Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پست 63 کیلو ولت شهرک پیامبر اعظم(ص) صبح امروز با حضور سید ضیاء هاشمی سرپرست وزارت علوم و جاسم جادری استاندار هرمزگان افتتاح شد.

معاون برنامه‌ریزى و قائم مقام شرکت برق منطقه‌اى استان هرمزگان در ابتدای این مراسم گفت: برق 6 هزار واحد مسکن مهر با افتتاح این طرح تأمین شد و به لطف خدا از سال 92 تا 95 توانستیم ظرفیت نیروگاه‌ها را افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صحراگرد افزود: افزایش ظرفیت پست‌هاى توزیع برق و طول خطوط انتقال فوق توزیع در این چهار سال افزایش داشته است و امروز هفت پروژه آماده افتتاح است و با افتتاح این پست، برق 6 هزار مسکن مهر تأمین مى‌شود.

‎جاسم جادرى استاندار هرمزگان در ادامه این جلسه با بیان اینکه 22 هزار کیلومتر خطوط شبکه توزیع برق در هرمزگان وجود دارد، اظهار داشت: امروز به نمایندگى از 266 پروژه، سه پروژه را با حضور سرپرست وزارت علوم افتتاح مى‌کنیم.

وی با بیان اینکه 37 درصد در افتتاح پروژه نسبت به سال قبل افزایش داشته‌ایم، گفت: سعى داریم با بخش خصوصى بیشتر همکارى کنیم چراکه به نظر بنده دولت باید دست از تصدى‌گرى بردارد.

جادری افزود: استان هرمزگان استانى صنعتى است و در آینده شهرک‌هاى صنعتى بین ایران و چین احداث مى‌شود.

سید ضیاء هاشمى سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناورى در این مراسم عنوان کرد: وظیفه ما در هفته دولت ارائه گزارش به ملت است و بنده به نمایندگى از دولت تدبیر و امید در هرمزگان حضور یافتم.

وی اضافه کرد: صنعت برق کانون انرژى است و امیدواریم از انرژى‌هاى نو هم استفاده کنیم.

سرپرست وزارت علوم تصریح کرد: همه باید با وحدت برای رسیدن به اهداف مشترک تلاش کنند، بحمدالله ما امن‌ترین کشور منطقه هستیم و از روند رشد اقتصادى خوبى برخورداریم و وظیفه ما تلاش در جهت پیشرفت است.

پست 63 کیلو ولت شهرک پیامبر اعظم(ص) با اعتبار 200 هزار میلیون ریال یکی از هفت پروژه پست و ‌خط شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان است که امروز افتتاح شد و خط کابلی 63 کیلوولت گلزار-پیامبر اعظم 2، پست 63 کیلو ولت موقت راونگ، پست 63 کیلو ولت موقت سیستان، توسعه پست 132 کیلو ولت چارک، توسعه پست 63 کیلو ولت تخت و توسعه پست 63 کیلو ولت شرق مجموعه طرح‌های شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان است که قرار است در هفته دولت افتتاح شود.

انتهای پیام/چ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: سال گذشته ۲۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات امداد و وام بنیاد مسکن برای احداث ۶۰ واحد مسکن مددجویی هزینه و عملیات احداث آنها آغاز شده است.

وی افزود: از این تعداد ۵۷ واحد در مناطق روستایی و ۳ واحد در محدود شهری است که به زودی تکمیل و تحویل مددجویان می‌شود.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: یک میلیارد و ۵۵ میلیون تومان نیز برای تعمیرات جزئی، کلی و بهسازی فضا‌های جانبی ۸۵ واحدهزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • مدارا با مردم، یک اصل مهم اسلامی و اصلی برای شهرداری‌ها است
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد