Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-دبیرکل جمعیت ایثارگران در نشست شورای مرکزی و هیئت موسس این جمعیت با تاکید بر رویکرد جوان‌گرایی درخواست کرد که یک دبیرکل جدید و جوان برای این جمعیت انتخاب شود و همه کمک کنند تا موفق شود.با توجه به پایان دوره دبیرکلی این جمعیت و اصرار شورای مرکزی بر تداوم دبیرکلی حسین فدایی، نشست هفتگی شورای مرکزی به این موضوع اختصاص داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین فدایی دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در نشست مشترک شورای مرکزی و هیئت موسس این جمعیت با تاکید بر رویکرد جوان گرائی درخواست کرد که یک دبیرکل جدید و جوان برای این تشکل انتخاب شود تا بصورت طبیعی گردش نخبگان و کادرسازی صورت گیرد.

وی تاکید کرد : در این‌صورت شورای مرکزی و هیئت موسس متعهد شود در کنار نیروهای جوان و دبیرکل جوان تجربه های خود را منتقل کند. اما این جوانانند باید تصمیم گیرند و کارهای تشکیلات را جلو ببرند.

وی افزود: من سالهاست که این موضوع را درخواست کرده‌ام ولی نمی‌دانم چه اصراری است که دوستان هربار با آن مخالفت کرده‌اند. اگر می‌خواهیم در تشکل‌ها و احزاب و هر مجموعه دیگری تحول ایجاد شود، بایستی به جوانان بها دهیم . یکی از آسیب‌های تشکل های انقلابی و اصولگرا این است که به گردش نخبگان و خصوصا جوانگرایی توجه نکردهاند.من تاکنون چندین جلسه با جوانان جمعیت برگزار کردهام تا آنها را متقاعد کنم که مسئولیت را بر عهده بگیرند و به زودی آخرین جلسه اتمام حجت را با آنها برگزار می کنم تا تحت هر شرایطی که شده، آنها بار مسئولیت را بر عهده گیرند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: جوان؛ تحول‌خواه، پرانرژی، با استعداد، دارای انگیزه، خلاق، مبتکر، شجاع، ریسک پذیر، امیدوار، موج آفرین، اهل مقاومت و ایستادگی است و وامدار کسی هم نیست و فقط خود را بدهکار نظام، انقلاب و رهبری میداند. باید به جوانان اعتماد کنیم ولو اینکه دچار اشتباه و خطا شوند.مگر پیشکسوتان و بزرگترها، اشتباه و خطا نداشته و ندارند که از جوانان در همان ابتدا چنین توقعی داریم؟

وی اظهار داشت: گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و حضور فعالانه جوانان در این عرصه، بیانگر لزوم بهرهگیری بهتر از ظرفیت جوانان است. همچنان‌که تامل در این فضا ثابت میکند ، با استفاده از ظرفیت جوانان می توانیم در عرصه جنگ نرم نیز توفیقات بیشتری داشته باشیم.

حسین فدایی اظهار داشت: جوانان در عرصه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جلوتر از دیگران هستند و رهبری عزیز نظام اسلامی هم چشم امید به جوانان بسته اند. در همین موضوع آتش به اختیار، اردوهای جهادی، پیشرفت های شگفت انگیز علمی، حضور در میادین جهاد و شهادت و... آیا کسی جلوتر از جوانان بوده است؟ این جوانان بودند که طرف خطاب اصلی مقام معظم رهبری قرار گرفتند.در چنین شرایطی است که می بینید یک جوان 25 ساله همچون شهید حججی که مخلصانه و فقط و فقط برای خدا بپاخاسته، و عزم جهاد کرده و در این راه مظلومانه به شهادت می رسد، چگونه با خون خود، فضای جامعه را عطرآگین و معنوی می کند.

وی در پایان اظهار داشت: اعتماد به جوان، تحول آفرینی و ارزش آفرینی را در پی دارد و نظام اسلامی این نگاه ارزشمند را در دوران دفاع مقدس به نحو احسن تجربه کرد

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۴۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین واثق کارگرنیا صبح یکشنبه در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای شهر رشت ضمن گرامیداشت روز شورا با اشاره به حواشی اخیر شورا و تعلیق عضویت علیرضا تاج شهرستانی اظهار کرد: ما قبل از اینکه انتخاب شویم مراوده‌ای نداشتیم و مردم ما را انتخاب کردند که مشکلات شهر را حل کنیم لذا در این مسیر اگر بنده اشتباه کنم، شورای شهر اشتباه نکرده است.

وی با بیان اینکه اگر بنده خطایی کردم باید پاسخگوی خطای خودم باشم در فضای مجازی نوشته‌هایی است که کل شورا را زیر سوال می‌برند هدف اصلی اعضای شورا کمک به مردم است‌، افزود: اگر قصوری صورت گرفته است شخصی بوده و از اصحاب رسانه و صاحب‌نظران و فعالان اجتماعی می‌خواهم که شورا را زیر سوال نبرند.

رئیس شورای شهر رشت تصریح کرد: آقای تاج شهرستانی حدود سه سال در این شورا خدمت کرد و خدمات خوبی داشت تلاش‌های خودشان را داشتند و از زحمات ایشان تشکر می‌کنم حال به جهت مشکلی که پیش آمد و از طریق مجاری قضائی باید رسیدگی شود و در صورت احراز تخلف با اشد مجازات محکوم شوند و ما حرفی نداریم و وی به مدت شش ماه از حضور در شورا محروم شدند که برابر قانون به فرمانداری ارسال کردیم و طبق نامه فرمانداری آقای عاقل منش به شورا راه پیدا می‌کنند که برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

گفتنی است، در این جلسه که مصادف با ۹ اردیبهشت روز شوراها بود، «محمد حسن عاقل منش» با قرائت سوگندنامه و مراسم تحلیف برای چهارمین بار به عنوان عضو شورای اسلامی شهر رشت شروع به کار کرد.

کد خبر 6090659

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مظاهری: روش مواجهه با جوانان، دهن‌کجی و رَمی به بی‌عقلی و بی‌دینی نیست
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • دیدار عضو شورای حزب الله لبنان با دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • «محمد حسن عاقل منش» عضو جدید شورای شهر رشت شد
  • عاقبت رؤیافروشی؛ واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ابراز ندامت اشکان خطیبی
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند