Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سراب روانسر، مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان روانسر با حضور مهندس محبی معاونت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به ادغام ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های روانسر و جوانرود، اداره راهداری روانسر به عنوان اداره اصلی و اداره جوانرود به عنوان معاونت خدمت می نمایند.

لازم به ذکر است که مهندس فرزاد محمدی سرپرست اداره راهداری جوانرود نیز به عنوان سرپرست اداره راهداری روانسر و جوانرود معرفی و مهندس امجد افسری سرپرست سابق اداره راهداری روانسر فعلا در مرکز استان مشغول به خدمت می باشد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۸۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد

محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۹ کیلومتر از این جاده تعریض و بهسازی شده و تنها حدود یک کیلومتر انتهایی آن باقی مانده است، گفت: پنج کیلومتر از این مسیر در دو سال گذشته با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان تعریض و بهسازی شده و یک کیلومتر باقی مانده نیز امسال با پنج میلیارد تومان اعتبار دیگر تکمیل خواهد شد. 

وی افزود: با بهسازی این مسیر و نصب سه دستگاه دوربین کنترل سرعت حوادث رانندگی منجر به فوت در این مسیر به صفر رسیده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد ادامه داد:عرض این جاده نیز از ۶ متر به ۱۱ متر افزایش یافته و این موجب تسهیل در عبور و مرور نیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد
  • انعقاد ۵ قرارداد روکش آسفالت جاده‌های شهرستان درمیان