Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان در مراسم افتتاحیه پرورش کبک اظهار داشت: پروژه پرورش کبک با ظرفیت 5 هزار و 670 قطعه در حال افتتاح و بهره برداری است و 20 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، مراسم افتتاحیه پرورش کبک منوچهر دهقان با حضور درویش نارویی فرماندار، منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی در روستای هوشک شهرستان سراوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم شیرزاد کمالی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید باهنر و رجایی گفت: در هفته دولت 9 پروژه با اعتبار 2 میلیارد و 44 میلیون تومان از محل سرمایه گزاری بخش خصوصی و اعتبارات استانی و ملی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی استخر ذخیره آب، طرح پرورش کبک، مرغداری گوشتی، گلخانه و آبیاری تحت فشار را از جمله پروژه های جهاد کشاورزی در هفته دولت عنوان کرد و افزود: پروژه پرورش کبک با ظرفیت 5 هزار و 670 قطعه در حال افتتاح و بهره برداری است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سراوان با بیان اینکه از این تعداد کبک 5هزار پرواری و 670 قطعه مولد می باشد، تصریح کرد: برای این طرح 570 میلیون تومان سرمایه گزاری شده است که 270 میلیون تومان آن برآورد شخصی می باشد.

وی با اشاره به اینکه این طرح جز طرح های پرورش دام و طیور است و زیر بنای آن 5 هزار متر مربع می باشد که از طرف مدیریت امور اراضی استان واگزار شده است، خاطر نشان کرد: در آینده شاهد افتتاح طرح مرغداری 30 هزار قطعه ای در روستای شمس آباد خواهیم بود.

کمالی با بیان اینکه این طرح 20 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال زایی می کند، اظهار داشت: تخم کبک را جهت پرورش از یزد وارد می کنیم و مولد را در همین محل پرورش خواهیم داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۷۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی احمدزاده عصر دوشنبه در آیین کلنگ زنی مینی پالایشگاه شهر دهدشت افزود: عملیات اجرایی پروژه با قریب به ۵۰۰ نفر نیرو آغاز که در نهایت پوشش اشتغال زایی ۳۰۰ نفری را به شکل مستقیم خواهد داشت.

احمدزاده با اشاره به بحث مجوز پایانی این طرح اظهار کرد: مجوز پایانی پروژه در استان است و مشکلی از این جهت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه امید است هرچه سریع‌تر عملیات اجرایی مینی پالایشگاه دهدشت آغاز شود، تصریح کرد: تاکید و پیگیری لازم برای تحقق پروژه بر اساس زمانبندی مطلوب را خواهیم داشت.

استاندار تصریح کرد: همچنین برای بحث تسهیلات و مطالبه برای سرعت بخشی به این پروژه همکاری لازم محقق می شود.

کد خبر 6092404

دیگر خبرها

  • رزن و درگزین باید با مشارکت مردم از کشاورزی به سمت صنعتی شدن برود
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • خودکفایی، اشتغال و معیشت با استفاده از پساب‌های کشاورزی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند