود و مهران رسام تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته اند، قرار است از پنجشنبه ۹ شهریور ساعت ۱۸ از شبکه آی فیلم پخش شود. باز پخش این مجموعه نیز در ساعت های ۲ و ۱۰ روز بعد روی آنتن خواهد رفت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۳۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • گزارشی از ۳ سریال جدید تلویزیون + زمان پخش
  • نگاهی به ۳ سریال جدید تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود