Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:21:31 GMT

میزان وقوع جرائم در استان همدان ۵۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۵۲۸۴

میزان وقوع جرائم در استان همدان ۵۰ درصد کاهش یافت

فرمانده سابق نیروی انتظامی همدان گفت: میزان وقوع جرائم در ۵ ماهه سال ۹۶ در سطح استان همدان به میزان ۵۰ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی همدان اظهار داشت: در مدت 50 ماه خدمت بنده در این استان توانستیم با کمک اعضای شورای تامین، بسیجیان و مسئولان استان انسجام و تعامل خوبی را در درون و بیرون از ستاد ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت‌های معنوی و دینی موجود در استان افزود: ما به عنوان سرباز ولایت کارهایی را انجام داده و 18 اولویت ماموریتی را قبول کردیم و توانستیم شاخص‌های4 اولویت ویژه مانند پیشگیری از جرم و سرقت، مبارزه با مواد مخدر و ارتقای فرهنگ عفاف و حجاب را ارتقا دهیم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی همدان گفت: سال گذشته در بخش پیشگیری از جرایم 9 درصد کاهش داشتیم که این مقدار در 5 ماهه نخست امسال به 50 درصد رسیده است به همین دلیل نیز توانستیم رتبه نخست کشوری را به دست آوریم.

وی عنوان کرد: در حوزه مبارزه با مواد مخدر و قاچاق کالا نیز میزان کشفیات ما از 5 تن مواد مخدر در سال 92 به بیش از 20 تن در سال 96 رسیده و علاوه بر آن 370 باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز شناسایی و منهدم شده است.

مهدیان نسب تصریح کرد: در حوزه شناسایی نقاط آلوده نیز تا کنون 50 منطقه آلوده در استان شناسایی شده که به صورت مداوم بررسی می‌شوند به همین دلیل می‌توانیم بگوییم در استان همدان معتاد متجاهر نداریم.

وی ابراز کرد: در بخش ترک اعتیاد نیز میانگین کشوری در این عرصه 7 درصد است که ما این میزان در استان را به 18 درصد افزایش داده‌ایم.

فرمانده سابق نیروی انتظامی همدان برپایی 10 نمایشگاه عفاف و حجاب، 5 نمایشگاه امربه‌معروف و نهی از منکر، نوسازی ناوگان خودرویی نیروی انتظامی استان و اعطای 500 فقره وام به کارمندان نیروی انتظامی را از دیگر فعالی‌ های این ستاد برشمرد و عنوان کرد: در راستای بهسازی و نوسازی 90 پروژه انجام شده و 6 پروژه نیز آماده افتتاح در هفته ناجا است.

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ حسن درستی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به ارومیه می کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: انهدام یک باند زن و شوهری مواد مخدر در تهران

وی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیرهای تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: با عملیات ضربتی پلیس، خودرو متهمان در مسیر ارومیه - تبریز توقیف و در بازرسی از آنها ۱۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی ادامه داد: در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و ۶متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کد خبر: 1229497 برچسب‌ها مواد مخدر

دیگر خبرها

  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت