Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی گفت: تمامی روستاهای بالای 10 خانوار بخش مرکزی دارای گاز رسانی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسین فارسی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‎ها با اشاره به اقدامات انجام‌شده در مدت دو سال و نیم گذشته در بخش مرکزی ملایر اظهار داشت: در طول دو سال و نیم گذشته در با حضور دولت تدبیر و امید اقدامات بسیاری انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به جمعیت این بخش اشاره و بیان کرد: بخش مرکزی دارای 63 روستا با جمعیت روستایی بیش از 45 هزار نفر بوده و دو شهر ملایر و اسلامشهر آق گل با جمعیت شهری بیش از 183 هزار نفراست.

بخشدار بخش مرکزی ملایر گفت: در روستاهای این بخش علی رقم خدمات در دولت‌های مختلف محرومیت‌های زیادی وجود داشت که از آن جمله می‌توان به عدم گازرسانی در بسیاری از روستاها همچون دهستان کوه سرده اشاره کرد.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده توسط مسئولین شهرستان و نماینده‌های مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، تملک‌ها و تعریض‌های کوچه‌ها بسیاری از این روستاها گازرسانی شد.

فارسی با اشاره به افتتاح عملیات گازرسانی به روستاهای علمدار سفلی و علیا در هفته دولت بیان کرد: تمامی روستاهای بالای ده خانوار در بخش مرکزی ملایر گازرسانی شده‌اند و چند روستای زیر ده خانوار گازرسانی نشده‌اند.

وی افزود: روستاهایی ماند احمدآباد با سه خانوار یا غیاث آباد که ساکنین آن فصلی هستند گازرسانی ندارند.

بخشدار مرکزی ملایر یکی دیگر از اقدامات مؤثر انجام‌شده در دو سال اخیر را بحث بهسازی روستاها عنوان کرد و گفت: در این بخش زحمات زیادی کشیده شد و با پیگیری مسئولین و نماینده‌ها قیر یارانه‌ای برای روستاها دریافت شد.

وی به همپوشانی و همراهی بنیاد مسکن در بهسازی روستاها اشاره کرد و گفت: در این همکاری جدول‌گذاری و زیرسازی را بخشداری انجام داده و آسفالت را بنیاد مسکن اجرا می‌کرد.

فارسی با اشاره به اجرای طرح بهسازی در مدت دو سال و نیم اخیر در 21 روستای بخش مرکزی بیان کرد: در برخی روستاها صفر تا صد انجام شد که برخی از آن‌ها با حضور مسئولین کشوری و استانی افتتاح شدند.

وی گفت: عباسیه، جوزان، قلعه جوزان و گماسا ازجمله روستاهایی است که طرح بهسازی کاملاً در آن‌ها انجام‌شده است و روستاهایی مانند روستای شوشاب، نامیله، رضوانکده، حصار بابا خان،بابلقانی، خردمند، اوچ تپه، اسلام‌آباد، طجرعلوی، شریف‌آباد و دشت آباد فاز اول و یا دوم آن‌ها در حال اجراست.

بخشدار مرکزی ملایر توجه به راه‌های روستایی را یکی دیگر از برنامه‌های این بخش عنوان کرد و گفت: 5 راه روستایی روستا آسفالت شده است و در برخی از آن‌ها اقدامات زیرسازی انجام‌شده است.

وی افزود: روکش آسفالت 4 روستا نیز در دستور کار قرار دارد و قراردادهای اولیه با پیمانکار بسته‌شده است که راه روستای گنبد و قسمتی از مسیر بابارئیس شامل آن می‌باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آبرسانی به ۱۸۰ روستای خوزستان در قالب طرح محرومیت‌زدایی
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه ۵۰۰ یورو به زئران حج ۱۴۰۳
  • موافقت بانک مرکزی با عرضه 500 یورو به زئران حج 1403
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند