Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-در حال حاضر نرخ بیکاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران به 4.5 درصد رسیده است، در 4 سال گذشته برای 60 هزار فرزند ایثارگر شغل ایجاد شده است.رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر نرخ بیکاری در خانواده ایثارگران به ۴.۵ درصد رسیده است همچنین در ۴ سال گذشته برای ۶۰ هزار فرزند ایثارگر شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه استان با شاره به تعداد خانوار تحت پوشش بنیاد شهید اظهارداشت: در حال حاضر 3 میلیون 300 هزار نفر تحت پوشش بنیاد هستند، 225 هزار شهید، 565 هزار جانباز و 42 هزار آزاده در سطح کشور داریم.

وی با اشاره به بیمه درمان خانواده شهدا و ایثارگران افزود: با ارائه خدمات بیمه درمان 80 درصد خانواه‌های تحت پوشش از خدمات بیمه‌ای بنیاد راضی هستند و 20 درصد باقی مانده ممکن است از خدامت بیمه‌ای بنیاد معطل نباشند و به بنیاد مراجعه نکرده باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مسکن خانواده‌های شهدا و ایثارگران بیان کرد: سالانه 110 هزار واحد مسکن و تسهیلات مسکن به متقاضیان واگذار و پرداخت می‌شود.

شهیدی با اشاره به نرخ بیکاری خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرخ بیکاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران به 4.5 درصد رسیده است، در 4 سال گذشته برای 60 هزار فرزند ایثارگر شغل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه مطلبات مردم باید در این دولت پاسخ داده شود، گفت: باید در این دولت بیشتر از رهنمودهای مقام معظم رهبری استفاده شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به پاداش خانواده شهدا تصریح کرد: پاداش خدمت خانواده شهدا که از سال 76 معطل مانده بود سال 94 حدود 5 هزار و 272 میلیارد تومان آن پرداخت شد.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ محمد یعقوبی رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش به همراه جمعی از مسئولان استانی و شهرستان رودسر، تفحص پیکر سرباز شهید حجت کاروان واجاری را به خانواده وی در روستای سیاهکش بخش چابکسر در شهرستان رودسر خبر داد. 

رئیس ستاد ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: سرباز شهید حجت کاروان واجاری، ٢٩ آذر سال ۶۶، در منطقه زُبیدات به شهادت رسید و پیکر وی پس از گذشت ٣٨ سال، تفحص، به میهن اسلامی بازگردانده شد.

سرهنگ محمد یعقوبی افزود: پیکر این شهید والامقام پس از تفحص ، از طریق آزمایش دی ان‌ای شناسایی شد.

مسلم داوطلب مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان هم گفت: پیکر مطهر این شهید در روز‌های آینده پس از تشییع در رشت و رودسر، در گلزار شهدای روستای خیاط محله بخش چابکسر به خاک سپرده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟