Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان شمالی از برگزاری مراسم شهادت امام محدباقر(ع) در تمام مساجد و حسینیه‌های استان خراسان شمالی خبرداد و گفت: ۷۲ مسجد شهر بجنورد آمده میزبانی از عزاداران پنجمین امام شیعیان است.

حجت‌الاسلام سید محمد افشین‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: برنامه‌های شب شهادت امام محمد باقر(ع) با سخنرانی ائمه جماعات مساجد استان و مداحی ذاکرین اهل بیت٬ امشب در همه مساجد و حسینه‌های شهرهای خراسان‌شمالی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مراسم محوری شب شهادت نیز در آستان مقدس امام‌زاده سیدعباس‌ بن موسی‌بن جعفر(ع) در بجنورد با سخنرانی و مداحی ذاکرین در رثای مصیبت اهل‌بیت اطهار(ع) برگزار می‌شود. هم‌چنین هیئات مذهبی بجنورد نیز با برگزاری مراسم شهادت امام باقر(ع) به آستان این امام همام عرض ارادت می‌کنند.

حجت ‌الاسلام افشین‌فر با اشاره به برگزاری سایر مراسمات در این شب حزن‌انگیز تصریح کرد: مراسم عزادارای با حضور حجت‌الاسلام نوری امام جمعه موقت بجنورد در مسجد امام خمینی(ره)٬ هیئت یا رقیه(س) با مداحی حاج حسین محراب و حاج محمدرضا ایزی و هیئت حسین‌جان(ع) بجنورد با مداحی سید جوادگوهری٬ برگزار می‌شود .

انتهای پیام/

R7719/P4001/S6,55/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود