Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مراسمات آستان مقدس حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) از اجتماع بزرگ هیئات مذهبی و مردم ولایتمدار اصفهان در شب شهادت امام باقر(ع) در حرم مطهر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمادحین؛ مجتبی ایروانی از اجتماع بزرگ هیات مذهبی و مردم ولایتمدار اصفهان در حرم مطهر خبرداد.

مسئول مراسمات و ارتباط با هیئات آستان مقدس حرم زینب بنت موسی بن جعفر(ع) افزود: مراسم سوگواری شهادت امام محمدباقر(ع) با حضور و همکاری هیئات مذهبی در شام دوشنبه ۶ شهریور ماه همراه با نماز مغرب و عشاء برگزار می شود

وی اظهار کرد: این مراسم به یادبود شهدای مظلوم مدافع حرم و شهید محسن حججی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال فرهنگی در ارتباط با هدف از برگزاری اجتماع بزرگ یادگار کربلا گفت: هدف از برگزاری این اجتماع، ارتباط موثر و مستمر حرم مطهر با هیئات مذهبی اصفهان و زنده نگاه داشتن شعائر اهل بیت (ع) است

ایروانی تصریح کرد: در این اجتماع از سخنرانی حجت الاسلام جواد انصاری و مداحی رسول میرباقری و امیرملکی و دیگر مداحان اهل بیت بهره مند خواهیم شد.

وی در پایان ضمن دعوت از همه برای حضور در این مراسم با شکوه، آحاد جامعه را به ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای منا، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، فرا خواند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۵۵۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا

اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) با حضور سردار رادان فرمانده فراجا در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075347 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جزئیات اتوبان 5 هزار میلیاردی برای باز کردن گره ترافیک تهران
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • تضعیف فرهنگ جهاد و شهادت، هدف دشمنان انقلاب
  • همه اقشار در برپایی کنگره شهدای کاشان مشارکت کنند
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!