Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سال گذشته معوقات ۹سال ایثارگران به مبلع ۵ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان پرداخت شد.

به گزارش قدس آنلاین،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی شهیدی امشب در شورای ادارای استان اظهار داشت: از سال ۷۶ تا سال ۹۴ معوقات خانواده ایثارگران پرداخت نشده بود که سال گذشته این معوقات به مبلغ ۵ هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ شهدای اسلامی افزود: سال گذشته این کنگره در مشهد برگزار و از والدین شهدای ۱۲ کشور اسلامی در این کنگره دعوت شد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه ما امنیت امروز کشور را مدیون شهداو ایثارگران و آزادگان هستیم بیان کرد: سال گذشته به دستور مقام معظم رهبری و رئیس جهمر ۴۲۰ هزار دیدار از خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان در سراسر کشور انجام شد و توصیه می‌کنم مسئولان استانی این دیدارها را انجام دهند.

شهیدی با بیان اینکه آغاز کار دولت یازدهم همراه با مشکلات فراوان و تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران بود، خاطرنشان کرد: زمانی که دولت یازدهم آغاز به کار کرد شرایط به گونه‌ای بود که میزان استخراج ما از نفت به صورت روزانه یک میلون بشکه بود و کشورهایی که نفت را خریداری می‌کردند آمریکا پول آن را برای دارو و غذا بر می‌داشت و تحریم‌ها به گونه‌ای بود که قرار بود پرونده تحریم‌ها به شورای عالی امنیت برود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم بخشی از مشکلات کشور را رفع و امنیت خوبی را برقرار کرد، گفت: مسئله برجام که با رهنمودهای مقام معظم رهبری انجام شد هر چند آمریکا در مقابل برجام ایستاده و نمی‌گذارد اجرا شود اما باز هم منافعی برای کشور داشته است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بهترین منفعت ما از برجام جدایی آمریکا و اروپا است و آن‌ها در حال حاضر از کشور ما حمایت می‌کنند، تصریح کرد: مسئله بانک‌ها و خرید و فروش نفت از دیگر منافع برجام برای کشور است.

شهیدی با بیان اینکه دولت دوازدهم فعالیتش را رسما از دیروز آغاز کرده است، ادامه داد: اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری برای دولت دوازدهم ضروری است و ما باید بکوشیم با سیاست‌های دولت حرکت کنیم همانگونه که رئیس جمهور به شایسته سالاری و جوان‌گرایی سفارش کرده است باید عمل کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت در بودجه ۱۴۰۳ خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه 1403، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم 10 هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • ۱۳ همت مبلغ یک ماه میزان مصرف صنایع بزرگ از گاز کشور
  • پرداخت معوقات کارگران در سیستان و بلوچستان به سه ماه کاهش پیدا کرده است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • نرخ بیکاری جامعه ایثارگری به زیر ۹ درصد رسید
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی‌ها بر دوش مردم است
  • عضو انجمن اقتصاددان ایران: سنگینی بار عدم پرداخت بدهی گازی پتروشیمی ها بر دوش مردم عادی است
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت + جزییات
  • مستمری والدین شهدا افزایش یافت