Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مراسم تقدیر از برگزیدگان بیستمین جشنواره شهید رجایی با حضور جادری استاندار ، دریانورد رییس سازمان برنامه وبودجه ، معاونین و مشاورین استاندار ، مدیران کل دستگاه های اجرایی و جمعی از کارکنان بخش دولتی و خصوصی 5 شهریور ماه 96 در سالن شرکت ملی گاز بندرعباس برگزار شد . در این مراسم از اداره کل شیلات استان هرمزگان که با معیارهای سنجش سال 1395 موفق به کسب مقام برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی ارزیابی عملکرد گردیده بود، تقدیر و تجلیل نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم مدیر کل شیلات هرمزگان ضمن تبریک کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی در بیستمین جشنواره شهید رجایی سال96 استان هرمزگان به کارکنان،بهره برداران شیلاتی و جامعه شیلاتی استان هرمزگان گفت: بدون شک استان هرمزگان با ظرفیت های شیلاتی گسترده و ذخایر و منابع غنی و متنوع و مهم‌تر از همه، برخورداری از جامعه صیادی و آبزی پروری متعهد و پرتلاش و دارای عزم راسخ برای پیشرفت، با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و همچنین برنامه های راهبردی دولت تدبیر و امید می تواند در آینده ای نزدیک به جایگاهی درخشان دست یابد. وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: تمامی افتخارات ایران اسلامی ریشه در عملکرد این دو شهید بزرگوار دارد و بدون شک هفته دولت بهترین زمان برای بیان دست آوردهای دستگاه های دولتی است. مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه ارزیابی ها نشان می دهد که وظایف اداری به نحو مطلوبی در شیلات هرمزگان حال اجراست، اظهار داشت: در مدت چهار سال اخیر فعالیت های خوبی در این مجموعه صورت گرفته است.

گفتنی است در ادامه این مراسم از برگزیدگان برتر در دستگاه های اجرایی تجلیل به عمل آمد

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، این مراسم با حضور امام جمعه بهادران، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان - مسئولان شهرستان مهریز و مسئولان محلی و تعدادی از دانش آموزان در محل نمازخانه شهید محسنی روستای گردکوه برگزار شد. 

این جشنواره تا کنون در سطح شهرستان‌های استان برگزار می‌شد و برای اولین بار در قالب استانی برگزار می‌شود. 

انتظار می‌رود با برگزاری این جشنواره‌های فرهنگی و استقبال کودکان و نوجوانان، دانش آموزان روستایی با انگیزه بهتر بتوانند با کتابخانی - مطالعه عمومی و داستان نویسی انس بگیرند. 

مراسم اختتامیه این جشنواره داستان نویسی استانی چهاردهم تیرماه سال جاری در روستای عزآباد برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد/ در شاخص‌های فرهنگی رتبه برتر را کسب کردیم