Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک امکان مخفی در iOS زمان استفاده از اپلیکیشن ها را نمایش می‌دهد!،هدست واقعیت مجازی که ذهنتان را می‌خواند!، ترفندهای کاربردی برای استفاده‌ بهتر از ال جی جی 6 و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،یک امکان مخفی در iOS زمان استفاده از اپلیکیشن ها را نمایش می‌دهد!،هدست واقعیت مجازی که ذهنتان را می‌خواند!، ترفندهای کاربردی برای استفاده‌ بهتر از ال جی جی 6 و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

جزئیات را در ادامه بخوانید...

یک امکان مخفی در iOS زمان استفاده از اپلیکیشن ها را نمایش می‌دهد!

کلیک:با افزایش تعداد شبکه های اجتماعی و کاربران گوشی های هوشمند، یکی از مشکلات بزرگ افراد، مدیریت زمان هنگام استفاده از اپلیکیشن های موبایل می باشد.

اگر کاربر سیستم عامل IOS هستید، برای مشاهده میزان زمان سپری شده در هر اپلیکیشن نیاز به نرم افزار خاصی ندارید و تنها کافی است مسیر زیر را دنبال کنید:

به قسمت تنظیمات (Settings) رفته و سپس وارد بخش مربوط به باتری (Battery) شوید. چند ثانیه صبر کنید تا لیست اپلیکیشن ها و میزان مصرف آن ها از باتری گوشی نشان داده شود؛ در بالای این لیست به ترتیب موارد زیر وجود دارند:

Last 24 Hours
میزان انرژی مصرف شده توسط اپلیکیشن در ۲۴ ساعت گذشته

Last 7 Days
میزان انرژی مصرف شده توسط اپلیکیشن در ۷ ساعت گذشته

آیکن ساعت

با کلیک بر روی این گزینه مدت زمانی که در آن اپلیکیشن سپری شده است نشان داده می شود؛ برای مثال ۹ min on screen نشان دهنده مدت زمانی است که کاربر در اپلیکیشن فعالیت داشته است، و ۱۰ min background نشان دهنده مدت زمانی است که این اپلیکیشن در پشت صحنه فعال بوده است.

هدست واقعیت مجازی که ذهنتان را می‌خواند!

یک گروه استارت آپ آمریکایی دست به تولید هدست واقعیت مجازی با قابلیت ویژه‌ای زده است که با خواندن افکار کاربر، این امکان را به گیمرها می دهد به شخصیت اصلی بازی دستور دهند.

هرچه جلوتر می‌رویم به خلاقیت کارگردان‌های فیلم‌های تخیلی در فیلم‌ها نزدیک‌تر می‌شویم. شاید کنترل اشیا در دنیای مجازی با استفاده از افکار، زمانی یک رؤیا بود ولی امروز به واقعیت تبدیل‌ شده است.

یک گروه استارت آپی جوان و نوپا ایده جالبی را مطرح و آزمایش کرده‌اند. ایده اصلی این استارت آپ تولید هدست واقعیت مجازی برای تجربه بهتر بازی های ویدیویی است. با استفاده از این هدست، دیگر نیازی نیست که کاربر از جوی استیک یا پدهای بازی برای کنترل بازی استفاده کند و تنها کافی است به عملی که می‌خواهد در بازی انجام دهد فکر کند!

در واقع عملکرد این هدست به این صورت است که با استفاده از سنسوری مخصوص افکار شما را بر اساس امواج مغزی می‌خواند و در نهایت این امواج به دستور حرکت در بازی تبدیل می‌شوند. به عنوان مثال، اگر حین بازی به ذهنتان فرمان دهید که توپ را بردار، در بازی هم همین فرمان اجرا خواهد شد. اگر فرمان شکستن چیزی را دهید، دقیقاً همان فرمان در بازی اجرا می‌شود.

ایده اصلی این استارت آپ از سوی رامسس آلکاید (Ramese Alcaide)، عصب‌شناس و مهندس برق، مطرح شده است. وی سعی داشته تا واسطه‌ها را حذف کند و تنها پل ارتباطی میان کاربر و فضای بازی افکارش باشد.

تشخیص فرکانس‌های مغزی و امواجی که از طرف ذهن انسان ایجاد می‌شود، توسط ماشین کار آسانی نیست و سخت‌ترین مرحله تفکیک این امواج از نویزهای اطراف است. شرکت‌های زیادی نظیر فیس‌بوک سعی داشته‌اند تا در این زمینه فعالیت‌هایی داشته باشند.

شایان ذکر است؛ هنوز سرمایه‌گذار مناسبی برای پروژه هدست واقعیت مجازی پیدا نشده و قرار است حمایت‌هایی از سوی دولت آمریکا در این زمینه صورت گیرد.

ترفندهای کاربردی برای استفاده‌ بهتر از ال جی جی 6

زومیت:رابط کاربری UX 6.0 ال‌جی قابلیت‌‌های متنوعی در اختیار کاربران می‌گذارد که در این مطلب به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

جی ۶ به‌عنوان جدیدترین پرچم‌دار شرکت کره‌ای ال‌جی، از رابط کاربری UX 6.0 بهره می‌برد. ال‌جی، جی ۶ را در کنگره‌ی جهانی موبایل و با تکیه بر ویژگی‌های جدیدی همچون نمایشگر FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ و پشتیبانی از HDR10 و دالبی ویژن رونمایی کرد. این گوشی پرچم‌دار همچنین موفق به کسب گواهی نظامی ۸۱۰ جی شده است.

آگاهی از امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری یک گوشی در کنار نحوه‌ی استفاده از آن، تأثیر بسزایی در بهبود تجربه‌ی کاربری دارد. رابط کاربری جدید ال‌جی که در جی ۶ شاهد آن هستیم، به‌خوبی با نسبت تصویر ۱۸:۹ سازگار شده است. در دو مقاله‌ی گذشته در مورد امکانات نرم‌افزاری و ترفندهای استفاده از جی ۶ به مواردی همچون امکان حذف اپ‌دراور، قابلیت‌های KnockOn، اپ‌اسکیلینگ، چینش کلیدهای ناوبری و راه‌اندازی سریع پرداختیم. در مطلب پیش‌ رو به ۵ ترفند دیگر برای استفاده‌ی بهتر از جی ۶ خواهیم پرداخت.

قفل گذاشتن روی تصاویر در گالری

محدود کردن دسترسی دیگران به عکس‌ها و ویدئوها از جمله مواردی است که نیاز به آن در رابط کاربری احساس می‌شود. ال‌جی به‌منظور حفظ هرچه بهتر حریم شخصی کاربران، قابلیتی با دسترسی سریع برای قفل‌گذاری روی عکس‌ها و ویدئوها در نظر گرفته است.

برای محدود کردن دسترسی افراد به یک عکس یا ویدئو، کافی است پس از باز کردن گالری، در صفحه‌ی مشاهده‌ی یک عکس، آیکون تنظیمات را که با سه نقطه مشخص شده است، لمس و گزینه‌ی «Lock» را انتخاب کنید؛ کاربر برای دیدن فایل‌های پنهان‌شده، کافی است «Show locked files» را انتخاب کند. با انتخاب تصویری که قصد قفل گذاشتن روی آن دارید، در صورت فعال نبودن هیچ یک از راهکارهای قفل گوشی باید رمز عبوری برای این بخش تعیین کرد؛ البته از حسگر اثر انگشت نیز برای دسترسی به این بخش می‌توان استفاده کرد. پس از لمس کلید Lock، تصویر یا ویدئو از گالری پنهان می‌شود و امکان دسترسی به این فایل‌ها بدون دانستن رمز عبور، حتی از طریق فایل منیجر وجود نخواهد داشت.

قابلیت Smart Doctor و تست عملکرد سنسورها

ال‌جی به‌منظور بهبود عملکرد گوشی‌های خود،‌ قابلیت «Smart Doctor» را در رابط کاربری آن‌ها گنجانده است؛ اگر احساس می‌کنید گوشی شما آن‌طور که باید کار نمی‌کند، سری به این بخش بزنید. Smart Doctor هم از بخش اپلیکیشن‌‌ها و هم از بخش تنظیمات در دسترس است. این بخش در حقیقت دربرگیرنده‌ی موارد متعدد موجود برای بهینه‌سازی عملکرد گوشی است؛ از این رو نیازی به گشتن در منوهای تنظیمات برای هر یک از تغییرات نیست. شایان ذکر است که کاربر برای اطمینان از عملکرد صحیح سنسورهای دستگاه باید از بخش «Test Hardware» گزینه‌ی مورد نظر خود را برای بررسی انتخاب کند.

تغییر میان‌برها و افکت در لاک‌اسکرین

ال‌جی به‌صورت پیش‌فرض آیکون‌هایی برای تماس و دسترسی سریع به دوربین در لاک‌اسکرین قرار داده است. برای اضافه کردن میان‌برهای دیگر، کاربر باید «Lock Screen» را از بخش «Display» انتخاب و از بخش «Shortcuts»، موارد مورد نظر خود را به لاک‌اسکرین اضافه کند؛ البته باید به یاد داشته باشید که حداکثر ۵ میان‌بر می‌توان به لاک‌اسکرین اضافه کرد.

ال‌جی به‌منظور ایجاد تنوع در بخش لاک‌اسکرین، امکان انتخاب ۵ افکت سوایپ را در تنظیمات این بخش گنجانده است. برای اعمال این تغییر، کافی است به بخش «Screen Swipe effect» از تنظیمات لاک‌اسکرین سری بزنید.

استفاده‌ی بهینه از باتری در هنگام بازی

بازی‌های موبایل روز به روز در حال گسترش در بین کاربران هستند؛ به‌طوری که امروزه، اجرای مناسب بازی‌ها به یک معیار برای خرید گجت‌ها تبدیل شده است. کاربر با مراجعه به بخش تنظیمات باتری در جی ۶ با گزینه‌ای به نام «Game Battery saver» روبه‌رو می‌شود که شامل سه بخش است: Extended ،Maximum و Custom.

گزینه‌ی اول رزولوشن را برای مصرف بهینه‌ی باتری کنترل می‌کند. گزینه‌ی «Maximum» رزولوشن و نرخ فریم را برای مصرف بهینه‌ی باتری تنظیم می‌کند و گزینه‌ی آخر هم برای تنظیم شخصی‌سازی شده‌ برای هر بازی در نظر گرفته شده است؛ با انتخاب بازی در این قسمت، امکان انتخاب سه حالت کم، متوسط و زیاد برای رزولوشن و نرخ فریم هر بازی در اختیار کاربر خواهد بود.

تنظیمات خودکار

ال‌جی به کمک تنظیمات هوشمند گنجانده‌شده در رابط کاربری جدید خود، کاربر را از تنظیم دستی برخی موارد مانند پروفایل صدا، وای‌فای، بلوتوث، اپلیکیشن اجراشده پس از اتصال هدفون و مواردی از این دست بی‌نیاز کرده است؛ به‌عنوان مثال ممکن است کاربر یک پروفایل صدا برای زمان حضور در خانه و یک پروفایل دیگر برای زمان‌‌های دیگر مد نظر داشته باشد، در این صورت بخش یادشده به‌صورت خودکار با رسیدن به منطقه‌ی مورد نظر، این تغییر را برای کاربر انجام خواهد داد. برای دسترسی به تنظیمات خودکار، کافی است از بخش «General» در تنظیمات، «Smart settings» را انتخاب و گزینه‌ی دلخواه خود را شخصی‌سازی کنید.

چگونگی پاک کردن دائمی اطلاعات هارد دیسک

حذف کردن اطلاعات هارد دیسک در ویندوز و سیستم عامل Mac OS X روش‌های مختلفی دارد. در این مقاله به برخی روش‌های کاربردی در این زمینه می‌پردازیم.

یکی از نکات مهم که در رابطه با پاک کردن اطلاعات هارددرایو، این است که وقتی فایلی را از کامپیوتر حذف یا سطل زباله را خالی می‌کنیم، لازم است بدانیم که در واقع از هارددرایو ما پاک نمی‌شود و با استفاده از ابزارهای ویژه، فایل‌های حذف‌شده قابل بازیابی هستند. نامه، عکس یا ویدئویی که شما با خیال راحت فکر می‌کنید حذف شده است، به‌راحتی و توسط هرکسی که پشت رایانه شما بنشیند، پیدا می‌شود. برای جلوگیری از این مسئله، باید مطمئن شوید که فایل‌هایتان کاملا حذف شده‌اند و هارددیسک خود را پاک کرده‌اید. نگران نباشید، این کار بسیار ساده‌ است.

اولین روش امن حذف فایل‌ها، پاک کردن کل هارددیسک است. اگر می‌خواهید رایانه خود را بفروشید یا به یک دوست یا اعضای خانواده بدهید، این روش ایده‌آل است.

هشدار: اگر هارددیسک خود را پاک کنید، کامپیوتر شما کاملا غیر قابل استفاده خواهد بود و بعد از پاک کردن داده‌ها از دیسک، قادر به بوت کردن ویندوز یا OS X نخواهید بود. اگر می‌خواهید یک فایل (یا چندین فایل) را پاک کنید، دستورالعمل زیر را به کار بگیرید.

نخست، نرم‌افزار رایگان DBAN را دانلود کنید. یک سی‌دی خالی در سی‌دی درایو بگذارید و اگر از ویندوز 7 یا ویندوز 8 استفاده می‌کنید، روی فایل و سپس روی گزینه Burn disc image کلیک کنید. اگر ویندوز شما XP یا Vista است، از CD BurnerXP استفاده کنید. اگر سیستم عامل شما Mac OS X است دیسک Utility را اجر کنید.

هر گزینه‌ای که استفاده کنید در نهایت DBAN روی سی‌دی رایت خواهد شد. حالا کامپیوتر خود را راه‌اندازی مجدد (Restart) کنید اگر همه‌چیز در کامپیوترتان همان‌طور که برنامه‌ریزی شده است پیش برود، به‌جای ویندوز یا OSX با برنامه‌ی DBAN بوت می‌شود. اگر سیستم عامل شما به‌طور عادی بارگذاری شود، کامپیوتر خود را دوباره Restart کنید، اما این دفعه وقتی پیامی توسط کامپیوتر داده شد، سی‌دی‌رام را به‌عنوان درایو بوت کامپیوتر انتخاب کنید. این عملیات در هر کامپیوتری متفاوت است، بنابراین شما باید نحوه کار در سیستم خود را پیدا کنید.

وقتی برنامه DBAN روی صفحه اول راه‌انداز ویندوز ظاهر شد، کلید Enter را بزنید، سپس هارد درایو خود را از لیست انتخاب کنید (‌اگر چندین هارددیسک دارید مطمئن شوید که هارد درایو مورد نظر را انتخاب می‌کنید.) گزینه‌های Quick Erase و DoD Short برای جلوگیری از جاسوسی اطلاعات کافیه هستند؛ اما اگر می‌خواهید کاملا مطمئن شوید که هیچ‌کس به اطلاعات شما دسترسی پیدا نمی‌کند، از 8-pass PRNG Stream استفاده کنید.

توجه داشته باشید، بسته به روش پاک کردن هارددیسک، این مراحل در چند ساعت تا چند روز انجام می‌گیرد؛ بنابراین اگر در حال پاک کردن هارددیسک لپ‌تاپتان هستید، مطمئن شوید که دستگاه قبل از شروع، به برق متصل شده باشد.

چگونگی حذف امن فایل‌های شخصی

در روش حذف امن ویندوز Mac OS X برای کاربرانی که می‌خواهند چندین فایل را حذف کنند، ممکن است اسناد یا تصاویر مهم نیز حذف شوند. به‌جای پاک کردن کل هارددیسک باید نرم‌افزار رایگان Eraser را دانلود کرد. Eraser به‌راحتی نصب و اجرا می‌شود. مانند زمانی که می‌خواهید کل درایو خود را پاک کنید، باید روش امن را انتخاب کنید. (DoD 3-pass مناسب است.)

Eraser همچنین دارای این توانایی است که حذف امن را زمان‌بندی کند؛ یعنی پرونده یا پوشه مورد نظر را هرروز یا هفته‌ای یک‌بار یا ماهانه یک‌بار پاک کند. اگر کاربر مک هستید، سطل زباله (Trash basket) عملکرد حذف امن در خود دارد. کافی است Finder را باز کنید و سپس به‌سادگی روی Secure Empty Trash کلیک کنید. همچنین با کلیک روی Preferences->Advanced->Empty Trash Security خالی کردن Trash را برای همیشه امن می‌سازید.

ضربه زدن با چکش

اگر زمان برای پاک کردن هارد درایو خود ندارید بهترین گزینه شکستن فیزیکی آن است. با یک چکش بزرگ چندین بار به آن ضربه بزنید تا فرم فلزی و دیسک فلزی درون آن بشکند، سپس تکه‌های آن را در چندین سطل زباله پراکنده کنید.

اگر به چکش دسترسی ندارید، گزینه دیگر این است که شرکتی را پیدا کنید که با استفاده از دستگاه‌های صنعتی تخصصی درایوهای شما را خرد کند.

چرا پاک کنیم وقتی می‌توانیم رمزگذاری کنیم

به‌جای پاک کردن هارددیسک خود، به‌سادگی می‌توانید آن را رمزگذاری کنید. TrueCrypt یک نرم‌افزار رایگان و بهترین ابزار برای این کار است.

هنگامی که درایو شما رمزگذاری شد، برای هر کسی حتی پلیس تقریبا غیر ممکن است که به هارددیسک شما دسترسی پیدا کند. توجه داشته باشید که اگر وارد سیستم خود شوید و سپس بدون مراقبت کامپیوتر خود را به حال خود بگذارید، فایل‌های شما توسط هرکسی که پشت کامپیوتر شما است قابل خواندن خواهد بود. پاک کردن هارد دیسک قطعا امن‌ترین گزینه است؛ اما رمزگذاری بسیار ساده‌تر است و به شما اجازه می‌دهد که در زمان مقتضی و با اطمینان خاطر، فایل‌های حساس خود را حذف کنید.

نگاهی به ویژگی های جدید قلم «اس پن» گلکسی نوت 8

دیجی رو:بلاخره سامسونگ از گلکسی نوت 8 رونمایی کرد.در جدیدترین سری از خانواده‌ی نوت شاهد تغییرات زیادی از جمله دوربین دوگانه، نمایشگر Infinity و «اس پن» پیشرفته تر هستیم.در این مطلب نگاهی داشته به ویژگی های شگفت انگیز این قلم هوشمند خواهیم داشت.

قلم S pen در زمینه های کیفیت، سرعت، عملکرد، طراحی ظاهری و همچنین سازگاری با نرم افزارهای گوناگون پیشرفت‌های چشمگیری کرده و توانسته انتظارات طرفداران را برآورده کند. اگر به خاطر داشته باشید، سامسونگ با معرفی گلکسی نوت 7 متحمل شکست بزرگی شد و به همین دلیل تمام تلاش خود را کرده تا گلکسی نوت 8 به سرنوشت مدل قبلی دچار نشود.

قبل از بررسی ویژگی های جدید باید به نکته ای اشاره کنیم. زمانی که قلم را خارج می کنید بخش Air Command به شکل خودکار ظاهر می شود و شما می توانید از قابلیت های جای گرفته در آن استفاده کنید.

در ادامه به بررسی ویژگی های این قلم جدید خواهیم پرداخت.

Air Command

همانطور که گفته شد این بخش با خارج کردن قلم در سمت راست صفحه نمایش ظاهر می شود و می توانید به راحتی از قابلیت های آن از جمله دفترچه یادداشت سریع، منوی تنظیمات و … بهره ببرید.

Translate and Convert

با حرکت دادن قلم بر روی متن های مختلف نه تنها می توانید کلمات را ترجمه کنید بلکه قادر به ترجمه تمامی جملات و متن ها به 71 زبان زنده جهان هستید.

Smart Select و Live Message

با استفاده از این قابلیت به شکلی سریع می توانید GIF های مختلف را بسازید، انتخاب کنید و به اشتراک بگذارید.

Magnify

اگر قلم را بالای عکس، متن و یا ویدیویی قرار دهید می توانید نگاهی دقیق تر به آن داشته باشید. برای مثال اگر عکسی کوچک باشد با استفاده از این قابلیت عکس را در ابعاد بزرگ تر مشاهده خواهید نمود.

Screen off memo

اگر شما نیز فردی پر مشغله هستید و در هر زمان نیاز به نت برداری دارید این قابلیت فرشته‌ی نجات شما خواهد بود. فقط کافی است با استفاده از این ویژگی در هر زمان و مکان متن مورد نظر را در آن تایپ کنید و به یاد داشته باشید نوشته های شما همیشه بر روی صفحه نمایش شما به لطف Always-On display در معرض نمایش هستند.

علت روت نشدن گوشی

زوم تک:اندروید به عنوان یکی از سیستم عاملی های می باشد که به قابلیت شخصی سازی بالا و امکانات بسیار معروف می باشد. روت در اندروید این معنی را می دهد که کاربر به فایل‌های سیستمی اندروید و اعمال تغییرات در آن دسترسی داشته است و در اصل با روت کردن گوشی بسیار امکانات جذاب دیگری به گوشی افزوده می شود . تقریبا می توان گفت با روت بودن گوشی همه چیز در سیستم‌عامل اندروید ممکن می شود.

نصب کاستوم‌رام‌ها را به عنوان مهم ترین ویژگی می توان دانست که به شما اجازه می دهد تا رام های متفاوتی مثل سایانوژن را بر روی گوشیتان نصب نمایید و در هر زمانی که دوست داشته باشید به نسخه‌ی جدیدتر یا قدیمی‌تر رام فعلیتان کوچ کنید.

علت روت نشدن گوشی ) روت کردن مزایای زیادی را برای شما به همراه دارد مثلا متن‌باز بودن اندروید تنها زمانی انجام می شود که گوشی روت شده باشد.

آیا شما از دسته افرادی هستید که در روت کردن گوشی خود به مشکل برخورده اید؟ اگر این چنین است باید به بررسی موارد زیر بپردازید که عبارت اند از :

۱:خاموش بودن wifi گوشی
۲: خاموش نشدن صفحه گوشی هنگام عملیات روت
۳: روشن بودن قطعی اینترنت گوشی با H+
۴: روشن بودن اپلیکشن های عبور از محدودیت
۵: متصل نبودن گوشی به شارژ یا کامپیوتر
۶: عدم آمدن پیامک هنگام عملیات روت و یا زنگ خوردن
۷: خاموش بودن GPS گوشی
۸: خاموش بودن بلوتوث گوشی
۹: بستن کلیه برنامه های در حال پخش در زمینه
۱۰: دانلود کردن آخرین نسخه نرم افزاری که با آن روت می کنید
۱۱. استفاده از یک نرم افزار مناسب برای روت

درصورتی که موارد بالا را چک کردید ولی باز هم مشکل شما برای روت بر طرف نشده است باید به دنبال یک اپلیکیشن دیگر برای روت باشید.

دقت کنید روت کردن در وضعیت عادی هیچ گونه مشکلی برای گوشی شما نخواهد داشت ولی اگر در نصب اپلیکیشن هایتان دقت لازم را نداشته باشید و اشتباها بدافزاری را روی گوشیتان نصب کنید به دلیل اینکه بد افزار به فایل های سیستمی شما دسترسی دارد به آسانی می تواند مشکلاتی را در رام گوشی شما پدید آورد.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۶۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: مأموران پایگاه یکم سازمان اطلاعات پلیس تهران ۳ روز گذشته خبری را در خصوص درگیری اراذل و اوباش در منطقه فرحزاد تهران که با سلاح گرم اقدام به تیر اندازی کرده بود دریافت و پیگیری موضوع را در دستور کار خود به صورت ویژه قرار دادند

وی با بیان اینکه تحقیقات اولیه نشان از این داشت درگیری در بین چند نفر اراذل و اوباش رخ داده است و متهم برای قدرت نمایی اقدام به تیر اندازی نموده است افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم، مأموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

راستی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات اولیه برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6089765

دیگر خبرها

  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • مهلت تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی تا 25 اردیبهشت ماه تمدید شد
  • آزمایشگاه‌های هوشمند آینده پزشکی را متحول می‌کنند؟
  • نقش آزمایشگاه های پزشکی هوشمند در تشخیص بیماری ها
  • توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر برای کاهش مصرف سوخت
  • پس از A54، گوشی گلکسی A35 هم آپدیت غیرمنتظره دریافت کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟