Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@15:54:28 GMT

پارلمان اروپا خواستار تسریع روند مذاکرات برگزیت شد

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۵۵۱۹۵۱

اتحادیه اروپا پیشبرد مذاکرات درباره برگزیت را غیرعادی می‌بیند و پارلمان اروپا خواستار سرعت گرفتن در روند مذاکرات برگزیت است.

خبرگزاری فارس: رئیس مذاکره‌کنندگان پارلمان اروپا در گفت‌وگو با یکی از روزنامه‌های آلمان، خواستار تسریع روند مذاکرات در زمینه خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا شد.

اتحادیه اروپا پیشبرد مذاکرات درباره برگزیت را غیرعادی می‌بیند و پارلمان اروپا خواستار سرعت گرفتن در روند مذاکرات برگزیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«گای فرهوفن‌شتات» رئیس مذاکره‌کنندگان پارلمان اروپا هم بر تسریع این روند تاکید کرد. وی به روزنامه آلمانی «ولت» گفت: «زمان می‌گذرد. ما خواستار روند سریع و پیشنهادهای خاص بریتانیا هستیم که در نهایت به تحقق مسایل اساسی خروج از اتحادیه اروپا منجر شود.»

این مقام اروپایی در عین هال گفت که هیچ کشمکشی در این زمینه وجود ندارد و اتحادیه اروپا پیش از این روشن کرده که حقوق شهروندان اروپایی اولویت این نهاد است.

مردم بریتانیا (اسکاتلند، ولز، ایرلند شمالی و انگلیس) ماه ژوئن سال 2016 با شرکت در همه‌پرسی رای به خروج از اتحادیه اروپا داده بودند که سال 2017 مذاکرات 2 ساله خروج آغاز شد که بنابر زمان‌بندی تنها تا مارس 2019 فرصت مذاکره و رسیدن به نتیجه برای شرایط خروج و آینده روابط دو طرف زمان باقی است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود

به گزارش "ورزش سه"، اکرم عفیف تابستان امسال قطر را پس از چند فصل فوق العاده در السد و تیم ملی کشورش ترک خواهد کرد. او در قطر دو قهرمانی متوالی آسیا و جام جهانی را تجربه کرده است.

به عنوان بهترین بازیکن کشورش، علاوه بر قرارداد میلیونی با السد، خروج او از قطر را غیرقابل تصور می‌کرد. با این حال، پس از کسب مطلقاً همه چیز، دولت قطر مایل است برای خروج احتمالی او چراغ سبز نشان دهد، چون این موضوع در واقع نشان دهنده شناخت جهان از یک فوتبالیست قطری و رشد عمومی این کشور در جهان فوتبال است.

عفیف در مقایسه با رونالدینیو به دلیل موهای فری که دارد، یک بازیساز باکیفیت است و با 26 گل در 22 بازی، فصلی درخشان را در السد پشت سر می‌گذارد.

نقش او در تیم ملی قطر که با آن 112 بازی انجام داده و 37 گل به ثمر رسانده، بیش از یک بار او را در لیست خرید باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار داده است. با این حال، مشکلات در خروج بازیکنان قطری از کشورشان، بیش از یک بار احتمال خروج او را متوقف کرد.

او در 27 سالگی آماده بازی در یکی از لیگ‌های بزرگ اروپا است. عفیف قبلاً در سال‌های اولیه فوتبالش به اروپا سفر کرده بود. او به آکادمی سویا و ویارئال رفت و همچنین برای اسپورتینگ خیخون بازی مرد.

او بعداً در یوپن بلژیک که متعلق به آکادمی قطری اسپایر بود درخشید و به فوتبالیست درجه یک تبدیل شد. او در قطر در تیم تحت هدایت ژاوی هرناندز به یک بازیکن درخشان تبدیل شد.

چندین باشگاه لیگ برتری و همچنین اسپانیایی، به عنوان مثال سویا، از خرید او استقبال می‌کنند، اگرچه ملیت او و دستمزد بسیار بالا می‌تواند این عملیات را متوقف کند. در هر صورت، آنچه مسلم شده این است که او برای رسیدن به اروپا باید دستمزدی را که تا‌کنون او را در قطر نگه داشته، به میزان قابل توجهی کاهش دهد. دیدن «رونالدینیو قطری» در یک لیگ معتبر اروپایی ممکن است.

دیگر خبرها

  • سوئیس: روسیه به مذاکرات صلح اوکراین دعوت نشده است
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • انتقاد از زیاده خواهی برخی طرف های مقابل در مذاکرات | جزئیات گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با بورل پیش از سفر گروسی
  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • اکرم عفیف: رونالدینیو قطری می‌تواند به اروپا برود
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • جزئیات جدید از پیشنهاد مصر درباره غزه؛ تل‌آویو با خروج نیروهایش از «نتزاریم» موافقت کرد