Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز جمعه بالاخره انتقال دمبله با مبلغ اولیه 105 میلیون یورو به نوکمپ نهایی شده و مراسم معارفه این بازیکن ساعتی پیش در ورزشگاه اختصاصی بارسا برابر هواداران این تیم انجام شد. اما نکته جالب اینجا بود که زمانیکه دمبله خواست در مقابل تماشاگران دریبل رنگین کمانی انجام دهد، در انجام آن ناکام ماند تا صحنه ای خنده دار در مراسم معارفه وی رخ بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

مراسم معارفه عثمان دمبله در بارسلونا + فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، فرزاد مخلص‌الائمه در همایش زائران حج تمتع استان مرکزی با اشاره به لزوم توجه به شاخصه‌های وحدت بخش در مراسم معنوی حج، اظهار داشت: تقویت وحدت، توحید، ایمان و تقوا از مهم‌ترین دستاوردهای آئین معنوی حج است که مسلمین باید به آنها توجه ویژه داشته باشند.

وی رمز پیروزی و موفقیت هر ملت، مذهب و دینی را در اتحاد و یکپارچگی دانست و افزود: همانطور که رمز پیروزی ما در انقلاب اسلامی نیز همین بود، امروز نیز آنچه می‌تواند اسلام را از گزند دشمنان مصون بدارد، وحدت و یکپارچگی مسلمین است.

استاندار مرکزی، سفر معنوی حج را فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی توصیف کرد و گفت: حج یک عمل عبادی سیاسی و جز خدا کسی را ندیدن است، دولت همه مقدمات و برنامه‌ریزی‌ها را برای مناسک حج انجام داده و لذا حاجیان بدون نگرانی در این مراسم معنوی حضور می‌یابند و در ایران و عربستان شرایط لازم مهیا شده است.

وی ابراز کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به نگاه ویژه خود معتقد است حج یک عمل عبادی سیاسی است و دین از سیاست جدا نیست، در این سفر معنوی هیچ امتیاز خاصی برای افراد وجود ندارد بلکه همه با یک پوشش به گرد کعبه طواف می‌کنند و اعمال خود را انجام می‌دهند. ‌

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه موقت اراک نیز با بیان اینکه پیام حج با حضور و همبستگی حاجیان به جهان اسلام و خارج از اسلام مخابره می‌شود، گفت: حجاج بیت‌الله الحرام سفیران کشور، استان و شهر خود هستند، بنابراین باید تلاش کنند همه اعمال را به درستی و شایسته انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزار کنندگان مراسم حج در کشور زحمات بسیاری به منظور برگزاری هر چه بهتر این مراسم انجام داده‌اند، اظهار کرد: ضروری است ضمن رعایت فرامین اخلاقی، حلالیت گرفته شود که حج مورد قبول حق واقع شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • متخصص ریه: قلیان اکسیژن مبنای علمی ندارد
  • امروز با نیما: ختده سرد
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت جامعه اسلامی است
  • سفر معنوی حج فرصتی مناسب برای ترویج وحدت اسلامی است
  • پلنگ صورتی عضله‌ای: این شخصیت دیگر خنده دار نیست! (عکس)
  • یک سال دیگر با کاپیتان؛ سرجی روبرتو در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • بارسلونا توانایی مالی جذب یوسوا کیمیش را دارد
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود