Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@01:01:59 GMT

کارخانه تولید خودرو در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۹۸۳۶

کارخانه تولید خودرو در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: نخستین کارخانه تولید خودرو تحت لیسانس شرکت خودروسازی آلمانی آبان ماه امسال در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشگین‌شهر،میرعلی رحیمی‌زاد بعد از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران ارشد شرکت مرسدس بنز آلمان و سرمایه‌گذاران در مشگین‌شهر اظهار داشت: نخستین کارخانه تولید خودرو تحت لیسانس شرکت خودروسازی آلمانی در مشگین‌شهر راه‌اندازی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته دولت 45 طرح با 45 میلیارد تومان در شهرستان مشگین‌‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد که در دو ماه گذشته در حدود 200 میلیارد ریال افتتاح رسیده است که در هفته دولت نیز در بخش مرکزی شهرستان پنج طرح سرمایه‌گذاری، 10 طرح هادی و یک درمانگاه به ارزش 25 میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: هفته دولت فرصتی برای ارائه دستاوردها و عملکردهای دولت است که نیاز است در این زمینه نیازمند همکاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی مربوطه هستیم که امیدواریم بتوانیم در این راستا به تمامی اهداف خود در این راستا دست یابیم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم.

رحیمی‌زاد مهم‌ترین پروژه سرمایه‌گذاری را اتوبوس و کامیون‌سازی در روستای ارباب کندی دانست و بیان کرد: کارشناسان شرکت بنز برای تائید نهایی تولید مهمان شهرستان مشگین‌شهر هستند که امیدواریم بتوانیم با همکاری همدیگر شاهد اتمام این پروژه‌ها باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: 200 میلیارد تومان اعتبار برای این واحد تولیدی توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اختصاص یافته و 30 سالن برای این مجموعه در نظر گرفته شده که در حال حاضر 14 سالن واحد تولیدی احداث شده و 11 مورد نیز در حال احداث است.

ولی ملکی افزود: توسعه زیرساخت‌های یک منطقه برای ما از اولویت بسیار بالایی برخوردار است که به همین منظور نیاز است در این زمینه اقدامات لازم و اساسی مبنای کار قرار داده شود تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای دستیابی به اهداف مورد نظر با همکاری سرمایه‌گذاران دست یابیم.

انتهای پیام/

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۹۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر غفاری آثار عصر امروز در بازدید از یک کارخانه احیا شده بیان کرد: این کارخانه متأسفانه به صورت کامل تعطیل و راکد شده بود اما با پیگیری‌های انجام شده توسط دادگستری استان و شهرستان و نیز با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت استان توانستیم این واحد صنعتی را به سرمایه‌گذار بخش خصوصی جدید واگذار کنیم و مراحل احیای این واحد در حال انجام است.

غفاری آثار با اشاره به اینکه سرمایه گذار جدید این کارخانه به عنوان یک هلدینگ و مجموعه کلان، چهارمین اقتصاد بزرگ کشور است، تصریح کرد: با راه اندازی مجدد این واحد صنعتی بزرگ، در موضوع اشتغالزایی نیز به نتایج خوبی در سطح شهرستان دست خواهیم یافت.

نماینده عالی دولت در شهرستان رزن در ادامه افزود: واحدهای انگشت شماری در سطح کشور در حوزه تولید فویل آلومینیومی در حال فعالیت هستند، و پیش‌بینی می‌شود این واحد تولیدی بتواند سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی تولید کند و موجب مرتفع شدن نیاز کشور به محصول فویل آلومینیومی خواهد شد ضمن اینکه، این واحد صنعتی پیش از تعطیلی، به بیش از ۱۲ کشور دنیا از جمله آلمان، سوئد، بلژیک، استرالیا، اسپانیا و فرانسه محصولات خود را صادر می‌کرد.

کد خبر 6081367

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • پژو پارس گران شد/ افزایش قیمت کارخانه‌ای خودرو کلید خورد؟
  • افزایش قیمت کارخانه ای این خودرو کلید خورد | منتظر افزایش قیمت‌ سایر خودروها باشیم؟
  • وضع برخی قوانین موجب سنگ‌اندازی در تولید می‌شود
  • افزایش قیمت کارخانه ای خودرو کلید خورد؟
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن لایحه اصلاح «قانون مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت
  • گروه های ذینفع از سنگ اندازی برای مصوب نشدن «لایحه اصلاح مالیات های مستقیم» دست بر نخواهند داشت