Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: در بازي برگشت هم بايد مقابل الاهلي نشان دهيم تيم بهتري هستيم، هر بازيکني که فکر مي‌کند مقابل الاهلي شانس پيروزي نداريم با ما به امارات نيايد.
به گزارش خبرگزاري فارس، برانکو پس از پيروزي پر گل مقابل تيم خوشه‌طلايي ساوه در جمع خبرنگاران در مورد بازي رفت با الاهلي گفت: بازي در سطح بالايي بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا همه حريفان قوي هستند و ما هم در شرايط سختي بازي کرديم، هوا شرجي بود. به بازيکنانم افتخار مي‌کنم که بعد از باخت 2 بر صفر با انگيزه و انرژي که داشتند توانستيم نتيجه را برگردانيم.
وي افزود: اين نيمه اول بازي بود و بازي برگشت هم ما و هم الاهلي براي همه يا هيچ مي‌جنگيم. نشان داديم آنها تيمي بهتر از ما نبودند و در بازي برگشت هم بايد نشان بدهيم تيم بهتري هستيم.
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس افزود: هر بازيکني هم که فکر مي‌کند ما نمي‌توانيم در بازي برگشت موفق شويم با ما به امارات نيايد. گل اولي هم که در آن بازي خورديم يک شوک بود. در اين سطح از بازي‌ها بايد حتي شانس نيم‌بند هم تبديل به گل کنيد همانطور که حريف اين کار را کرد.
وي در مورد اينکه روي گل‌هاي خورده پرسپوليس هافبک دفاعي مشکل داشت، گفت: هافبک دفاعي ما مشکلي نداشت هافبک‌هاي نفوذي ما مشکل داشتند که به اندازه کافي برنگشتند و کمک نکردند و ربيع‌خواه در آن صحنه تنها مانده بود و نمي‌توانست طبيعتاً همه فضا را پوشش دهد.
برانکو در مورد اينکه تعويض‌هايي که در بازي رفت انجام شد امکان دارد که در بازي برگشت هم انجام شود، عنوان کرد: هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و بستگي به حريف و ترکيب خودمان دارد. طبيعي است که تلاش مي‌کنيم فرم بازي‌مان را بهتر کنيم که اين مسئله به يک پروسه مداوم کاري نياز دارد. تعويض‌ها و ترکيب تيم هم براساس نتايج و وضعيت بازيکنان‌مان انجام مي‌شود. اين فصل نسبت به فصل گذشته نيمکت بهتري داشته‌ايم و نيمکت تيم ما قوي‌تر است. سيدجلال را داريم، شايان مصلح هم بود و نيمکت ما قوي‌تر است تا بتوانيم در زمان بازي واکنش باکيفيتي داشته باشيم. اما بايد ببينيم شرايط مسابقه چه مي‌شود.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه مقابل گسترش فولاد بازي خواهيد کرد يا نه، گفت: بله. مقابل گسترش بازي مي‌کنيم البته ما دوست داشتم همان 3 شهريور مقابل گسترش بازي کنيم که شرايط مهيا نبود ظاهراً به خاطر اينکه در ليگ قهرمانان آسيا بازي مي‌کنيم جريمه مي‌شويم.
وي در مورد اينکه بازيکنان تيم‌تان خسته مي‌شوند، گفت: بله. خسته مي‌شوند اما راه‌حل ديگري نداريم.
برانکو در مورد اينکه به منصوريان 2 بازي ديگر مهلت داشته شده و آيا اين فرصت 2 بازي حرفه‌اي است يا نه، گفت: خودم را درگير مسائل باشگاه ديگر نمي‌کنم اين روابط بين خودشان است و من نظري در مورد نتايج تصميم‌گيري‌هاي آنها ندارم. تمرکزم روي تيم خودم است و اينکه تيم استقلال و يا باشگاه‌هاي ديگر چه کاري مي‌کنند به من ارتباطي ندارد و به آن ورود نمي‌کنم.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه اولتيماتوم به سرمربي مي‌تواند فشار به تيم و بازيکنان را بيشتر کند، عنوان کرد: همه آنهايي که در تيم‌هايي مثل استقلال يا سپاهان يا باشگاه‌هاي بزرگ ديگر کار مي‌کنند تحت فشار هستند. بازيکنان و کادر فني‌شان بايد آمادگي فشار را داشته باشند. اما اين مسائل در حيطه من نيست که نظر بدهم.
برانکو در مورد اينکه وضعيت مصدوميت مسلمان چه شد، گفت: او اکنون مشغول فيزيوتراپي و درمان است و بايد ببينيم کي به ما ملحق مي‌شود و با چه شدتي تمرين مي‌کند.
سرمربي پرسپوليس در مورد فشار مسئولان الاهلي بر روي ربروف (سرمربي الاهلي) بعد از مساوي با پرسپوليس زياد شده است، گفت: هر کسي در تيم بزرگ کار مي‌کند تحت فشار است ممکن است مساوي يا هر باختي مشکل‌ساز باشد. نتيجه مساوي ما با الاهلي و بازگشت ما به بازي اعتمادبه نفس ما را افزايش داد و اينکه مي‌توانيم در بازي برگشت از آنها بهتر باشيم. البته همه چيز 50 - 50 است.
وي در مورد اينکه سوتفاهم‌هايي بين کمال کاميابي‌نيا و اعضاي تيم به وجود آمده بود، گفت: در هر جمع و حتي خانواده‌ها اين مسائل و اختلاف‌نظرها پيش مي‌آيد اما اين مسائل چيزي نيست که بخواهد همه چيز را به هم بريزد و من هيچ مشکلي نمي‌بينم.
برانکو در مورد اينکه 6 شهريور پرسپوليس در گذشته 6 گل به استقلال زده است، گفت: من به گذشته نگاه نمي‌کنم و نگاهم به آينده و فردا و پس‌‌فردا است تا بهتر و بهتر شويم.
در ضمن بايد به جامعه رسانه و ورزش به خصوص فوتبال درگذشته ايرج باباحاجي از همکاران شما را تسليت بگويم.
سرمربي پرسپوليس در مورد اينکه قرار است براي حضور در جمع مربيان به مالزي سفر کند، گفت: برنامه‌اي براي سفر داشتم البته قرار است سفر به چين باشد نه مالزي. اما بايد موفق به گرفتن ويزا شوم. در کرواسي فرصت نبود که ويزا بگيريم بايد ببينم ويزا مي‌رسد يا نه.
برانکو در مورد ديدار ايران و کره جنوبي در روز پنج‌شنبه عنوان کرد: مهم‌ترين مسئله اين است که ايران به جام جهاني راه پيدا کرده است و بازي با کره و بازي بعد از آن مي‌تواند بازي آماده‌سازي براي جام جهاني باشد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۲۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم

در شب برتری 4-1 الاهلی عربستان مقابل ضمک در لیگ حرفه ای این کشور،  ریاض محرز و روبرتو فیرمینو گل های سوم و چهارم الاهلی را به ثمر رساندند.

دانلود (14MB)

دیگر خبرها

  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • چند خطی برای اتفاقات پرسپولیس و سپاهان؛ ما را به خیر امیدی نیست، شر مرسان!
  • آتیلا حجازی: اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان ناراحت کننده بود / فیلم
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • آمار ضعیف پرسپولیس مقابل مدعیان قهرمانی
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • عباس‌زاده مقابل پرسپولیس فیکس می‌شود
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!