Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان بخشدار جرقویه علیا با اشاره به اینکه جاده حسن آباد -نیک آباد از پروژه‌های در صف انتظار جرقویه علیا برای بهره‌برداری است، گفت: حدود ۵ سال است که در انتظار بهره برداری از این طرح هستیم.

حسین بهزاد فر در گفت‌وگو با خبر نگار مهر با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت چهار پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در جرقویه علیا به بهره برداری می‌رسد، اظهار داشت: جایگاه سوخت رامشه، کانون فرهنگی بشارت، خانه عالم و برق رسانی و آسفالت روستای یخچاله عنوان این پروژه‌هاست که با همکاری بخش خصوصی و دولت بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه پروژه جاده حسن آباد - نیک آباد از پروژه‌های در صف انتظار جرقویه علیا برای بهره‌برداری است، افزود: این پروژه کیلومتر طول دارد و حدود پنج سال است که در انتظار بهره برداری از آن هستیم.

بخشدار جرقویه علیا با بیان اینکه از شهریور سال گذشته و پس از سه سال توقف پروژه، زیرسازی این پروژه و احداث پل‌ها در دستور کار قرار گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر این پروژه به مرحله آسفالت رسیده که هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

وی هزینه آسفالت جاده حسن آباد – نیک آباد را شش میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: برای آسفالت این جاده منتظ ر دستور وزیر راه و شهرسازی هستیم و همچنین قول داده‌اند که این پروژه را به مناقصه بگذارند که هنوز خبر قطعی در دست نیست.

بهزادفر با اشاره به اینکه نبود سرویس مدارس در منطقه جرقویه و همچنین سرویس دهی لازم برای معلمانی که از اصفهان به جرقویه علیا می‌آیند از جمله مشکلات منطقه است، افزود: همچنین نبود پزشک ثابت به جز پزشک خانواد ه علی رغم زیرساخت‌های مورد نیاز نیز از دیگر مشکلات این شهرستان است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۶۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد

مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران در تشریح پروژه‌های آماده بهره برداری در سطح منطقه ۲ گفت: با توجه به سیاست‌های مدیریت شهری دوره ششم و تأکیدات شهردار تهران مبنی بر ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان این پروژه‌ها به تدریج وارد چرخه خدمت‌رسانی شده و در آینده نزدیک به صورت یکپارچه به بهره‌برداری می‌رسند و به صورت رسمی تحویل شهروندان تهرانی خواهد شد. 

وی افزود: پروژه‌های توسعه منطقه ای، محله‌ای و احداثی با هدف رفع مشکلات شهروندان تعریف و با تلاش شبانه روزی کارکنان و تسهیل خدمت رسانی به شهروندان اجرا و آماده بهره برداری است.

صالحی بهسازی فضا‌های شهری، ارتقای سرانه‌ها و توسعه زیرساخت‌ها در تحقق ایجاد شهر انسان محور را مهم‌ترین راهبرد مدیریت منطقه در اجرای طرح‌های شهری برشمرد و گفت: به منظور بهبود شبکه معابر شهری و بزرگراهی و همچنین تسهیل در دسترسی همه شهروندان و همچنین افراد کم توان به امکانات شهری، طرح‌های عمرانی در قالب مناسب سازی معابر و بوستان‌ها و همچنین اجرای عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

شهردار منطقه ۲ در ادامه از بهره برداری تلویزیون شهری در ورودی ساختمان خبر داد و گفت: با هدف بهره گیری از ابزار‌های نوین تبلیغاتی و اطلاع رسانی این تلویزیون در ورودی ساختمان جانمایی شد.

 وی رفع مشکلات ترافیکی و ایمن سازی معابر را از دیگر طرح‌های اجرایی برشمرد و افزود: ساماندهی ترافیک میدان صنعت، شهید تیموری و میدان کوثر، تعریض بلوار دریا، ایمن سازی شبکه بزرگراهی، بهسازی ایستگاه‌های اتوبوس، تقویت ناوگان اتوبوسرانی، مسقف کردن پایانه تاکسیرانی و همچنین اصلاح هندسی در نقاط پرترافیک از جمله طرح‌های ترافیکی آماده بهره برداری است.

صالحی در ادامه به زیباسازی خیابان ستارخان اشاره کرد و گفت: ساماندهی منظر شهری میدان دریان نو، بهسازی زمین بازی بوستان‌ها، پایدارسازی بوستان پرواز و ... از دیگر پروژه‌های اجرایی است.

شهردار منطقه تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی را از دیگر اولویت‌های منطقه برشمرد و گفت: احداث سوله ورزشی پونک و مجموعه ورزشی پردیسان، بازپیرایی زمین‌های ورزشی، راه اندازی مراکز کارآفرینی، پویاشهر، حسینیه بوستان پرواز، خانه مادر و کودک و همچنین خانه خلاقیت کودکان اوتیسم بخشی از این پروژه‌ها است.

صالحی در ادامه به تکمیل تصفیه خانه پساب بوستان نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: پروژه بازچرخانی پساب برای آبیاری فضای سبز منطقه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های اجرایی با رویکرد حفاظت از محیط زیست است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح تامین روشنایی ورودی‌های شهر فیض آباد مه ولات
  • بهره برداری از کنار گذر گویم - دوکوهک در غرب شیراز
  • توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان جرقویه علیا
  • شهر ۹ میلیارد دلاری تویوتا با اتومبیل‌های خودران؛ مدرن‌ترین شهر هوشمند جهان
  • بهره برداری از بوستان دانشجو در بندرعباس
  • ساخت کارخانه کشتی‌سازی در گیلان
  • بهره‌برداری از بیمارستان نیایش خرم‌آباد تا سال ۱۴۰۴
  • توزیع ۳۵ قلم لوازم خانگی بین خانوار‌های نیازمند جرقویه علیا
  • ۲۷ پروژه شهری منطقه ۲ آماده بهره‌برداری شد
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید