Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان هرسین با اشاره به اینکه اولویت های دولت دوازدهم توسعه روابط خارجی، جذب سرمایه گذاری و اجرای اقتصاد مقاومتی است گفت: امیدوارم که توفیق تداوم فرصت(تکرار نشدنی) خدمت به مردم دیار عزیز هرسین و بیستون را داشته باشم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین در گفتگوی تفصیلی با خبرنگار دیوانگاه به تشریح مهمترین اقدامات صورت گرفته در طول یکسال گذشته پرداخت و این اقدامات را شامل شناسایی مهمترین چالش ها و مشکلات شهرستان/ اولویت بندی و تهیه طرح های مربوطه، پیگیری افزایش میزان اعتبارات استانی، و توفیق افزایش حدود ٧٠ درصدی اعتبارات سال ٩٦ نسبت به سال گذشته، تهیه طرح، تأمین اعتبار، برگزاری مناقصه و شروع بکار فاز دوم پارک شهر هرسین، پیگیری مستمر و جدی تکمیل و تصویب مطالعه، تأمین اعتبار، برگزاری مناقصه و شروع عملیات إجرائی تصفیه خانه آب شرب شهر هرسین، پیگیری مستمر برای تأمین اعتبار، تهیه زمین و طراحی با هویت تاریخی و شروع عملیات إجرائی مجتمع فرهنگی و هنری شهر هرسین از مصوبات سفر مقام معظم رهبری مدظله ، پیگیری تبدیل تأمین ردیف اعتبارات پروژه بزرگراه هرسین به پلیس رَآه از استانی به ملی و در نتیجه پیشرفت ٦٠ درصدی پروژه ظرف شش ماه گذشته، مطالعه، تهیه طرح و تأمین اعتبار طرح ساماندهی رودخانه مرکزی شهر هرسین و پارک ور محله، پیگیری طرح ساماندهی و توسعه امام زاده مهدی ع و قبرستان تازه آباد از طریق اداره کل اوقاف و أمور خیریه استان عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه آبادی پیگیری ترمیم، روکش و ترمیم جاده های آسفالته بین روستایی به مسافت حدود ٤٠ کیلومتر، تأمین اعتبار و شروع عملیات إجرائی احداث حدود ١٠ کیلومتر جاده آسفالته روستایی در حوزه دهستان چشمه کبود، پیگیری گاز رسانی به ٣٦ روستای شهرستان هرسین/ که انشاا... با رفع معارضین مسیر لوله کشی تا پایان سال به ٤٧ روستا خواهد رسید(توجه: تعداد کل روستاهای بالآی بیست خانوار ٥٧ روستا می باشد) ، إعطای تسهیلات بلاعوض و کم بهره به کشاورزان شهرستان برای اجرای آبیاری تحت فشار حدود یکصد هکتار، پیگیری تهیه طرح و مطالعه، تامین اعتبار برای تامین آب میان (حفر دو حلقه چهار) و بلند مدت(سد بابازید) شهر هرسین، پیگیری توسعه (٣٧ روستا) اصلاح و مرمت (٢٣ روستا) شبکه آب روستایی، اجرای الحاق شهرک بیستون و بلوردی به شهر بیستون و انجام هماهنگی های لازم برای اجرای ماده ١٤ قانون تقسیمات کشوری، پیگیری توسعه شبکه آموزشی و درمانی شهرستان أعم از توسعه ظرفیت کامل تخت بیمارستانی ، اتاق عمل، بخش زایمان، افزایش تعداد پزشکان متخصص، شروع عملیات إجرائی کلینیک تخصصی و درمانگاه درمان بستر بیستون را از دیگر اقدامات انجام شده بیان کرد.

فرماندار هرسین در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری همایش های هنری أعم از اختتامه داستان نویسی و نمایشنامه نویسی،بزرگداشت بزرگان و مناسبت های مذهبی و ملی، ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و آموزش و پرورش شهرستان در سال ٩٥ و ٩٦ نسبت به سال تحصیلی قبل، ارتباط مستمر و نزدیک با بزرگان و عموم مردم برای أخذ نظرات و پیشنهادات، آگاهی از مشکلات و مسائل مهم شهرستان و در نهایت پیگیری اهم مسائل و مشکلات امنیتی و انتظامی شهرستان از طریف شورای تامین و بزرگان منطقه از دیگر اقداماتی بوده که توانسته ایم در طول یکسال گذشته به انجام برسانیم.

شاه آبادی اظهار داشت: انجام و پیگیری این اقدامات مهم تنها در سایه حمایت، همراهی و همدلی و وحدت همه بزرگان نظیر استاندار محترم، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی، شورای تامین شهرستان، امام جمعه محترم شهرهای هرسین و بیستون و مساعی همکاران عزیز در فرمانداری و اعضای محترم شورای اداری بوده است.

وی مهمترین اولویت های دولت دوازدهم را در درجه اول توسعه روابط با کشورهای توسعه یافته و دوست در سطح جامعه جهانی برای جلوگیری از شیطنت کشورهای متخاصم و إیجاد بستر های سرمایه گذاری خارجی در کشور. در درجه دوم اجرای طرح اقتصاد مقاومتی برای تولید و ایجاد اشتغال عنوان کرد.

فرماندار هرسین در پاسخ به این سوال که فکر می کنید در دولت جدید هم فرماندار بمانید یا خیر؟ تصریح کرد: امیدوارم که توفیق تداوم فرصت(تکرار نشدنی) خدمت به عموم هم ولایتی های دیار عزیز هرسین و بیستون را داشته باشم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با آغاز هفته گرامیداشت کار و کارگر ، مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به واحد‌های تولیدی نمونه کشور با حضور سید صولت، مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

مرتضوی ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت:کار و تولید عزت و اقتدار  مردم است. بیش از ۵ هزار نیرو در یک کارگاه تولیدی فعال هستند که بیش از نیمی از این جمعیت را زنان نخبه، تحصیل کرده و فعال تشکیل داده است.

وزیر کار گفت: از ۱۶ میلیون بیمه شده تامین اجتماعی در بخش کارگری، حدود ۳میلیون و ۷۹۰هزار  زن بیمه تامین اجتماعی هستند.

مرتضوی با توجه به جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اساسا در حوزه اقتصاد اسلامی و اصول ۴۳ و ۴۴ قانون اساسی اقتصاد دولتی، خصوصی وتعاونی تقسیم می شود که باید بالغ بر ۸۰درصد کل اقتصاد در دست بخش خصوصی باشد.

وی تصریح کرد: جهش تولید نیاز به تلاش دولت با مشارکت مردم دارد.

وزیر کار گفت: مانع زدایی از تولید و جلوگیری از مداخلات ادارات دولتی  از زنجیره تولید، از اقدامات مهم در راستای تحقق شعار سال است.جهش‌تولید بدون مشارکت مردم اجرایی نخواهد شد.

وی ادامه داد: امروز مردم در عرصه های مختلف اقتصادی خوش درخشیدند و در راستای حفظ و ارتقاء تولیدات داخلی پیشتاز بوده اند.

پیگیری امنیت شغلی زنان هستیم

همچنین در این مراسم نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در امور بانوان گفت: در دولت سیزدهم توجه به بانوان بیشتر شده است و به عنوان اولویت کاری وزارت کار قرار گرفته است.

وی گفت:کمیته مشاور زنان و خانواده در دولت سیزدهم تشکیل و امور مرتبط با این کمیته به طور جدی در حال پیگیری است.

خلج ادامه داد: این کمیته امنیت زنان در اشتغال در راستای ازدواج و فرزند آوری را  در حال پیگیری است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد
  • اکسپو ۲۰۲۴ قدرت چانه‌زنی همدان در روابط تجاری را به رخ کشید
  • امیرعبداللهیان: توسعه همه جانبه مناسبات با آفریقا از اولویت‌های سیاست خارجی ایران است
  • خاندوزی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی با نرخ ترجیحی تأیید شد
  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • مذاکره برای تامین مالی ۳ پروژه جدید ایران از سوی بانک توسعه اسلامی
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است