Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ششمین روز هفته دولت ده‌ها طرح صنعتی، صنفی و غیره در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بناب، دی‌‌کلینیک فوق تخصصی،مرکز جراحی مدرن و پلی‌کلینیک تخصصی سینا پرتو بناب با حضور فرماندار شهرستان بناب طی مراسمی کلنگ‌زنی شد.

بر اساس این گزارش، هوشنگ شریفی رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بناب در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت ایجاد این دی‌کلینیک فوق تخصصی در شهرستان بناب، اظهار کرد: به دلیل عدم اکتفای عده‌ای از مردم به بیمارستان‌های دولتی در شهرستان بناب، انتقالاتی به مرکز استان صورت می‌گیرد و اکنون اگر این پروژه به اتمام برسد این انتقالات کهاز این شهرستان صورت می‌گرفت در همین دی‌کلینیک انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در نظر گرفته شده است در این مرکزی که کلنگ‌زنی می‌شود تعدادی اتاق جراحی و مطب‌های پزشکان متخصص برای معاینه تشکیل شود.

شریفی، گفت: در نظر داریم تراکمی که در مرکز شهر از لحاظ درمانی وجود دارد را به محل این کلینیک انتقال دهیم تا این تراکم از مرکز شهر کاسته شود چراکه این پروژه در 10 طبقه و در مساحت 446 مترمربعی ساخته خواهد شد.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان بناب، اتمام شده‌این کلینیک را مجهزترین بخش درمانی شهر خواند و گفت: این دی‌کلینیک مجهز به سه اتاق عمل مدرن و با امکانات جانبی کامل برای آماده‌سازی برای عمل، قبل از بی‌هوشی، بعد از عمل، اتاق‌های بستری مجهز عمومی و خصوصی، آزمایشگاه با امکانات کامل، فضای مناسب رادیولوژی، زنان و زایمان، درمانگاه و فیزیوتراپی است.

وی در خاتمه، گفت: طرح توسعه فضاهایی برای امور اداری و پانسیون و درمان در طبقات در نظر گرفته شده و همچنین هزینه ساخت این پروژه 40 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

افتتاح بیش از 50 پروژه هشترود در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از هشترود، حسن مستفیذ عصر امروز درمراسم احداث مدرسه خیر ساز شش کلاسه در هشترودضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب، رجایی و باهنر و یادآوری خدمات ارزنده آنان به کشور اظهار کرد: دولت در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات خود را انجام می‌دهد و باید از فرصت‌های هفته دولت نه تنها برای اطلاع رسانی دولت بلکه برای خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم.

وی افزود: مسئولان با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان رجایی و باهنر تعالی کشور سربلند جمهوری اسلامی را سرلوحه خود قرار داده‌اند و هفته دولت، نمادی از وحدت مردم و دولتمردان به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی است.

فرماندار هشترود در ادامه از بهره‌برداری از 50 پروژه طی هفته دولت در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: طرح‌های مختلفی ازجمله افتتاح طرح‌های کشاورزی، گاز رسانی، آبفارروستائی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، برق منطقه ای، تعاون روستائی، بهداشتی و خدماتی، ورزشی و فرهنگی، شهرداری در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.

مستفیذ به برنامه‌های این هفته در این شهرستان نیز اشاره کرد و گفت:دیدار با امام جمعه شهرستان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا پیاده روی عمومی، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری مجلس بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و... از برنامه‌های این شهرستان در هفته دولت بوده که ضروری است این برنامه باشکوه تر برگزار شود.

حجت‌الاسلام علی رحیمی امام جمعه هشترود نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:مسئولان نظام با تأسی از شهیدان رجایی و باهنر برای رسیدگی به مطالبات مردم و احقاق حقوق آنها تلاش کرده و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی بابیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر تمام تلاششان پیاده کردن اهداف دینی و انقلابی در جامعه بود، افزود: شهیدان رجایی و باهنر چون نیتشان بر مبنای خدمت به خدا و خلقش بود باقی ماندند که ارج نهادن به مقامشان ستودنی است.

امام جمعه هشترود در پایان گفت:مهمترین درخواست مردم از مسئولان و دولتمردان، پیگیری برای رفع مشکلات در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی است و دولتمردان نیز باید با قدر دانستن جایگاه و رسالت خود در نزد مردم نسبت به رفع مشکلات آنان در حوزه های مختلف گام بردارند.

بهمن اقدمی مدیر آموزش و پرورش هشترود نیز در این مراسم گفت:خیران با تلاش برای گسترش فضاهای آموزشی زمینه رشد و شکوفایی جامعه را فراهم می کنند که اقدام این عزیزان قابل تقدیر بوده و با حضور همین خیرین خیر اندیش در منطقه ساخت و باز سازی مدارس شهرستان هشترود سرعت بیشتری گرفته و در طول یک سال گذشته دو باب مدرسه افتتاح و یک باب در مهر ماه افتتاح خواهد شد و مدرسه حضرت فاطمه (س) در زیر بنایی به مساحت 300 متر مربع احداث خواهد شد.

وی افزود:مدارس روستاهای دوده ،خورجستان،باباکندی و سعادتلو نیز کلنگ زنی شده و به زودی قرارداد احداث مدرسه مغامیر نیز نهایی می شود.

مدیر آموزش و پرورش هشترود در پایان خاطر نشان کرد:مدرسه سازی در ردیف مهم ترین امور اجتماعی قرار دارد که خیرین مدرسه ساز ایثار را با نگاهی معنوی در عرصه تعلیم و تربیت به نمایش گذاشته و در راستای بهبود کمبودها و کاستی ها در ابعاد مالی فعالیت های زیادی را انجام داده و باعث ارتقای علمی و آموزشی جامعه می شوند.

افتتاح طرح توسعه فرآوری چرمسازی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، با حضور جعفر سرقینی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در تبریز تعدادی از واحدهای تولیدی و صنعتی افتتاح و یا طرح توسعه آنها مورد بهره برداری قرار گرفت.

بر اساس این گزارش،واحد فرآوری چرم در شهرک صنعتی چرمشهر تبریز 4 میلیون و 300 هزار فوت مربع ظرفیت سالانه تولید چرم سنگین دارد که با سرمایه گذاری 37 میلیارد ریال،برای 18 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

طرح توسعه تولید قطعات خودرو و انواع سیبک

واحد تولید سیبک در شهرک صنعتی شهید رجایی480 هزار سیبکدر سال تولید می‌کند که و سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال برای 60 نفر ایجاد کرده است.

افتتاح خط تولید کاغذ رول از ضایعات کاغذ

واحد تولیدی کاغذ رول از ضایعات کاغذ در شهرک صنعتی آخولا سالانه 20 هزار تن ظرفیت داشته که با سرمایه گذاری 330 میلیارد ریال اشتغال برای 110 نفر ایجاد کرده است.

افتتاح خط تولید ایزوگام

واحد تولیدیشهرگام عایق در شهرک صنعتی آخولا با طرح تولید ظرفیت سالانه 15000 تن و سرمایه گذاری 30 میلیارد ریال اقدام به ایجاد اشتغال برای 15 نفر کرده است.

کلنگ زنی شهرک صنفی تراشکاران

این طرح در 500 قطعه 250 متری به مساحت 125000 مترمربع در شهرک صنعتی 4 سهند احداث می‌شود.

طرح توسعه انواع فرآورده‌های گوشتی و غذاهای آماده و نیمه آماده

واحد تولیدی سوسیس، کالباس و غذای نیمه آماده بشارت با افزایش تولیدات 1150 تن در سال با سرمایه گذاری 50 میلیارد ریال برای 152 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

افتتاح سه طرح خدماتی ـ درمانی در جلفا

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جلفا، سه طرح خدماتی ـ درمانی با هزینه ای بالغ بر 25 میلیارد ریال با حضور معاون سیاسی وامنیتی استاندار آذربایجان شرقی در شهرستان جلفا به بهره برداری رسید.

این طرح ها شامل بهره برداری از بخش ICU، بخش LDR ( زایمان پیشرفته) و بخش اعصاب و روان بیمارستان ساجدی هادیشهر بود که امروز بهره برداری رسیده و همچنین بهره برداری از میدان خاکی تنیس هادیشهر با 660 میلیون ریال هزینه و یک واحد پرورش مرغ محلی با 500 میلیون ریال هزینه کرد آغاز شد.

گفتنی است در طول هفته دولتده‌ها طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ای بالغ بر 40 میلیارد ریال در شهرها و روستاهای شهرستان جلفا بهره برداری می‌شود.

دورافتاده‌ترین و صعب‌العبور ترینروستای اهر برق‌دار شد

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اهر گفت: برای اجرای پروژه برق‌رسانی به روستای ترکلان 500 میلیون تومان اعتبار تخصیص‌یافته بود که این پروژه را از اوایل سال جاری آغاز کردیم و که امروز به بهره‌برداری رسید و ساکنین این روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهر، کاظم تاروردی پور در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های برق‌رسانی شهرستان اهر، اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت 12 پروژه برق‌رسانی در شهرستان اهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت که برای این پروژه‌ها بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی با اشاره به اینکه روستای ترکلان از توابع شهرستان اهر دارای نعمت برق شد، افزود: برای اجرای پروژه برق‌رسانی به روستای ترکلان 500 میلیون تومان اعتبار تخصیص‌یافته بود که این پروژه را از اوایل سال جاری آغاز کردیم و امروز به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری رسید و ساکنین این روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اهر ادامه داد: روستای ترکلان به لحاظ قرار گرفتن در منطقه‌ای صعب‌العبور و دورافتاده با همت و تلاش شبانه‌روزی همکاران و اهالی روستا از نعمت برق بهره‌مند شد این پروژه در حالی اجرا شد همکاران سخت‌ترین شرایط را تجربه کردند.

تاروردی پور بابیان اینکه زندگی بدون داشتن نعمت برق معنا و مفهومی ندارد، خاطرنشان کرد: هر چند تعداد جمعیت روستای ترکلان کم است و به‌تبع آن مصرف برق نیز پایین خواهد بود ولی نیاز به فرهنگ‌سازی در مصرف برق و صرفه‌جویی داریم.

به گزارش تسنیم، روستای ترکلان از توابع شهرستان اهر در منطقه‌ای کوهستانی و صعب‌العبور قرار گرفته است که با گذشت سی و نه از پیروزی انقلاب اسلامی و با همت مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان اهر 4 خانوار ساکن این روستا از نعمت برق بهره‌مند شدند که برای برق‌رسانی به این روستا بیش از 500 میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام/

R7887/P1377/S6,47/CT6

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۰۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است

به گزارش خبرآنلاین،این درست که رئیس‌جمهور معتقد به حضور میدانی در سفرها استان‌ها است اما بهتر آن است که به جای اینکه هر ماه یک سفر به استانی صورت بگیرد و هزینه‌هایی نیز در برداشته باشد در تهران نشسته و دستورات را صادر کند و مدیران استانی پیگیری کارها را داشته باشند تا روند بهتری بر کارها حاکم شود.

یک فعال سیاسی اصولگرا در ارتباط با سفرهای استانی دولت به روزنامه آرمان ملی گفت: من نفس سفرهای استانی را کار مثبتی می‌دانم، اما اینکه رئیس‌جمهور و تیم همراهمش برای چند بار به یک استان سفر می‌کند بدین معناست که نتوانستند سیستمی را که مشکلات استان حل شود طراحی کنند. برای همین فکر می‌کنند می‌توانند با مراجعات مکرر این مشکلات را حل کنند.

محمد مهاجری گفت: همین که رئیس‌جمهور لازم می‌داند چند بار به یک استانی برود به این معنی است که اصل سفرهای استانی به یک سیستم تبدیل نشده و رفع مشکلات آنها صرفا با حضور شخص آقای رئیس‌جمهور قابل پیگیری است که نشان‌دهنده عدم کارآمدی بروکراسی حاکم بر دولت است.

وی بیان کرد: ‌سفرهای استانی دولت برای این است که کارنامه‌ ارائه کنند. وی تصریح کرد: اخیرا رئیس‌جمهور به یکی از استان‌ها رفت و اعلام کرد که چند صد پروژه را افتتاح کرده و بعد که اعتبار و بودجه مصرفی را اعلام کردند نشان می‌داد که بودجه هر پروژه 50 میلیون بوده است. رئیس‌جمهور برای پروژه 50 میلیونی باید به استان برود؟ حتی بخشدار یک شهر کوچک هم می‌تواند آن را افتتاح کند و نیازی به حضور رئیس‌جمهور نیست. به‌نظرم رئیس‌جمهور یک استراتژیست است و باید در مرکز کشور در ساختمان رئیس‌جمهوری از نخبگان استفاده کند و از مشورت آنها بهره‌مند شود و در جلسات سیاست‌گذاری حضور پیدا کند.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900411

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود