Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام- سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام گفت: رئیس سابق شورای شهر تهران سخنران ویژه مراسم شهدای دولت در شهر ایلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی اجرای آیین بزرگداشت شهدای دولت اظهار داشت:شهیدان رجایی و باهنر الگوی صادق دولتمردان و یار وفادار و همیشگی امام راحل بودند که در طول دوران کوتاه تصدی این مسئولیت خدمات شایان توجهی را به مردم و بویزه محرومان ارائه دادند که همچنان زبانزد همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم الگوگیری مسئولان از این دو شهید والامقام در راستای خدمت رسانی به مردم و بویژه محرومان تاکید کرد و یاداور شد: ساده زیستی و تلاش وقفه ناپذیر برای رسیدگی به مشکلات نیازمندان از مهم ترین خصیصه های این شهدای گرانقدر است.

وی با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت شهدای دولت در استان ایلام با سخنرانی برادار شهید والامقام مصطفی چمران ، مهندس مهدی چمران ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۸ شهریور در مسجد جامع ایلام برگزار می شود، از عموم مردم برای شرکت در این مراسم دعوت کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۵۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، بمناسبت ۱۲ اردیبهشت ماه، شهادت شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم، آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر با حضور فرماندار ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و شورای اداری شهرستان در محل گلزار شهدای پیرانشهر برگزار شد.

همچنین به این مناسبت مراسم دیگری نیز با حضور جمعی از مسئولین و معلمین این شهرستان برگزار شد.

اجرای سرود و سخنرانی مسئولین و اهدای جوایز به معلمین نمونه از جمله برنامه های مهم این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد