Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کهگیلویه از بهره‌برداری و کلنگ زنی ۱۶ طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، علی پوزش در آئین افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان کهگیلویه با حضور نماینده شهرستان‌های 4 گانه کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان استانی و شهرستانی اظهار داشت: 16 طرح عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال در شهرستان کهگیلویه افتتاح و کلنگ زنی می‌شود که از این تعداد 13 مورد افتتاح و 3 طرح دیگر نیز کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ائین افتتاح گازرسانی به 7 روستای شهرستان کهگیلویه با جمعیتی افزون‌بر 928 نفر اظهار داشت: با اجرای پروژه گازرسانی به 7 روستای شهرستان کهگیلویه از جمله روستاهای چیر٬ پوزه کوهبرد٬ دوبند سرمست٬ دم مهد و کلگه پهن 226 خانوار با جمعیتی افزون‌بر 928 نفر از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه این پروژه با اعتباری افزون بر 6 میلیارد و794 میلیون و 782 هزار و 500 ریال اجرایی شد، افزود: برای احداث این پروژه 23 هزار و 800 متر شبکه پلی اتیلن کار شده است.

افتتاح پروژه ایستگاه پمپاژ آب دمدره دهدشت با اعتباری بالغ بر 24 میلیارد ریال

صبح امروز و با حضور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه ایستگاه پمپاژ آب دمدره دهدشت به بهره‌برداری رسید.

سیدعلی لدنی‌نژاد با اشاره به اینکه پروژه ایستگاه دمدره دهدشت به منظور تقویت و تامین آب شرب شهرهای دهدشت، سوق و روستاهای اقماری در دستور کار آبفای استان قرار گرفت، افزود: با اجرای این پروژه مشکل افت فشار خط انتقال و شبکه توزیع شهرهای تحت پوشش برطرف می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار هزینه شده برای اجرای و بهره‌بردای از این پروژه را بالغ بر 24 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مراحل مطالعات و اجرای این پروژه طی مدت سه سال به انجام رسید.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در بهبود روند خدمات رسانی به شهروندان دهدشتی و روستهای اقماری آن تصریح کرد: در حال حاضر و با اجرای برنامه های مدون شهر دهدشت از وضعیت تنش آبی خارج شده است.

وی با تقدیر از همراهی و تلاش نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در رفع مشکلات و موانع پروژه‌های تامین آب شرب این شهرستان‌ها ادامه داد: قطعا این همکاری و دغدغه سبب تسریع در روند اجرای پروژه های تامین آب شرب این شهرها خواهد شد و شهروندان از مزایای آن بهره خواهند برود.

در ادامه نیز عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه گفت: امیداریم که با اجرای پروژهای تامین آب مشکلات کمبود آب شرب سایر شهرهای و روستای حومه دهدشت و چرام نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.

زائرسرای امازاده اقامیر دهدشت کلنگ زنی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد از کلنگ زنی زائرسرا در صحن امازاده اقامیر دهدشت خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه 500 میلیون تومان اعتبار نیاز بوده که امسال از محل اعتبارات استانی 120 میلیون تومان اختصاص داده شد.

حجت‌الاسلام سید نورالله جنتی اظهار داشت: زائرسرای امازاده اقامیر دهدشت در دو طبقه و زیر بنا 420 متر در صورت تامین اعتبار در کمترین زمان ممکن احداث می‌شود.

انتهای پیام/

R41452/P1336/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی وحدانی فر شامگاه دوشنبه در اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه، افزود: برای این حضور حماسی مردمان بر دست تک تک آنها بوسه می زنیم و خیر مقدم می گوییم.

وحدانی فر با بیان اینکه یک حضور حماسی در اجلاسیه شهدای شهرستان رقم خورد، عنوان کرد: طریق همان طریق شهداست و از فعالین برگزاری این اجلاسیه تقدیر می کنیم.

وی با بیان اینکه این حضور از دهدشت قهرمان به همه دنیا مخابره می شود، عنوان داشت: اینجا ایران، کشور آرمان ها، ایستادگی ها و سربلندی است.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی با تکیه بر مردمان همیشه در صحنه اش رقم خورده است، اظهار کرد: مردمان ما از نسل حسین فهمیده هستند.

وحدانی فر با اشاره به قدرت نیروهای مسلح کشور، اظهار داشت: دست نشانده آمریکا در منطقه از این قدرت به حیرت آمد.

کد خبر 6092556

دیگر خبرها

  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد