Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بانک شهر منطقه یک کشور گفت: حدود 8/8 درصد سهام بانک شهر مربوط به شهرداری مشهد مقدس است که دومین سهامدار عمده بانک شهر محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه نیوز؛ محمدرضا صبوری رئیس سرپرستی بانک شهر منطقه یک کشور امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به فعالیت بانک شهر در استان‌های خراسان، کرمان و سیستان و بلوچستان با مرکزیت مشهد از صدور دسته‌چک در پیشخوان‌های شهرنت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علاوه بر صدور ضمانت‌نامه بانکی، ساتنا و سایر عملیات بانکی 70 درصد خدمات به‌صورت مجازی و در ساعات غیر اداری در همین پیشخوان‌ها انجام می‌شود.

رئیس بانک شهر منطقه یک کشور با اعلام اینکه خدمات شهرنت وی امکان بهره‌مندی مشتریان از کارت هدیه با هر طرح درخواستی را فراهم آورده و از حضور افراد در بانک‌ها جلوگیری می‌کند اظهار کرد: بانک شهر کار جدیدی را انجام داده که مشتری می‌تواند با مراجعه به پیشخوان‌ها و بدون مراجعه به شعبه سرمایه‌گذاری و افتتاح حساب به‌صورت مجازی داشته باشد.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری این مرکز در زیربناهای شهری افزود: امروز اعتماد مردم موجب جذب منابع خوبی در این بانک شده و می‌توان گفت رشد 60 درصدی را هرسال در بانک شهر داشته‌ایم که این سرمایه‌گذاری ازجمله مترو و حمل‌ونقل در راستای منافع شهروندان و شهر است.

صبوری ضمن اعلام صدور 5 هزار میلیارد ریال اوراق مشارکت و تجهیز ناوگان در مشهد و پیگیری احداث کارخانه آسفالت در خراسان جنوبی گفت: به‌منظور کاهش دغدغه مسافران در مشهدالرضا بانک در فرودگاه دستگاه صرافی را نصب‌کرده تا افراد واردشده به کشور توریست کارت بدون کارمزد دریافت می‌کنند و ریال دریافتی در شبکه بانکی قابل پرداخت است.

وی با تأکید بر انجام امور بانکی و در اختیار قرار دادن خدمات برای مسافران افزود: 19 شعبه و 35 باجه پیشخوان شهرنت در منطقه یک فعال هستند که در این راستا برای 70 نفر اشتغال‌زایی نیروهای متخصص انجام‌شده است.

رئیس بانک شهر منطقه یک کشور تصریح کرد: حدود 8/8 درصد سهام بانک شهر مربوط به شهرداری مشهد مقدس است که دومین سهامدار عمده بانک شهر محسوب می‌شود.

وی افزود: این بانک برای کمک‌رسانی به زیربناهای شهری ایجادشده و اگر کمکی به شهرداری می‌شود برای رفاه و آسایش مردم شهر است لذا همکاری ادامه خواهد داشت.

صبوری با بیان اینکه باید خطوط جدید اعتباری تعریف شود خاطرنشان کرد: بانک شهر مانند سایر بانک‌ها در خصوص تسهیلات سهمیه داشته که سه شعبه در مشهد 110 فقره وام ازدواج پرداخت‌شده است.

وی افزود: مانند سال گذشته در کربلا و مراکز زیارتی خدمات‌رسانی برای زائران انجام می‌شود و دستگاه‌های صراف و خودپرداز نصب خواهد شد لذا این نشان می‌دهد بانک در بخش‌های اجتماعی و فرهنگی نیز فعال است و در این راستا 6 نمایشگاه بزرگ کتاب در نیشابور، جیرفت،کرمان، بیرجند مدیریت‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد سالانه میزبان تردد ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع) هستند.

سیدمهدی امامی با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا در دومین روز از نمایشگاه حمل‌ونقل دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پایانه‌های مسافربری در شهر مشهد سالانه میزبان تردد ۲۰ میلیون زائر هستند و حضور در این نمایشگاه و انجام گفت‌وگوهای دوطرفه به تسهیل سفر زائران به شهر امام هشتم (ع) کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های خوبی با مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافری شهرداری اصفهان در جریان بازدیدهای آنها از شهر مشهد و بازدید ما از شهر اصفهان صورت گرفته است، افزود: به لطف این هماهنگی‌ها توانسته‌ایم تعاملات خوبی در حوزه اطلاعات بنیادین مانند رفع مشکل بلیت و معرفی سایت‌های هوشمند به مسافران رقم بزنیم.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: مذاکراتی با شرکت وایا داده در اصفهان انجام شده است تا بتوانیم با ایجاد شعبه در شهر مشهد خدماتی برای مسافران و زائران سفرهای بین شهری، شهر مشهد و شهرهای مجاور آن و شهر اصفهان توسط اتوبوس انجام شود.

کد خبر 749958

دیگر خبرها

  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • میزبانی پایانه‌های مسافربری مشهد از ۲۰ میلیون زائر امام رضا(ع)
  • پروژه تالار مرکزی سنندج با پیشرفت مطلوبی در حال انجام است
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • تاکید سازمان بازرسی بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • پرداخت تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم
  • تسهیلات ۸ هزار پرونده طرح نهضت ملی مسکن قم پرداخت شده است
  • تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
  • سازمان فرهنگی شهرداری مشهد برای دهه کرامت چه برنامه‌هایی دارد؟
  • جزئیات و نحوه پرداخت ارز به زائران حج تمتع | زائران چقدر ارز می گیرند؟