Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@23:31:20 GMT

۴۰۵ تماس تلفنی مزاحم با آتش نشانی طی ۲۴ !؟

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۴۰۴۳

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۵ تماس تلفنی مزاحم با مرکز ۱۲۵ همدان برقرار شده است.

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۵ تماس تلفنی مزاحم با مرکز ۱۲۵ همدان برقرار شده است.محمدرضا بیاناتی در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: شرکت در ۷ عملیات اطفای حریق و ۷ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش پرسنل آتش نشانی همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیاناتی با بیان اینکه شهروندان دیروز ۴۸۹ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، گفت: از این تعداد تماس ۱۴ مورد منجر به عملیات شده، ۲۰ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۵۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۴۰۵ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

وی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۷ مورد آتش سوزی شامل حریق خودرو در شهرک بهشتی، حریق کارگاه چوب بری در شورین، حریق درختان در بلوار فرودگاه، حریق باغ در جاده چشین، حریق ضایعات در خیابان پاسداران، حریق آلاچیق در قاسم آباد و حریق مراتع و پوشش گیاهی در میرزاده عشقی بوده است.

رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان عنوان کرد: همچنین ۷ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در نایب احمد، ۲ مورد نجات افراد محبوس شده در منزل در جاده فقیره و محمدیه، نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در چهارراه سعیدیه، مهار حیوانات در خیابان اکباتان، بصدا درآمدن آژیر اعلام حریق مجتمع مسکونی در جهان نما و عملیات رهاسازی اندام بدن از داخل منصوبات فلزی در خیابان باباطاهر توسط آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی گفت: تعداد ۵ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی در مورد وضعیت منطقه غرب آسیا گفتگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، کاخ ریاست جمهوری فرانسه امروز دوشنبه اعلام کرد که ماکرون در تماس تلفنی با نتانیاهو گفته است که پاریس مصمم به جلوگیری از تشدید تنش منطقه‌ای است.

همچنین ماکرون در تماس با نتانیاهو اینطور ادعا کرده است که فرانسه مصمم به افزایش اقدامات علیه تلاش‌های ایران برای بی‌ثبات کردن منطقه است.

رئیس جمهور فرانسه در جریان این تماس تلفنی تاکید کرده است که فرانسه در حال کار بر روی کاهش تنش بین اسرائیل و لبنان و همچنین خواستار یک آتش بس فوری و پایدار در غزه است.

گفتگوی تلفنی صدر اعظم آلمان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • انجام ۱۲۹ عملیات آتش‌نشانان شیرازی در بارندگی‌های اخیر
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • حضور آتش نشانان قزوینی در ۲۶۸ عملیات طی فروردین ماه
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • تماس تلفنی ماکرون و نتانیاهو درباره وضعیت منطقه