Web Analytics Made Easy - Statcounter

در تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور و خطاب به وزیر نفت بر لزوم تدوین و ارائه نقشه جامع انرژی بر اساس قانون و صراحت برنامه ششم توسعه بر روی این کار تاکید شد.

به گزارش ایسنا، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور که توسط اکبر رنجبرزاده عضورهیأت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز مجلس قرائت شد به شرح زیر است:

زهرا سعیدی نماینده مبارکه به رئیس جمهور: دستور رسیدگی ویژه به وضعیت آلاینده ها در این شهرستان و ضرورت توجه به محیط زیست در مبارکه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی پور نماینده ارومیه و امیرآبادی، محجوب، فرهنگی، فولادگر و رنجبرزاده به وزیر دفاع: تسریع در پرداخت کامل حق و حقوق نیروهای مسلح به خصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران.

فرهنگی و رنجبرزاده نمایندگان تبریز و اسدآباد به رئیس جمهور و وزیر خارجه: ضرورت اقدام عاجل و مؤثر برای جلوگیری از آلایندگی پسآب سد منطقه مرزی نوردوز.

فولادگر نماینده اصفهان به وزیر راه: عدم اطلاع رسانی صحیح مسئولان به مردم در موضوع اختلال پروازهای روز چهارشنبه اول شهریور ۹۶ در فرودگاه مهرآباد.

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان به رئیس جمهور و وزیر راه: رسیدگی به وضعیت پیمانکاران پروژه های راه این استان که طلبکار هستند که حداقل می توان اوراق مشارکت به آنها داد.

کوسه غراوی نماینده مینودشت به وزیر راه: تسریع در اجرای آزادراه مینودشت، گالیکش و لاله.

حسینی نماینده تهران و زرآبادی نماینده قزوین به وزیر کشور: لزوم اقدام جدی برای تفکیک زباله از مبدأ در شهر تهران.

قاضی پور، محجوب و امیرآبادی نمایندگان ارومیه، تهران و قم به وزیر راه: لزوم تسریع در اجرایی شدن ماده ۴۷ قانون برنامه ششم توسعه به منظور در اولویت قراردادن استفاده از پیمانکاران بومی در اجرای پروژه‌های استانی، تذکر به وزیر صنعت: لزوم افزایش توجه به خودروهای تولید داخل و افزایش ایمنی آنها به استناد ماده ۵۶ قانون برنامه ششم توسعه و همچنین به رئیس جمهور در خصوص لزوم تسریع در اجرای ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه و تأمین اعتبارات لازم برای توسعه ناوگان و تجهیزات قطاری شهرها و حومه در بودجه سنواتی، همچنین به وزیر نفت در خصوص لزوم تسریع در ارائه برنامه طرح جامع انرژی کشور به استناد ماده ۴۵ قانون برنامه ششم توسعه و تذکر این نمایندگان به همراه رنجبرزاده نماینده اسدآباد به وزیر دادگستری در خصوص لزوم تسریع در رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و اعضای شوراهای حل اختلاف سراسر کشور به استناد مواد ۲۳ و ۳۱ قانون شوراهای حل اختلاف.

مرادی نماینده مریوان به وزیر آموزش: کاهش سهمیه پذیرش دانشجوی دانشگاه فرهنگیان کردستان.

سالک نماینده اصفهان به سرپرست وزارت نیرو: وضعیت آب پاییزه کشاورزان اصفهان به ویژه شرق آن برای نجات مردم این منطقه خشکسالی زده.

امینی نماینده ایلام به سرپرست وزارت نیرو: مشکلات مردم برای تأمین آب آشامیدنی که نیاز به تسریع در پروژه آبرسانی دارد.

امیرآبادی نماینده قم به وزیر جهادکشاورزی: تسریع در پرداخت خسارات وارده به مجتمع دام قم ناشی از تب برفکی.

شریعت نژاد نماینده تنکابن به وزیر راه: علت رکود کار بیمارستان فوق تخصصی شهرستان تنکابن که عملیات اجرایی آن حدود ۳ سال تعطیل شده است.

مطهری نماینده مردم تهران و امیرآبادی و رنجبرزاده به وزیرامور خارجه: حمایت از مسلمانان میانمار که مورد ظلم حکومت این کشور هستند.

احمدی نماینده زنجان به وزیرامور اقتصاد و دارایی: لزوم پرداخت حقوق کارکنان نیروهای مسلح در موعد مقرر و تذکر این نماینده به همراه عزیزی و رنجبرزاده به رئیس جمهور درخصوص لزوم رسیدگی به مشکلات اداری خانواده های شهدای حمله تروریستی مجلس.

سعیدی نماینده مبارکه و محمودی و تاج الدین به رئیس جمهور: دستور رسیدگی ویژه به وضعیت بازنشستگان فولاد در دریافت حقوق خود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۷۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ استاندار در نشست خبری با اصحاب با اشاره به موضوع نا ترازی انرژی و جلوگیری قطعی برق در فصل گرما گفت: در گذشته برخی از مسئولان کشور نگاه آینده‌محوری نداشتند و از برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای کشور غفلت شده و با توسعه ظرفیت‌های تولید انرژی در کشور مخالفت‌هایی صورت گرفته است.


سید رضا مرتضوی با اشاره به اینکه نیروگاه‌های متعددی در دست ساخت داریم افزود: برخی از آنها در سال گذشته به بهره‌برداری رسید و در زمینه تامین انرژی به سمت مثبت کردن تراز انرژی حرکت می‌کنیم.


وی گفت: در حال توسعه نیروگاه‌های گازی و سیکل ترکیبی هستیم و در مجموع برای تامین انرژی ظرفیت‌های خوبی برنامه‌ریزی شده است.


استاندار اصفهان افزود: شورای برنامه‌ریزی استان تلاش کرده تا در سند آمایش استان برنامه‌های مختلفی را انجام دهد، اما توسعه اقتصاد گردشگری و دانش‌بنیان دو راهبرد اساسی توسعه استان است و بر همین اساس مصر هستیم که سرمایه‌گذاری در استان براساس راهبرد‌های سند آمایش محقق شود.


مرتضوی با تاکید بر اینکه اولویت اول استان زمینه آب مصرفی، تأمین آب آشامیدنی مردم است، گفت: اصفهان دیگر نمی‌تواند بار مضاعفی از آلودگی هوا را تحمل کند و به همین دلیل مقابل گسترش بی‌رویه صنایع و ایجاد صنایع جدید نیز ایستادگی کرده‌ایم


وی تاکید کرد: این رویکرد باعث شده تا بار‌ها مورد هجمه قرار بگیریم، اما بر اصل تحقق سند آمایش استان تأکید داریم و تنها راه پیشرفت استان اصفهان را در اقتصاد دانش بنیان و اقتصاد گردشگری متصور می‌شویم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • تدوین اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های مخلان امنیت
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه
  • دیدار بلینکن با رئیس‌جمهور چین و تاکید بر حل اختلافات
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه