Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@13:39:07 GMT

فرهنگ‌سرای قرآن و عترت مشهد مقدس تعطیل نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۴۹۸۳۷

فرهنگ‌سرای قرآن و عترت مشهد مقدس تعطیل نمی‌شود

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد گفت: منطقه٣ شهرداری مشهد به‌مدت یک‌سال میهمان فرهنگ‌سرای قرآن و عترت خواهد بود.

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احسان اصولی درباره شایعات مطرح‌شده در فضای مجازی مبنی‌بر تعطیلی فرهنگ‌سرای قرآن و عترت اظهار داشت: در زمان شورای چهارم، شهردار سابق به‌دلیل فرسوده‌بودن ساختمان شهرداری منطقه 3 تصمیم به جابه‌جایی ساختمان شهرداری و اسکان آن در طبقه زیرین فرهنگ‌سرای قرآن و عترت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: فرسوده‌بودن ساختمان شهرداری منطقه 3 و نبود امنیت کافی برای ارباب‌رجوع باعث این تصمیم بوده و شهرداری منطقه به‌صورت موقت و به‌مدت یک‌سال میهمان فرهنگ‌سرای قرآن و عترت خواهد بود.

اصولی درباره مکانی که شهرداری منطقه 3 در آن جانمایی شده است، تأکید کرد: طبقه زیرین فرهنگ‌سرای قرآن و عترت، انبار و محل نگهداری ضایعات بودهو با استقرار کادر اداری شهرداری منطقه ٣ در این مکان، درِ ورودی مجزا برای مراجعه ارباب‌رجوع در نظر گرفته شدهو شهروندان برای بهره‌مندی از امکانات فرهنگ‌سرا از درِ جداگانه‌ای وارد فرهنگ‌سرا می‌شوند؛ لذا در فعالیت‌های فرهنگ‌سرا هیچ خللی وارد نخواهد شد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد درباره رویکرد شورای پنجم نسبت به عملکرد فرهنگ‌سراها، اظهار کرد: شورای پنجم بنای کار خود را بر شناخت دقیق از وضع موجود در فرهنگ‌سراها گذاشتهو در نظر دارد طی جلساتی که با مدیران و کارشناسان فرهنگ‌سراها برگزار می‌کند، برنامه‌های آن‌ها را دریافت کند و پس از پایان مرحله واکاوی براساس برنامه‌هایی که به مردم ارائه کرده‌ایم، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

اصولی درباره وضعیت فعلی فرهنگ‌سرا‌ها نیز بیان کرد: فرهنگ‌سراها از وضعیت ایده‌ال و مطلوبی برخوردار نیستند و باید در آینده به‌سمت تحرک و پویایی بیشتر حرکت کنند تا بتوانند نیازهای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی جامعه و مردم شهر را پاسخ‌گو باشند.

وی در زمینهبرنامه‌های آتی کمیسیون فرهنگی نیز خاطرنشان کرد: پس از مطالعه وضع موجود و دستیابی به شناخت لازمه از عملکرد فرهنگ‌سراها، وضع مطلوب را تعریف می‌کنیم و تصمیمات کمیسیون را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۴۹۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد

ئالا شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سنندج اظهار کرد: مجوز فعالیت پنج مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فروردین امسال صادر شد.

وی بیان کرد: مؤسسه «حدیث» به مدیر مسؤولی پروین علی ویسی، مؤسسه «آیه النبوه» به مدیر مسؤولی نرگس هوشمند، مؤسسه «مکتب القرآن» به مدیر مسؤولی محمد شکری، مؤسسه «فرقان» به مدیر مسؤولی سرور امامی و مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت «نور ایمان» به مدیر مسؤولی فراست رحمانی صادر شد.

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی سنندج خاطرنشان کرد: آموزش قرآن، احکام، برگزاری محافل و همایش‌های قرآنی و تبلیغات قرآنی از برنامه‌های فعالیت قرآنی این مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت است.

شهسواری اضافه کرد: از ۱۹ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت متقاضی تعداد ۵ مؤسسه قرآنی سنندج پروانه فعالیت خود را از معاونت قرآن و عترت سازمان تبلیغات اسلامی کشور دریافت کرده‌اند.

کد خبر 6084708

دیگر خبرها

  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع) دانشجویان اعلام شد
  • نتایج آزمون جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابرفرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • پروانه فعالیت ۵ موسسه فرهنگی قرآن و عترت در سنندج صادر شد