Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد>صنعت - ایرنا نوشت:وزیر راه و شهرسازی از افتتاح پروژه‌های عمرانی در حوزه این وزارتخانه به ارزش 4 هزار میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

عباس آخوندی از سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در پروژه راه‌آهن کرمان - سیرجان به ارزش 800 میلیارد تومان خبر داد و گفت: در 3 ماه آینده شاهد آغاز عملیات اجرایی و تجهیز کارگاه عملیاتی این پروژه خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره افتتاح باند دوم بزرگراه کرمان- بم - شورگز اظهارداشت: با افتتاح این جاده به طور پیوسته بزرگراهی به طول 365 کیلومتر در دست بهره‌برداری قرار گرفت و نقاط پرحادثه این مسیر هم رفع شد.
وی افزود: در دولت یازدهم و در استان کرمان حدود 570 کیلومتر به طول جاده‌های استان کرمان اضافه شد که به طور میانگین بالغ بر سالی 140 کیلومتر است.

آخوندی از احداث پروژه کنارگذر سیرجان به طول 60 کیلومتر همزمان با افتتاح 69 کیلومتر باقیمانده از باند دوم کرمان- بم- شورگز خبر داد و گفت: امتداد این آزادراه به بندرعباس متصل می‌شود تا سرانجام شاهد ارتقای سطح سرویس جاده‌ای حدفاصل تهران تا سیرجان باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این وزارتخانه در بخش حمل و نقل ریلی استان بیان داشت: پروژه راه آهن کرمان - سیرجان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با مبلغ 800 میلیارد تومان ظرف 3 ماه آینده آغاز و کارگاه آن نیز تجهیز می‌شود، همچنین مطالعات پروژه راه آهن کرمان - جیرفت نیز به اتمام رسیده که این پروژه ریلی در چشم انداز تا خلیج فارس امتداد می‌یابد.

آخوندی همچنین به اقدام های وزارت راه و شهرسازی در بخش هوایی استان کرمان اشاره کرد و گفت: مشکل قرارداد باند دوم فرودگاه کرمان به کمک استاندار مرتفع و به زودی کارگاه آن فعال خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در پایان از افتتاح پروژه‌های عمرانی به ارزش 4هزار میلیارد تومان در هفته دولت امسال در سطح کشور خبر داد.

هفته دولت از دوم تا هشتم شهریور به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال 1360 و شهادت محمد علی رجایی رئیس جمهوری وقت و محمد جواد باهنر نخست وزیر وقت، نامگذاری شده است.

39224

کلید واژه‌ها : عباس آخوندی - وزارت راه و شهرسازی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۸۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • نقاط حادثه خیز با احکام برنامه و منابع مالی مناسب رفع می شود