Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علی محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخاب مدیرعامل جدید تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان قزوین در نشست امروز اعضای هیات مدیره این تعاونی که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، صورت گرفت.
وی با بیان اینکه مدیرعامل جدید از فعالان با سابقه عرصه رسانه استان است و از شایستگی های لازم برای پیشبرد برنامه های تعاونی برخوردار می باشد،گفت: این انتخاب از بین چند گزینه با درنظر گرفتن وضعیت و شرایط فعلی تعاونی و همچنین با بررسی سوابق و توانمندی های افراد درنظر گرفته شده، انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی محمدی با بیان اینکه با توجه به وضعیت تعاونی و خواست اعضا، اولویت هیات مدیره و مدیرعامل فروش زمین تعاونی است،در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعیین مدیرعامل جدید و با کمک اعضای هیات مدیره و همچنین پشتیبانی مدیران استان، مشکلات تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان که متعلق به خانواده رسانه های قزوین است، به زودی مرتفع شود.
پیش از این، علی فرخزاد معاون فعلی هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین عهده دار مدیرعاملی تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان بود.
تعاونی مسکن خانه مطبوعات استان قزوین در سال 1387 تشکیل شده و هم اکنون دارای نزدیک به 100 عضو است.
7389*3013
خبرنگار: نسرین رحیمی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۵۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس ۵۱۵ واحد مسکونی متعلق به سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین افتتاح شد.

سردار رستمعلی رفیعی فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عچ) استان قزوین در این مراسم گفت: کار ساخت پروژه مسکن ۲۲ بهمن از ابتدای سال ۱۳۹۹ آغاز شد و امروز نیز در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ شاهد بهره برداری از آن هستیم.

وی افزود: تأمین مالی این پروژه از دو بخش سپرده بانکی و آورده افراد بود و با صرفه جویی هایی که انجام شد برای ساخت هر واحد به طور میانگین ۷۴۴ میلیون تومان هزینه شد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین از ساخت ۸۶۸ واحد مسکونی برای کارمندان فراجا در استان قزوین خبر داد و عنوان کرد: این واحدها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی از ساخت مسکن برای کارمندان ارتش خبر داد و عنوان کرد: ۱۲۰ واحد مسکونی تا به امروز ساخته و تحویل داده شده و ساخت ۴۶۲ واحد نیز با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصد ادامه دارد.

سردار رفیعی کاهش سود بانکی مسکن از ۱۸ به ۹ درصد را خواستار شد و گفت: بدون شک با این اتفاق و بهبود شرایط اقتصادی شاهد رونق در ساخت و ساز خواهیم بود.

وی در پایان با بیان اینکه برای ساخت این واحدها شاهد صرفه جویی ۴۱ میلیاردتومانی بودیم یادآور شد: این واحدها تا به امروز ۹۸ واحد پیشرفت داشته و ظرف چندماه آینده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

گفتنی است پروژه مسکن ۲۲ بهمن در فضایی به وسعت ۱۶۸۵۶ متر مربع ساخته شده است. این پروژه دارای ۴ بلوک ۱۳۱ و ۱۳۲ واحدی و ۲ بلوک ۱۲۶ واحدی و فضاهای آموزشی و مذهبی و ورزشی است و هر واحد در متراژ تقریبی ۱۱۳ متر مربع احداث شده است.

کد خبر 6056587

دیگر خبرها

  • ۳ هزار و ۳۵۰ تخت اقامتی در قزوین آماده خدمت به مسافران نوروزی است
  • گره‌گشایی از ترافیک شهری ارومیه دردستورکارراه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد + سوابق
  • معاون سابق پرسپولیس، مدیرعامل سایپا شد
  • کرایه تاکسی در قزوین ۴۱ درصد گران شد
  • برگزاری پویش خانه دوست کجاست در استان قزوین 
  • مدیرعامل بانک سپه در جلسه شورای عالی مسکن: تامین مالی واحدهای مسکونی نیروهای مسلح به سرعت انجام می‌شود
  • قصه‌ی تکراری مشکلات تعاونی‌های مسکن در استان کردستان
  • مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی انتخاب شد
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید