Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا ، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: پرونده حدود 60 ملک متعلق به این سازمان در تهران برای قلع و قمع و خلع ید در دستگاه قضایی تشکیل و درحال رسیدگی است.

عباسعلی باقری افزود: آموزش و پرورش شهر تهران بیش از 3 هزار قطعه ملک دارد که برای تعداد زیادی از این املاک با شکایت مالکان، حکم قلع و قمع و خلع ید صادر و یا پرونده قضایی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه تمامی مدارس شهر تهران برای استفاده در سال تحصیلی جدید آماده شده اند اظهار کرد: متاسفانه و در آستانه بازگشایی مدارس، برای حدود پنج مدرسه که ملک آنها متعلق به سازمان ها و نهادهایی از جمله بنیاد شهید و سازمان اوقاف و امور خیریه است، حکم خلع ید صادر شده است.
باقری با بیان اینکه باید مبالغ و اعتبار زیادی برای رفع مشکل خلع ید و قلع و قمع املاک آموزش و پرورش اختصاص داده شود، گفت که با توجه به اهمیت آموزش و پرورش و تحصیل دانش آموزان، امیدواریم هرچه زودتر مشکل خلع ید این مدارس حل شود.

اعلام نشدن نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص موضوع نقل و انتقالات فرهنگیان نیز گفت: نتایج درخواست نقل و انتقال فرهنگیان در شهر تهران هنوز اعلام نشده است.
باقری با بیان اینکه نتیجه نقل و انتقالات همه ساله اوایل شهریور اعلام می شود افزود: پس از اعلام نتایج و با توجه به نیاز، معلمان ورودی به شهر تهران در مناطق 11 تا 19 ساماندهی خواهند شد.
شهر تهران در مجموع بیش از یک میلیون دانش آموز با 4500 مدرسه دارد.

705

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی طارمی در پایان فصل جاری و در نقل و انتقالات تابستانی به تیم فوتبال اینتر می پیوندد و ماروتا مدیر ورزشی باشگاه اینتر ایتالیا در مورد این بازیکن گفته است: طارمی در تابستان به اینتر ملحق می شود و این بازیکن می تواند جایگزین مناسبی برای لائوتارو مارتینز یا تورام شود .

وی در مورد نقل و انتقالات تابستانی گفته است: زیلنسکی و طارمی به تیم اضافه می شوند و مسیر در فصل آینده برای ما طولانی سات و باید همه بازیکنان آماده باشند و طارمی گزینه است که می تواند به جای مارتینز و تورام در ترکیب قرار بگیرد.

ماروتا ادامه داد: برای جذب بازیکنان و برنامه های نقل و انتقالاتی باید طبق زمانبندی جلو برویم و سرعت در این اتفاق می تواند به اینزاگی کمک کند که با مهره های بیشتری کار را دنبال کند. پیش از این سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در مورد جذب طارمی ابراز خوشحالی کرده بود .

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای سریال افعی تهران
  • شکایت آموزش و پرورش از سریال افعی تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • دومین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی سمپاد آغاز می‌شود
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت/ زمان ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع مشخص نیست