Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:30:58 GMT

جشن ترنم غدیر در یزد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۱۰۱۷

جشن ترنم غدیر در یزد برگزار می‌شود

یزد ـ جشن ترنم غدیر به مناسبت دهه ولایت و امامت با همکاری هیئت ورزش های همگانی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «خدا را شکر مولایم علی شد» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جشن ترنم غدیر امسال همزمان با آغاز ایام امامت و ولایت در پارک کوهستان یزد برگزار می‌شود.

در این جشن باشکوه که در روز عید قربان و از ساعت ۱۷ با برپایی ایستگاه نقاشی و سفالگری کودکان آغاز می شود، بعد از نماز مغرب و عشا با اجرای برنامه‌هایی نظیر سرود جمهوری اسلامی، قصه گویی، نواختن دف، مسابقه کودکانه، گروه سرود گلبانگ، ادامه پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشن با محوریت بحث غدیر برگزار می‌شود و مرکز فرهنگی مبشران شهرداری یزد، هیئت ورزش‌های همگانی و کانون پرورش فکری در برگزاری آن همکاری دارند.

جشن ترنم غدیر به منظور آشنایی کودکان با واقعه مهم و عظیم غدیر و ولایت مولای متقیان، حضرت علی (ع) تدارک دیده شده است.

سال گذشته جشن ترنم غدیر در مدارس برای دانش آموزان ابتدایی برگزار می شد اما امسال با توجه به تعطیلی مدارس، این جشن در پارک کوهستان اجرا خواهد شد.

در ایستگاه‌های نقاشی، سفالگری کودکان و ...، کودکان می توانند با کشیدن نقاشی و ارائه آنها، از جوایز ویژه بهره مند شوند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این جشن و اطلاع از برنامه های مفرح دیگری که به همین مناسبت در نظر گرفته شده، به سایت مبشران به نشانی mobasherghadir.ir و کانال تلگرامی mobasherghadir@ مراجعه کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب استادیوم محل برگزاری بازی‌های استقلال ملاثانی به یک بحران عجیب برای آبی‌ها تبدیل شده است. پس از اتفاقات رخ داده در دیدار این تیم با فجرسپاسی و مخالفت مسئولین استادیوم غدیر با برگزاری مسابقات ملاثانی و نماینده شیراز در این ورزشگاه، حواشی زیادی پیش آمد.

مدیریت استقلال ملاثانی در تلاش بود تا بتواند بازی این تیم برابر سپاهان از رقابت‌های جام حذفی را در یکی از استادیوم‌های غدیر یا فولاد آرنا اهواز برگزار کند که این اتفاق رخ نداد و پس از مخالفت دو باشگاه فولاد و استقلال خوزستان، حالا از مکان برگزاری این بازی رونمایی شده است.

با اعلام ابراهیم هاشم‌پور، سخنگو و مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال ملاثانی، با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته و عدم وجود استادیوم در دسترس در اهواز، بازی حساس استقلال ملاثانی و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی و به میزبانی شهر مسجدسلیمان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • شرکت کودکان و نوجوانان ۲۸ کشور در جشنواره نقاشی پوپک
  • لغو شدن بازی تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پیگیری می‌شود
  • کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان برگزار می‌شود
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک