Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@12:45:15 GMT

پدری که فرزند خود را به کشتن داد!

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۷۴۱۲

پدری که فرزند خود را به کشتن داد!

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ رضا عزیزی، فرماندهپلیس راهاستان با اعلام مطلب فوق افزود: یک دستگاه خودروی سواریپژو405 در مسیر دمق رزن به سمت کبودراهنک در حال حرکت بود که وانت پیکان بدون رعایت حق تقدم از مسیر فرعی واردجادهاصلی می شود.

وی ادامه داد: با وجود سد شدن راه سواری ، راننده خودروی سواری پژووسیله نقلیهخود را به سمت دیگر جاده منحرف کرده ولی با وجود تلاش برای پیشگیری از بروز سانحه رانندگی به صورت پهلو به پهلو با خودروی وانت پیکان برخورد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسپلیس راه استانخاطرنشان کرد: خودروی وانت پیکان که اقدام به سوار کردن 2 فرزند خود در قسمت بارخودروکرده بود در این سانحه رانندگی واژگون می شود.

سرهنگ عزیزی، اظهار داشت: بر اثر واژگونی این وسیله نقلیه فرزند 17 ساله راننده وانت پیکان به سمت دیگر جاده پرتاب شده و به علت برخورد سر این نوجوان با شی سخت جان خود را از دست داد.

وی افزود: طبققانونسوار کردن مسافر در قسمت بار خودرو ممنوع بوده و در صورت رویت راننده متخلف 500 هزار ریال جریمه می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!

به گزارش خبرآنلاین این گروه تروریستی که همکاری تنگاتنگی با رژیم صهیونیستی دارد و تحرکات آن همواره در خدمت منافع تل‌آویو بوده است، در حالی از طرفداران خود خواسته تا به‌جای فلسطین، برای جهاد به افغانستان بیایند که داعش گروه‌های مقاومت فلسطینی را مرتد دانسته و کشتن آنها را بر کشتن «کفار» اولویت می‌داند.

بر اساس گزارش رسانه‌ها، داعش خراسان بر هیچ منطقه‌ای از افغانستان تسلط ندارد و در گزارش رویترز نیز آمده است که هسته مرکزی این گروه تروریستی در ایالت بلوچستان پاکستان حضور دارد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت امارت اسلامی اعلام کرد گروه تروریستی داعش پدیده‌ای نیست که توانایی ایجاد مشکل برای افغانستان داشته باشد و در سال‌های اخیر توسط حکومت سرکوب شده است.

«ضمیر کابلوف» نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان نیز پیش از این گفته بود شاخه گروه تروریستی داعش در شمال افغانستان توسط نیروهای امریکایی و انگلیسی ایجاد شد.

۳۱۱۳۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902088

دیگر خبرها

  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • داعش فراخوان داد/ به جای فلسطین در افغانستان جهاد کنید!
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • برتری خودروهای تجاری بهمن نسبت به سایر محصولات تجاری مشابه
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست